- Waardering
- 0
RobertHosper zei:
vind je het logisch dat je al 3 jaar vrijgezel bent, is ook niet zo vreemd he na drie van dit soort ervaringen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RobertHosper zei:

MightyDuck zei:Ach wat zal ik zeggen. Mooie momenten gehad, intense gevoelens, diepe ellende. Zo gaat dat daar word je wijs van. Eend heeft een leuk iemand op het oog, daar gaat het om![]()
![]()

koetje zei:
), te snel aan nieuwe relatie begonnen (jaaaaa, maar ik ben nog maar 3 maanden single en nam ik iets met jou..verkeerde moment, verkeerde tijdstip..blablabla), of ze gingen gewoon vreemd...
De maandag opeens kortaf..en vervolgens loop ik me gek te maken...en ja hoor..woensdag een smsje s ochtends...kun je even langskomen?we moeten praten..en ja hoor!FINITO!
met Ed!!!
ik zo bij mezelf..VUILE HO*R!!!!!!
:shoot: en na een beetje rondneuzen op internet kwam ik bij de scouting site uit...en jawel hoor!Daar stond een plaatje van Ed...met als ondertitel De 2e Hopman! hehehe..kheb wel mooi wraak genomen

RobertHosper zei:Single zijn is best aangenaam...heb je zin?versier een breezah of skihutter..werkt prima!De volgende ochtend is ze ook gelijk weer weg..geen gezeik, nix! denk dat ik de vaste relatie nog maar n jaar of 5 uitstel en van het leven ga genieten (en massa aanzetten) Dussss beste DBB-broeders...vrouwen? Begin dr niet aan!![]()

KaLe zei:Vrouwen zeggen nooit eens...
Poeh, ruik je die! Goed gelukt, he?
Zou onze relatie vanaf nu ook iets 'fysieker' kunnen worden?
Het gaat me vervelen om alleen maar vrienden te zijn . . .
Harige billen zijn enorm sexy, vind ik.
Ik stop dat ding alleen in mijn mond als ik ook mag doorslikken . . .
Ik vergiste me. Je had weer gelijk.
Dat ziet er zwaar uit. Zal ik het dragen?
Mijn moeder wilde langskomen maar ik heb een smoes verzonnen hoor.
Als je wilt dat ik een biertje kom brengen, kun je ook gewoon een boer laten, Dat hoor ik wel vanuit de keuken.
Een man hoort niet af te wassen, Bemoei jij je nu maar met de videorecorder.
Ik vind het niet meer leuk, Je besteed veel te veel aandacht en geld aan mij.
Ik heb op de kaart gekeken en je moet de volgende afrit nemen.
Ga maar lekker slapen, ik zal je niet wakker houden met mijn gezwets.
Zal ik je auto wassen? Ik rijd er toch meestal in.
Het regent, ik laat de hond wel uit.
Hier heb je mijn salaris, koop die hengel maar die je wou hebben.
Ja dat lijkt me leuk, een vrouw erbij in bed!
Absolutely zei:En savonds achter de pc met je peen in je hand, en een zak dorito's
Zit liever met me konijnenpantoffels op de bank tegen de tiet aan goede tijden te kijken..
Na trainen dan![]()

, een vrouw moet een aanvulling zijn op je eigen beperkingen: zodra je zo'n vrouw gevonden hebt blijf je nog heel lang gelukkig.......
MrJ zei:Maar goed, vrouwen zijn ook wel grappig.
Zeggen ze dat je bijv. geen smaak hebt (als je een DVD/CD uitzoekt ofzo).
"Tsja lieverd, als ik geen smaak heb, wat zegt dat dan over jouw persoontje?"
Zijn ze vaak weer stil!![]()
![]()
Een grote familie is dat met véééél dochters, ik ken er namelijk ook zo enkele.benchMarc zei:Ik heb een heleboel vriendinnen, volgens mij komen ze allemaal van een paar families. Een heet er namelijk .avi met 'r achternaam, en de ander weer .mpg![]()
benchMarc zei:Ik heb een heleboel vriendinnen, volgens mij komen ze allemaal van een paar families. Een heet er namelijk .avi met 'r achternaam, en de ander weer .mpg![]()