Jopie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en alles betalen van 1 inkomen
(hypotheek, auto, en vooral al dat eten
)

Wat is nou belangrijker? Juist. Die paal.marz01 zei:pfff vrouwen ze zorgen dat al het bloed naar 1 plek stroomt waardoor je niet meer normaal kan nadenken![]()
EricR zei:De laatste jaren? Langdurige relaties? Je bent 19, hoeveel langdurige relaties kan je nou gehad hebben? 1 maximaal lijkt me. Langdurig is niet een Breezahsletje twee weken lang palen.

Snielz zei:De winterstop die we hebben gehad heeft veel goedgedaan en onze relatie is er erg goed uitgekomen. We zijn allebei een tijdje losbanduig geweest en dat hadden we nodig om te beseffen dat je niet zonder elkaar kan.

MrJ zei:Maar goed, vrouwen zijn ook wel grappig.
Zeggen ze dat je bijv. geen smaak hebt (als je een DVD/CD uitzoekt ofzo).
"Tsja lieverd, als ik geen smaak heb, wat zegt dat dan over jouw persoontje?"
Zijn ze vaak weer stil!![]()
![]()

MrJ zei:Maar goed, vrouwen zijn ook wel grappig.
Zeggen ze dat je bijv. geen smaak hebt (als je een DVD/CD uitzoekt ofzo).
"Tsja lieverd, als ik geen smaak heb, wat zegt dat dan over jouw persoontje?"
Zijn ze vaak weer stil!![]()
![]()
!!
)en na een paar maanden dat je dr goed hebt behandeld en lief voor dr bent geweest, zegt ze dat ze het niet mer ziet zitten omdat ze geen aand8 van me krijgt en dat ik nix voor dr over heb
dr trakteren op van alles en nog wat en fokking 100km op en neer 3 keer in de week!!!
(rarara...welke ezel tuinde dr in?
) en vervolgens zegt ze dat ze iemand heeft die dr wel goed behandelt:shoot:
(sja..kheb nou eenmaal een klein hartje
) die ik op god weet wat voor manier heb gesteund in alles, was ze blut?geeft niet..ik betaal wel voor n avondje weg...(ze heb nog nooit zelf iets betaald ..ook niet van dr Appie Heijn Salarisje wat ze opmaakte aan peuken en bacos) ...gaat vervolgens 4 keer vreemd in 3 maanden en geeft me nog grote bekken ook en is zo ondankbaar als de pest op een gegeven moment!
:shoot: die 1e keer dat ze cheatte was met een n*ger van zuid plein..en als ik er wat van gind zeggen kon ik oprotten?
opkazen h**r!
:was n ex van me op wie ik na 1 jaar nog stapel gek was..kwas zo blij toen ik n 2e kans kreeg..mahja..1 week later was de liefde weg bij dr...belazerde me door een nep-zwangerschap te verzinnen op aanrdaden van dr ooms waar ik pas na 12 weken achterkwam door dr vriendinnen die het niet meer konden aanzien...ze kon me niet zien blablabla..bah!zelden zoon rothekel aan een persoon gehad als deze dame in kwestie
geen gezeik aan je kop, geen vreemdgangers, geen k*tgevoel als t uitgaat ...waardoor je geen hap door keel krijgt...by the way goed voor het cutten: