XXL Nutrition

Waar denk jij talent voor te hebben?

• Topic Starter Topic Starter
Ari70 zei:
SPORT!! (nog getraint, gespeelt bij jeugd NAC Breda), Speerwerpen!!
ETEN + DRINKEN (met name alcohol,
Werken met Komkommers
Lolmaken

exacte vakken, + alle andere schoolvakken (- andere talen dan engels),

talen zijn idd niet sterk. het is gespeelt met een d ;)

Ik heb geen talenten.

Ik heb weinig talent, maar ben wel goed in heel veel dingen (bijna alles wat ik doe). Het enige nadeel bij mij is, dat ik heel veel wil. Ik ben ook meestal goed in wat ik doe, maar haak soms af, omdat mijn interesses plots kunnen veranderen.
Je zou kunnen zeggen, dat ik weinig doorzettingsvermogen hebt. Ik wil dat zelf niet zo noemen. Het ligt bij mij meer op het punt, dat sommige dingen mij snel vervelen en ik dan mijn doelen bijstel, zodat ik daar voor ga en het andere of sluimerend voortzet of afkap.:D

Socrates zei:
Had tallent voor het voetballen maar helaas niet genoeg om er m'n brood mee te verdienen :(

Verder.. tsja.. niet echt specifiek een talent.. ben wel altijd goed in wat ik doe.. (om één of andere reden verwacht ik ontzettend veel van mijzelf en met ik altijd de beste zijn en daardoor geef ik veel van mijzelf) mischien is dat wel een talent op zich...

Heb nog niet echt iets ontdekt waar ik echt in uitblink en buiten BB-en om heb ik geen hobbys.. tenminste.. heb eigenlijk veel hobbys maar niet echt ééntje waar ik zoveel tijd steek als met BB-en.. mischien is mijn talent wel dat ik heel erg veelzijdig ben en op verschillende vlakken kan presteren... of zoiets..
jouw talent is bijvoorbeeld dat je communicatief zeer vaardig bent. Een ander talent is jouw relatieve zorgeloosheid.

Mooie thread!

Echte talenten heb ik volgens mij (nog) niet. Wel aanleg voor heel wat dingen; zowel positieve als negatieve.

Echt talent heb ik niet. Ben meer een allrounder die alles wel kan eigenlijk, behalve tekenen en die creatieve dingen... :) Ik denk dat je zonder talent eerder gelukkig wordt dan met.

Rob G zei:
Wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven Hertje, zit je nog op school en wat doe je dan voor opleiding? Je ziet namelijk niet veel aantrekkelijke dames die goed zijn in wiskunde, als ik zo de college zaal doorkijk tijdens een calculus college is het toch wel 95% gasten.

Ik zelf was vroeger altijd heel goed in tekenen maar nooit iets mee gedaan. Qua studie ben ik goed in wiskundige en natuurkundige vakken. Heb ook wel redelijk goede mensenkennis denk ik altijd, lijk altijd snel door te hebben hoe mensen zich voelen en dat soort shit.

Ik doe een HBO opleiding die jammer genoeg niet heel erg diep in gaat op wiskundig gebied. Ik denk er over na om na mijn opleiding er nog iets mee te doen. Ik hou van wiskunde, economie, natuurkunde en scheikunde... En dat inzicht kan best samen gaan met die mensenkennis waar je het over hebt.. Heb ik daar ook last van ;)

kan redelijk goed poepen en spuitjes zette..

Ari70 zei:
SPORT!! -Bal (hand, voet, basket, tafeltennis (nog getraint, gespeelt bij jeugd NAC Breda), Speerwerpen!!
ETEN + DRINKEN (met name alcohol,
Werken met Komkommers
Lolmaken

exacte vakken, + alle andere schoolvakken (- andere talen dan engels),

:roflol: Op je 3e zeiden je ouders: dat is een echt komkommerwerker

ik ben eigenlijk in veel dingen iets beter dan de gemiddelde mens
(sport - school - ...)

prophet- zei:
Echt talent heb ik niet. Ben meer een allrounder die alles wel kan eigenlijk, behalve tekenen en die creatieve dingen... :) Ik denk dat je zonder talent eerder gelukkig wordt dan met.

Hoe dat zo? Ik denk dat het wel leuk moet zijn om ergens echt in uit te blinken.

Helaas heb ik weinig talenten. Alleen een beetje gezond verstand.

Terug
Naar boven