Fitness Seller

Waar denk jij talent voor te hebben?

ik had in het andere 'wat is je talent / kwaliteit topic' ook al gezegd, maar ik het herhaal hier nog maar eens. Daar kan ik trouwens geen genoeg van krijgen, mezelf qouten. Een soort schriftelijke zelfbevlekking. :)

Maargoed, mijn talent is communiceren. Ik kan lullen als de beste.
En kickboksen ging me aardig af, volgens Fred Royers had ik talent (de grootste ego-boost in m'n leven kan ik je vertellen, ik schep er dan ook veel en vaak over op :D ). Maar voor een carriere in de ring moest ik harder trainen en gedisciplineerder leven als ik er voor over had. En ik vind gewichten heffen leuker... :o

Lauw :roflol:

Hoe verzin je al die shit toch ook? :D

ik verzin t niet.... :o

Ik denk dat ik wel een ondernemertje kan zijn... alleen is 't zo onzeker en moet je risico's nemen en dat durf ik dan weer niet. Daarom ga ik maar voor 't redelijke safe beroep tandarts òf apotheker:D

Ik onthou altijd heel goed wat iemand ooit gezegd heeft , zij dat nu in een film of in het dagelijksleven. Waardoor ik vrij snel in de gaten heb wanneer iemand zichzelf tegenspreekt. En zie dan ook het verband tussen bepaalde groepen mensen of verhalen.

Ik had talent voor atletiek, rennen/sprinten/hoogspringen.. maar dat vond ik op den duur maar duf. Op dit moment heb de conditie van een banaan.

Verder steek ik niet met zoveel dingen met kop en schouders ergens bovenuit. Helaas

@Lauw: Hoe heet dat kereltje van de Simpsons ook alweer in je avatar?

Vond ik altijd een supertof ventje. Maakte ook altijd zo'n leuk geluidje als die wegrende.. :roflol:

Marc zei:
Ik onthou altijd heel goed wat iemand ooit gezegd heeft , zij dat nu in een film of in het dagelijksleven. Waardoor ik vrij snel in de gaten heb wanneer iemand zichzelf tegenspreekt. En zie dan ook het verband tussen bepaalde groepen mensen of verhalen.

Ik had talent voor atletiek, rennen/sprinten/hoogspringen.. maar dat vond ik op den duur maar duf. Op dit moment heb de conditie van een banaan.

Verder steek ik niet met zoveel dingen met kop en schouders ergens bovenuit. Helaas

Mensen-kennis;)

Dat is ook het enigste wat ik heb/kan ,ik weet van iedereen die ik 5 minuutjes spreek hoe ze zijn:rolleyes:

Verder kan ik niks

RubenSossa zei:
@Lauw: Hoe heet dat kereltje van de Simpsons ook alweer in je avatar?

Vond ik altijd een supertof ventje. Maakte ook altijd zo'n leuk geluidje als die wegrende.. :roflol:
Ralph Wiggum :)

nog een talent: ik ben een enorme off-topic sl*t, en ik kaap draadjes (niet bewust) :o
ik probeer er aan te werken....

Ik kan tamelijk goed met dieren omgaan.. beter als met mensen :o. Altijd al. Heb 1 politiehond afgericht en onze huishond. Verder mee gestopt ivm tijd.

Verder ben ik in niet veel dingen goed. Netjes werken of dingen mooi afwerken kan ik helemaal niet ( grove moteriek )

( of hoort dit bij kwaliteit ??? )

klempic zei:
wel vreemd. je hebt naturel veel bereikt en speelt met loeizware gewichten en dat al 5 jaar was et niet? dan heb je toch aardig doorzettingsvermogen?

Om te zeggen dat dat talent is.. mjah mischien wel. Dat is dan het enige wat ik doorzet.

Ik kan heel goed acteren

Ik ben goed in een lesgevende of leidinggevende functie, vooral dan op het gebied van martial arts.

Greetzzzzz.

Eigenlijk een slechte eigenschap.
Maar ik ben goed in mensen bedriegen/liegen/voor de gek houden.

Doe het alleen voor de grap. Maar ik ben er verdomd goed in. :P

Tekenen en creatief schrijven. Ik heb er nooit iets mee gedaan en als je rond de 30 bent ga je je nog eens achter je oren krabben met je 'talent komt altijd boven drijven' mentaliteit uit je tiener/begin 20'er jaren en je inmiddels een average ****ing joe kantoorbaan heb.

Zo, ik ga me nu even jankend in slaap rukken onder de warme lappen.

Mijn talent is doorzettingsvermogen. Ik ben nergens goed in of heb ergens van nature veel talent voor, ik bereik mijn dingen door er hard voor te werken en het hard werken gaat me goed af (soms te goed).

Dat is de enige eigenschap die ik heb dat een beetje in de buurt komt van "talent" imo.

Communicatie, net als Lauw kan ik met ELK type mens overweg.

Ook ben ik wel goed in het verkopen van werkelijk alles.

En verder? Tja.. ik kan opzich ook wel door alle praatjes goed overweg met het vrouwelijke schoon.:cool:

Mijn talent is?
- Doorzettingsvermogen(waar een wil is, is een weg) Zelfs in zware tijden never give up, brohem!
- Heel erg sociaal(totdat mensen denken dat je zo sociaal bent dat je het wel pikt om afgezeken te worden.. nee dan is er wel een grens ofcourse)
- Veel lachen(probeer dat maar eens.. weinig mensen die veel lachen)
- Denken aan anderen.

psycho_b zei:
Ik denk dat ik wel een ondernemertje kan zijn... alleen is 't zo onzeker en moet je risico's nemen en dat durf ik dan weer niet. Daarom ga ik maar voor 't redelijke safe beroep tandarts òf apotheker:D
ik wil ook tandarts worden :(
**** it, volgend jaar ga ik VWO certificaten halen met zelfstudie, im sick of it!

DvO zei:
Eigenlijk een slechte eigenschap.
Maar ik ben goed in mensen bedriegen/liegen/voor de gek houden.

Doe het alleen voor de grap. Maar ik ben er verdomd goed in. :P
hou ik ook van :) ik had laatst stiekem meegedaan aan een geneesmiddelenonderzoek, mocht niet van mn ouders. en kheb dus tegen iedereen in mn omgeving een verhaal verzonnen dat ik 4 dagen met een studente ging meelopen bij een universiteit in rotterdam.

verder heb ik talent voor vechtsporten, maar ik moest al best jong stoppen van mn ouders :-/ omdat ze wilden dat ik een teamsport ging doen... (dus ik kocht zelfstudie boekjes en ging thuis elke dag oefenen)

Terug
Naar boven