MuscleMeat

Vrouwen, wat moet je ermee?

Vrouwen, mooi spul!

7 jaar relatie achter de rug, nu vanaf november vrijgezel :) en alles betalen van 1 inkomen:( (hypotheek, auto, en vooral al dat eten ;) )

Nu een vrouwtje ontmoet echter met een klein probleempje ze woont samen

pfff vrouwen ze zorgen dat al het bloed naar 1 plek stroomt waardoor je niet meer normaal kan nadenken ;)

tja vrouwen, ik vind het mooie wezens hoor....

ben nu 22 en heb twee keer dik anderhalf jaar met een relatie gehad...

eerste keer ging 'gewoon' uit, half jaar lang in puin gelegen. Spreek haar eigenlijk nooit meer: k*t

tweede keer ging het uit omdat zij nogal met zichzelf en haar verleden in de knup zat. En dat is ook heel begrijpelijk als je haar kent. Ik heb haar wel de ruimte oeten geven en ben blij dat ik dat heb gedaan. Ze is nu tenminste echt serieus met haar problemen bezig. Maar het is superzuur. is nu 3 maanden uit..... :(

beide keren ben ik echt gelukkig geweest, ondanks veel gedoe en problemen.
maar als je het echt niet meer weet: gewoon soep van koken :D

welcome

5,5 jaar nu bijna.. 1 jaar samenwonend en tussendoor een winterstop gehad van een half jaar. Wel problemen gehad natuurlijk maar nu is het wel relaxed.

Het enige wat jammer is is dat je je beseft dat je niet meer het verliefde gevoel zult hebben: kriebels in je buik, spannening om elkaar te zien, hopen dat zij het is als je telefoon afgaat enz enz.

Toch krijg je er een hoop voor terug. Je kunt jezelf echt zijn en kent elkaar door en door.
De winterstop die we hebben gehad heeft veel goedgedaan en onze relatie is er erg goed uitgekomen. We zijn allebei een tijdje losbanduig geweest en dat hadden we nodig om te beseffen dat je niet zonder elkaar kan.

Volgens mij zeggen vrouwen net hetzelfde over mannen hoor.
Als beide partijen nu eens heel die hetze links laten liggen en gewoon beseffen dat ze elkaar nodig hebben? :D

haha grappig al die replies,

ach tja vrouwen, you can't live with them and you can't live without them

tja het is niet makkelijk.. maar damn het is soms wel zo fijn... ik heb nu meer dan een half jaar een relatie en over het algemeen gaat het super :) alleen de afstand zit n beetje tegen soms bij ons..

EricR zei:
De laatste jaren? Langdurige relaties? Je bent 19, hoeveel langdurige relaties kan je nou gehad hebben? 1 maximaal lijkt me. Langdurig is niet een Breezahsletje twee weken lang palen.

Jah hoe oud ben je eigenlijk Sannie:D

Bijna 3,5 jaar verkering en nog steeds alles op rolletjes. Natuurlijk wel eens gezeik maar dat weegt niet af tegen alle voordelen.

zo is dat rob.. ik hoop dat het bij mij ook zal gaan.. maarja als het eenmaal goed klikt en je allebei vrij serieus over bent.. :)

maja.. ik ken genoeg dames of kerels die een ander persoon zien voorbij lopen die ze wel leuk lijken en foetsie..! naja dat is vaak ook n beetje de leeftijd denk ik.. en ook gewoon hoe die persoon is.

Snielz zei:
De winterstop die we hebben gehad heeft veel goedgedaan en onze relatie is er erg goed uitgekomen. We zijn allebei een tijdje losbanduig geweest en dat hadden we nodig om te beseffen dat je niet zonder elkaar kan.

Wel herkenbaar, Steeds weer gezeik, twijfel enz. Vreemde is wel dat we elkaar nog steeds helemaal geweldig vinden.
Ik weet niet waar het naar toe moet, ik probeer de rem eraf entoe voor mezelf erop te zetten.
We kennen elkaar nu een half jaar, en nu weer de laatste weken helemaal geweldig ! Volgens mij weet ze nu wel dat ik de tijd heb.

Mjah ... blijft een vrouw.. die slaan zo om.. Al heb ik dat ook nog wel eens :(

Maar goed, vrouwen zijn ook wel grappig.

Zeggen ze dat je bijv. geen smaak hebt (als je een DVD/CD uitzoekt ofzo).

"Tsja lieverd, als ik geen smaak heb, wat zegt dat dan over jouw persoontje?"

Zijn ze vaak weer stil! :D :thumbup:

MrJ zei:

:roflol:

Scherp!

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.

MrJ zei:

:D !!

vrouwen...relaties?BAH!!!!!!!!!!!!:mad:

Kben al 3 jaar single en het bevalt me GOED!!!Bij mij leverden ze meer ellende dan vreugde wat er niet tegen op kon wegen! En kheb er al hééééééééél wat gehad...waarbij ik een top 3 van de ergste ho's heb...

nr 3: deed gewoon altijd zielig bij iedereen in de hoop om medelijden te krijgen zodat iemand zich over dr ontfermde (rarara...welke ezel tuinde dr in? :rolleyes: :D )en na een paar maanden dat je dr goed hebt behandeld en lief voor dr bent geweest, zegt ze dat ze het niet mer ziet zitten omdat ze geen aand8 van me krijgt en dat ik nix voor dr over heb??? dr trakteren op van alles en nog wat en fokking 100km op en neer 3 keer in de week!!!:splat: (rarara...welke ezel tuinde dr in? :rolleyes: :D ) en vervolgens zegt ze dat ze iemand heeft die dr wel goed behandelt:shoot:

nr 2: ook een zieligdoenertje :D (sja..kheb nou eenmaal een klein hartje:D) die ik op god weet wat voor manier heb gesteund in alles, was ze blut?geeft niet..ik betaal wel voor n avondje weg...(ze heb nog nooit zelf iets betaald ..ook niet van dr Appie Heijn Salarisje wat ze opmaakte aan peuken en bacos) ...gaat vervolgens 4 keer vreemd in 3 maanden en geeft me nog grote bekken ook en is zo ondankbaar als de pest op een gegeven moment! :whip: :slap: :shoot: die 1e keer dat ze cheatte was met een n*ger van zuid plein..en als ik er wat van gind zeggen kon ik oprotten? ??? :mad: opkazen h**r!

en nr 3 spande de kroon:D:was n ex van me op wie ik na 1 jaar nog stapel gek was..kwas zo blij toen ik n 2e kans kreeg..mahja..1 week later was de liefde weg bij dr...belazerde me door een nep-zwangerschap te verzinnen op aanrdaden van dr ooms waar ik pas na 12 weken achterkwam door dr vriendinnen die het niet meer konden aanzien...ze kon me niet zien blablabla..bah!zelden zoon rothekel aan een persoon gehad als deze dame in kwestie

maargoed...single zijn is ook heel leuk jonges:Dgeen gezeik aan je kop, geen vreemdgangers, geen k*tgevoel als t uitgaat ...waardoor je geen hap door keel krijgt...by the way goed voor het cutten: :cool:

by the way dames...kben geen vrouwen hater ofzo :rolleyes: ;) :D

Het lijken wel vrouwen van lexa of rp hahahah

Denk dat je het zelfde als mij hebt ;)

Gewoon even zat van al die vrouwen als relatie materiaal.

Blijf gewoon een tijd single en doe wat jij leuk vind.. ff eigen leven terug vinden en opbouwen en volgende keer bijv. niet op je tenen lopen voor iemand ;)

Terug
Naar boven