MuscleMeat

Vrouwen, wat moet je ermee?

Joyce zei:
willen jullie dan nooit aandacht van andere vrouwen, jullie vinden het toch ook maar veel ste leuk om aandacht te krijgen
Tuurlijk wil ik aandacht van andere vrouwen. Maar NIET als ze me lastigvallen, lopen te stalken, bumperkleven op de snelweg, etc. Dat gedrag is gewoon gestoord. En iedereen die daar niet met alle middelen een eind aan wil maken is gestoord. Of toch stiekem verliefd op die persoon. Hoe dan ook: een domme sl*t.

Joyce zei:
zodra een vrouw vaker met mannen naar bed gaat dan is ze meteen een sl*t/h**r. en een man is dan geweldig. ik snap dat niet hoor.
ik zou geen man hoeven die al over tientallen meisjes is heengegaan.
Mijn vriendin is ook een enorme sl*t geweest. Geen problemen mee.

Joyce zei:
zodra een vrouw vaker met mannen naar bed gaat dan is ze meteen een sl*t/h**r. en een man is dan geweldig. ik snap dat niet hoor.
Ik ook niet hoor!!
Alweer een overeenkomst :D

dj_phreak zei:
Er is niks mis met sterke vrouwen. Maar er is wel iets mis met vrouwen die CLAIMEN sterk te zijn, maar ondertussen bij het minste of geringste hulp van een man nodig hebben.

Wat ook erg is, is dat zijn vriendin dus (nog steeds) verliefd is op degene die haar lastig valt. Want waarom anders geen oplossing zoeken? Desnoods een legale oplossing. Maar nee, ze doet er alles aan om te zorgen dat het voort blijft kabbelen. Waarom? Schijnbaar kan ze al de aandacht (ook al is het negatief) van die ander niet missen.

Koetje:
Dumpen die sl*t. Ik heb het zelf al vaak genoeg meegemaakt, en uiteindelijk wordt je, als nette vent, toch gedumpt. Dan willen ze toch liever bij die man zijn die ze slaat en bedriegt. Ze heeft hulp nodig van een psychiater, NIET van jou. En jij hebt dat gezeik al helemaal niet nodig. Er zijn genoeg ECHT leuke vrouwen die je wèl op waarde zullen schatten.

enevn een update . ben vandaag bij haar langs geweest
en nu blijkt dat ze gisteren een half uur met die kerel heeft gesproken .
ze zegt dat ze vrienden willen worden .
koe geeft een reactie en dadelijk wordt het huilen te vergelijken met 'ik zoek ff medelijden'

zo goed als ik ben troost ik haar . ik zeg haar dump me maar als je wil want zo kan het niet verder .
nee zegt ze : dan heb jij gelijk en dan kan jij mij verwijten dat het aan mij ligt en dat gun ik je niet .

na enkele uren beeld zonder klank van haar kan ze niets anders dan op alles wat ik doe commentaar geven . zoals : jij bent een bruut , jij luistert nooit naar wat ik zeg . jij houdt geen rekening met mijn gevoelens en dergelijke .

het had weinig gescheeld of ik had me nog schuldig gevoeld :o .

nu ga ik binnen een uurtje met haar weg dan kunnen we eens praten .

pfffffff wat een gezijk allemaal . als ze nu der bek had gehouden en haar had geexcuseerd had op hara blote knieetjes en me een goed verwend had was ik bereid het te vergeten maar nu .....

koemans is nog lang niet van de miserie af :( en het gekke is dat ik haar zo graag zie dat het het mij allemaal waard is

''I'd run away from this b*ch and never come back if I could''

Laatst bewerkt:
dumpen die muts!!!

Ze is zelf fout bezig en probeert jou de schuld te geven....echte vrouwen streek ;)

Niet pikken kerel en opsouten met die h**r!!

Laat dr maar lekker naar die stalker gaan.....

koetje zei:
koe geeft een reactie en dadelijk wordt het huilen te vergelijken met 'ik zoek ff medelijden'

zo goed als ik ben troost ik haar . ik zeg haar dump me maar als je wil want zo kan het niet verder .
nee zegt ze : dan heb jij gelijk en dan kan jij mij verwijten dat het aan mij ligt en dat gun ik je niet .

na enkele uren beeld zonder klank van haar kan ze niets anders dan op alles wat ik doe commentaar geven . zoals : jij bent een bruut , jij luistert nooit naar wat ik zeg . jij houdt geen rekening met mijn gevoelens en dergelijke .

pfffffff wat een gezijk allemaal . als ze nu der bek had gehouden en haar had geexcuseerd had op hara blote knieetjes en me een goed verwend had was ik bereid het te vergeten maar nu .....

koemans is nog lang niet van de miserie af :( en het gekke is dat ik haar zo graag zie dat het het mij allemaal waard is

tja... je begrijpt toch wel dat we verdere problemen die je met ons deelt nu niet meer serieus kunnen nemen. Je geeft zelf al toe dat ze je bedriegt waar je bijstaat, en toch laat je dat gebeuren. Dan moet je wat mij betreft je man-rechten opgeven. Lever je ballen maar in, want je gebruikt ze blijkbaar toch niet.

