BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff zware training hoor bro! Die dips en MP doe ik je niet na! Bij ons hebben ze het ook veranderd, is nooit leuk![]()

Gewoon met ze allen verschuiven naar die groepsles ruimte !

Hebben jullie 37.5 kg dumbells? Maar je komt daar al heel dicht bij mij in de buurt, dacht toch heel even dat ik daarin wel sterker was![]()
deze oude man kan nog wel wat tillen.

Kop op, 2 VPR's in één workout is zeker goed.
Tja, die spiegel.. echt vervelend als ze het weer eens veranderen of ze staan in je weg!
HA! 1x4x60 !
Mij lukte dus echt net 5x60 als laatste set. Please, laat mijn eigenwaarde nog heel eventjes heel en haal me daar niet mee in
Haha nice training bro! Voel me best een fatty dan, als jij 10cm groter bent en ik maar 4kg minder weeg als jij nog 91 kg weegt![]()

Pff hou op, VP stijgt dagelijk
Maar dat komt nog wel goed idd! Sterke training bro, vooral mooie DL
Succes alvast met de wedstrijd![]()
had 48:30 maar keek net op de site en m'n netto tijd was 48:25 dus in totaal 24 sec. van mijn oude tijd af (offseason)Thanx man, DL begint weer wat te worden maar moet nog 10 KG wil ik op m'n oude gewichten zitten.
Wedstrijd was afgelopen zondaghad 48:30 maar keek net op de site en m'n netto tijd was 48:25 dus in totaal 24 sec. van mijn oude tijd af (offseason)

Mooie workout weer.
Delts zijn inderdaad leuk om te supersetten, binnenkort ook weer eens gebruik van maken![]()
Lekkere training bro! Die combi moet ik de volgende keer dan ook eens proberen![]()