Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelda zei:Morgen weer een date, zal ik ook wel weer spijt van krijgen. K*thoeren.

Pumpin' zei:Daar zit het hele probleem. waarom wil zij in godsmaan dat Koetje die vent niks aan doet?
Koetje wil zijn vrouwtje bescherm en van die kerel verlossen.. maar blijkbaar vind vrouwtje-lief dit niet nodig...
blijkbaar vind ze het dus belangrijker dat die kerel niks overkomt, dan dat Koetje zijn liefde voro zijn vrouwtje laat blijken door die kerel een paar 'bokken"voor zijn harses te geven. Dit geeft natuurlijk wel een heel RAAR beeld bij Koetje...
dus ik vind dat Koetje helemaal gelijk heeft en terecht PISSED is op zijn vrouwtje.
2. waarom zou je in hemelsnaam zenuwachtig worden als je kerel agressief wordt... die agressie is toch niet tot jou gericht? (in het geval van koetje)
Mijn vriendin heeft dat ook... Dan is er wer een vervelend ventje dat het zo nodig vind mijn vriendin lastig valt/betasten... die wil ik dan naar zijn nek vliegen om zijn harses in te beuken... begint mijn vriendin te piepen dat ik agressief ben en dat ze daar zenuwachtig van wordt / bang van wordt. of zo iets vaags
(en als je niks doet, ben je geen echte vent en ben je een mietje...)
koetje zei:vrouwen die voor zichzelf kunnen zorgen zijn klote .
Om je een grote vent te voelen moet een ander dus zwak zijn. Gebrek aan zelfvertrouwen of gewoon een negatief zelfbeeld, koebeest?

) bokkie is!ReyMysterio zei:Tip:
Luister dit keer wel naar je vriendin je hebt tegenover haar al bewezen dat je voor haar op wilt komen!
Zij heeft je ook gevraagd niet in te grijpen zou je dit wel doen heb je bij een aanklacht en een groot probleem en je vriendin heeft geen vertrouwen in je omdat je toch niet luistert!
En als er 1 ding is wat vrouwen graag willen van een man is dat een man luistert.
En een tik uitdelen kan altijd verkeerd aflopen jij kunt dan wel uithalen met een p*ssy punch zodat hij weet dat hij moet kappen, maar als hij achterover slaat en in zijn val een stoeprand meeneemt en zijn nek breekt ben jij diegene die het ( toepasselijk) bokkie is!
Ik denk dat als je samen met je vriendin ergens loopt,fietst,rijd of wat dan ook en je komt die knakker tegen dat je hem verbaal eens aan moet pakken je mied denkt dan gelijk hij kan het ook af zonder zijn handen te gebruiken!
Feits is als je iemand verbaal goed onderuit kan halen hij die woorden langer onthoud dan een tikje op zn snufferd!
Succes
Joyce zei:
)Er is niks mis met sterke vrouwen. Maar er is wel iets mis met vrouwen die CLAIMEN sterk te zijn, maar ondertussen bij het minste of geringste hulp van een man nodig hebben.Dani zei:![]()
![]()
Omdat vrouwen hulpeloos en hulpbehoevend dienen te zijn ter meerdere eer en glorie van jouw egoOm je een grote vent te voelen moet een ander dus zwak zijn. Gebrek aan zelfvertrouwen of gewoon een negatief zelfbeeld, koebeest?
![]()
![]()
dj_phreak zei:Koetje:
Dumpen die sl*t. Ik heb het zelf al vaak genoeg meegemaakt, en uiteindelijk wordt je, als nette vent, toch gedumpt. Dan willen ze toch liever bij die man zijn die ze slaat en bedriegt. Ze heeft hulp nodig van een psychiater, NIET van jou. En jij hebt dat gezeik al helemaal niet nodig. Er zijn genoeg ECHT leuke vrouwen die je wèl op waarde zullen schatten.
Joyce zei:
FrederX zei:vrouwen.. pff een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent en zuigt zonder stroom.
lache tekstEen vrouw die zich laat lastig vallen en er BEWUST voor kiest om daar geen einde aan te (laten) maken, die is fout bezig. En als ze aandacht wil van een andere man terwijl ze al een relatie heeft, dan is ze een... sl*t!Joyce zei:
dj_phreak zei:Een vrouw die zich laat lastig vallen en er BEWUST voor kiest om daar geen einde aan te (laten) maken, die is fout bezig. En als ze aandacht wil van een andere man terwijl ze al een relatie heeft, dan is ze een... sl*t!
ik denk omdat het van nature de man is die de jager hoort te zijn, en zodra vrouwen trachten deze rol over te nemen loopt het natuurlijk in het honderd.Joyce zei:
boogie zei:ik denk omdat het van nature de man is die de jager hoort te zijn, en zodra vrouwen trachten deze rol over te nemen loopt het natuurlijk in het honderd.