MuscleMeat

Vrouwen, wat moet je ermee?

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Het lijkt me een goed idee om hier een topic te openen waar je je frustraties kwijt kan over vrouwen. Ik begrijp ze namelijk echt niet meer.

Ik ben het afgelopen jaar een paar keer heel gelukkig geweest, maar altijd liep het weer k*t af. Nu weer zo'n situatie, heb geen zin om het uit te leggen maar ik vraag me soms af of het plezier van die wijven opweegt tegen al die ellende die ze meestal ook opleveren.

PS: Nee hoor ik ben niet gefrustreerd. :o

pfff troost je dude ik heb er ook verschrikkelijk last van .

mijn geluk hangt echt aan een zijde draadje :(

na een lande relatie te hebben wil mijn vriendin dat we een koppel worden
maar ik twijfel

nu gaat alles perfect maar ik heb het gevoel dat geluk op relatievlak niet voor me is weggelegd

Join tha club. :p

se sijn gwoon jaloers op onse spierun :mad:

Wat moet je ermee? In ieder geval moet je er iets mee doen wat met coïtus te maken heeft.

verliefd worden is niet erg maar zorg dat je nooit verliefder wordt dan het vrouwelijke geslacht

een mooi Teeuwen citaat;

"Alle vrouwen zijn k*thoeren!"

:D

"Vrouwen, wat moet je ermee?" --> Hoef je toch niet lang over na te denken toch? :thumbup:

Aghjoh , dan neem je toch een lekkere vent? :D

Vrouwen..je kunt niet met en zonder ze.

..en ja hoor, dan zie je in je directe omgeving weer de relatie van het zoveelste stelletje op de klippen lopen..huisje gekocht met hypotheekje en de boel klapt. Doffe ellende.

Dan denk ik bij mezelf ook weleens.. :dunno:

Single blijven en blijven naaien :thumbup:

Al dat sentimentele gedoe met langdurige relaties.. bah. Heb ik wel genoeg van gehad de laatste jaren.

De laatste jaren? Langdurige relaties? Je bent 19, hoeveel langdurige relaties kan je nou gehad hebben? 1 maximaal lijkt me. Langdurig is niet een Breezahsletje twee weken lang palen.

EricR zei:
De laatste jaren? Langdurige relaties? Je bent 19, hoeveel langdurige relaties kan je nou gehad hebben? 1 maximaal lijkt me. Langdurig is niet een Breezahsletje twee weken lang palen.

14 maanden, en toen was ik het al zat.. kan je nagaan als we over jaren gaan praten :o

Pfff, 2 weken?

En ik juist gelezen dat het NL gemiddelde 5 minuten is. Dus wie liegt er hier met z'n 2 weken?! :D :flipoff:

5,5 jaar getrouwd geweest,gescheiden en gek geworden van blijdschap.
Op vrijdag afgeleverd bij paps en mams en maandag ochtend wakker geworden met een pracht van een delerium.
Nu alweer 7,5 jaar samenwonend en een dochter van 5,5.
Nu wel happy :D

Tja wijven, je kan niet met ze en je kan niet zonder ze.. :D

Terug
Naar boven