Of je dumpt haar NU en HARD, of je bent voor de rest van je leven een mietje dat altijd slaafs vrouwen zal volgen, maakt niet uit hoe slecht ze je behandelen.

[edit]
Ik stel dit zo hard omdat het de waarheid is. Ik ben zelf ook zo geweest. Helaas. :(

Laatst bewerkt:
koetje zei:

Erg herkenbaar man ! Zit weer met hetzelfde, Weer een stk onzekerheid. Waarom nu niet eens een keer makkelijk!

Steeds weer het bang zijn voor wat komen gaat ! En ja .. ik zie haar ook te graag om de handdoek in de ring te gooien.

Volg je gevoel, Mocht het niet goed komen, dan is er altijd wel een ander..

( nieuw vlees nieuw gezeik )

koetje zei:

Herkenbaar, je voelt gewoon veel liefde voor haar, hoe fout het ook is.

Uit ervaring kan ik vertellen, doe gewoon wat je voelt.

Uit ervaring kan ik je ook vertellen dat dat uiteindelijk verkeert afloopt.

Maarrrrrrr uit ervaring kan ik je oooook vertellen dat het eens is, maar nooit weer :D

Je leert er namelijk van en een volgende keer ben je al weg op het moment dat je het van ver af ziet aankomen.

leGionellz zei:
Herkenbaar, je voelt gewoon veel liefde voor haar, hoe fout het ook is.

Uit ervaring kan ik vertellen, doe gewoon wat je voelt.

Uit ervaring kan ik je ook vertellen dat dat uiteindelijk verkeert afloopt.

Maarrrrrrr uit ervaring kan ik je oooook vertellen dat het eens is, maar nooit weer :D

Je leert er namelijk van en een volgende keer ben je al weg op het moment dat je het van ver af ziet aankomen.

Je klinkt net als de moderne Nederlandstalige Shakespeare :p

leGionellz zei:

Niet helemaal waar.. Tot ze weer voor elkaar hebben dat de muur om je heen weer is afgebrokkeld.

Je steld je open, en dan slaat het weer toe..

Idd de volgende keer tuin je er nog harder in :D

arme Koetje...hoe staat de situatie er nu voor? Gaat het weer inmiddels weer wat beter?of is het tijd om de DBB-strijdbijl op te graven en die gast te oorlog te verklaren?

Het zou me toch een mooi gezicht zijn...voor die gast zn huis staat een hele meute in-zwarte bomberjacks geklede-met honkbalknuppelsbewapende-agressiefuitziende-met oorlogsverf besmeurde gezichten DBB-ers voor zn deur :rolleyes:

It's bokke-uitdeel-tijd :p :D :evil2:

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:

Zo te horen is er toch niet veel hoop meer koe, ik denk dat je het beste de eer aan jezelf kan houden, wie weet schrikt ze ervan en dumpt ze die gozer alsno, en anders kan je iig met een opgeheven hoofd uit de relatie stappen.

RobertHosper zei:
arme Koetje...hoe staat de situatie er nu voor? Gaat het weer inmiddels weer wat beter?of is het tijd om de DBB-strijdbijl op te graven en die gast te oorlog te verklaren?

Het zou me toch een mooi gezicht zijn...voor die gast zn huis staat een hele meute in-zwarte bomberjacks geklede-met honkbalknuppelsbewapende-agressiefuitziende-met oorlogsverf besmeurde gezichten DBB-ers voor zn deur :rolleyes:

It's bokke-uitdeel-tijd :p :D :evil2:

eeeh...KOETJE???? zeg tog IETS!!!:(

RobertHosper zei:
eeeh...KOETJE???? zeg tog IETS!!!:(

nee om een lang verhaal kort te maken hebben we het bijgelegd .

ik ga me voornemen minder jaloers te zijn .
maar als ik die kerel toevallig zijn adresje weet heeft ie 4lekke banden
en een baksteen door de ruit .

verder gaat het goed ik denk dat het wat aan mij ligt .
waarom kan ik nooit eens normaal doen in een relatie .
ik ga haar losser laten om haar dichter te krijgen . klinkt raar
maar als ik haar kort houdt ga ik nooit weten of ze me gaat bedriegen
nu ga ik haar meer vrijheid geven en minder klagen omdat ik dan pas echt ga weten wat ik van haar kan verwachten :)

en bedriegt ze me dan is het haar verlies dan kan ik tenminste verder met de gedachte dat het niet aan mij lag :cool:

Als ze je bedriegt dan vermoord je haar.
Daar weet Erik Overdevest wel over mee te praten,

Joyce zei:

mannen kunnen niet zwanger geraken :o

Terug
Naar boven