MuscleMeat

Waar denk jij talent voor te hebben?

klempic

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
In wat ben jij zo goed dat je met kop en schouders boven de gemiddelde mens uitsteekt?
Ik denk namelijk dat een maatschappij, vooral sociaal-economisch gezien, er op vooruit zou gaan als ieder mens datgene deed waar hij of zij goed in is.
Ik heb zelf geen talenten denk ik, ben meer een allrounder of zo

Graag serieuze reacties!

edit: het is weer raak met muffe reacties van sommige. wees svp binnen deze thread serieus en verspreid je flauwe grappen maar in de rest van dbb threads, maar niet in deze, is niet teveel gevraagd denk ik zo

Laatst bewerkt:
Mijn Talent is???

Massa hysterie creëren:D

Mijn talent is wiskunde en alle wiskundige vraagstukken erbij die vragen om opgelost te worden...

nken? :D

ben ook meer een allrounder. op meerdere posities inzetbaar

Het probleem met mij is dat ik mijn talenten nooit door kan zetten. Ik had (of heb..) erg veel talent voor tekenen, inline skateboarden (gevraagd voor wedstrijden), skieen (gevraagd voor coaching/training tot prof), Produceren (bijna contract midtown), etc... Maar elke keer dat het dan even tegenzit stop ik er abrubt mee..

KaLe zei:
Het probleem met mij is dat ik mijn talenten nooit door kan zetten. Ik had (of heb..) erg veel talent voor tekenen, inline skateboarden (gevraagd voor wedstrijden), skieen (gevraagd voor coaching/training tot prof), Produceren (bijna contract midtown), etc... Maar elke keer dat het dan even tegenzit stop ik er abrubt mee..

je hebt iig talent voor bodybuilding toch? aangezien je daar nog niet mee gestopt bent... :thumbs:

Balsporten.

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:

wel vreemd. je hebt naturel veel bereikt en speelt met loeizware gewichten en dat al 5 jaar was et niet? dan heb je toch aardig doorzettingsvermogen?

Alle board-sporten (skateboarden, windsurfen ect.) op sport gebied. Maar verder meer een alrounder.

Vrouwen in elk standje klaar laten komen :hornyna:

mensen doden maar dat kan ik niet altijd doen omdat ik dan problemen krijg met justitie.

Hertje zei:
Mijn talent is wiskunde en alle wiskundige vraagstukken erbij die vragen om opgelost te worden...

Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Hertje, zit je nog op school en wat doe je dan voor opleiding? Je ziet namelijk niet veel aantrekkelijke dames die goed zijn in wiskunde, als ik zo de college zaal doorkijk tijdens een calculus college is het toch wel 95% gasten.

Ik zelf was vroeger altijd heel goed in tekenen maar nooit iets mee gedaan. Qua studie ben ik goed in wiskundige en natuurkundige vakken. Heb ook wel redelijk goede mensenkennis denk ik altijd, lijk altijd snel door te hebben hoe mensen zich voelen en dat soort shit.

Had tallent voor het voetballen maar helaas niet genoeg om er m'n brood mee te verdienen :(

Verder.. tsja.. niet echt specifiek een talent.. ben wel altijd goed in wat ik doe.. (om één of andere reden verwacht ik ontzettend veel van mijzelf en met ik altijd de beste zijn en daardoor geef ik veel van mijzelf) mischien is dat wel een talent op zich...

Heb nog niet echt iets ontdekt waar ik echt in uitblink en buiten BB-en om heb ik geen hobbys.. tenminste.. heb eigenlijk veel hobbys maar niet echt ééntje waar ik zoveel tijd steek als met BB-en.. mischien is mijn talent wel dat ik heel erg veelzijdig ben en op verschillende vlakken kan presteren... of zoiets..

Weet ik, maar ik moet wel op blijven passen. Geen zin om gepakt te worden ondanks alle voorzorgsmaatregelen.

programmeertalen leren/analytisch te werk gaan :o

en bier drinken natuurlijk :)

Terug
Naar boven