AndroidHealthClinic

Waar denk jij talent voor te hebben?

Talent:
-wiskundig inzicht, met name 3D, daardoor ook goed in AutoCAD / technisch tekenen
-leer heel snel, vooral als het grote lappen tekst zijn en het meer om begrip gaat, maar rijtjes leren ging mij vroeger ook goed af
-kan goed handtekenen, ben nu bezig om schilderen onder de knie te krijgen
-kan goed koken, met name improvisatie met 'wat er nog in de koelkast ligt'
-kan heel goed een sfeer creeren en 'lezen', daardoor ook goed in doelgroepanalyses (erg handig als ontwerper)
-kan vrij goed mensen inschatten, maar alleen in real life
-ben echt een uitblinker in het creeren van chaos

Alle exacte vakken (Inherent daaraan: logisch redeneren) Verder heb ik een groot talent voor het onthouden van songteksten, niet dat ik er wat mee kan maar ach toch grappig. Iets waar ik wel wat aan heb in het dagelijks leven: inzicht in mensenlijk gedrag.

Dani zei:
Alle exacte vakken (Inherent daaraan: logisch redeneren) Verder heb ik een groot talent voor het onthouden van songteksten, niet dat ik er wat mee kan maar ach toch grappig. Iets waar ik wel wat aan heb in het dagelijks leven: inzicht in mensenlijk gedrag.

Dat onthouden van songteksten heb ik ook, bizar gewoon, bij het eerste gitaarringeltje op de radio, kan ik de hele tekst al opzeggen, echt een wedden dat iets.

Verder heb ik wel een talent voor leiding geven al zeg ik het zelf.
En om Dani verder na-te-apen ben ik ook een zeer sterk logisch redenaar.

Heb wel talent voor basketbal. Heb het nu al een tijd niet meer gedaan, maar toen ik nog vlak bij een basketbal veldje woonde speelde ik elke dag wel. Kon de bal er van ongeveer elke hoek van het veld wel inkrijgen, en was erg balvast. Dat waren nog eens tijden met het straat basketbal :D

ik doe ook basketball en dan vooral mensen die hard op me af komen rennen, ik heb een talent om die te stoppen!

ik heb talent voor:
- masturbatie
- dingen voor me uitschuiven(behalve masturberen)
- disciplineloosheid
- ik kan op zn tijd wel aardig leren, maar dan moet ik er wel aan beginnen en dat doe ik meestal nooit :(
- ik kan wel aardig met mensen overweg
- ik kan mensen wel aardig makkelijk aan het lachen krijgen

Wil mijn leiderschapskwaliteiten verbeteren door eerst met name meer kennis te vergaren. Intellect, doorzettingsvermogen en discipline will get me there!

- Kan qua sporten altijd overal wel snel mee, maar blink nooit uit doordat ik nergens echt voor ga... Zelfde met leren etc...
- Heb een enorm relativeringsvermogen en daarmee samenhangend een ferme dosis geduld. Kan daardoor ook met iedereen wel overweg. Ben moeilijk pissig te maken en zal nooit echt door het lint klappen. Maar als je me pissig maakt, vergeet ik dat niet meer... Nooit is een groot woord, maar het komt verdomd dicht in de buurt...

Pff, ik kan wel uren bezig blijven... Overall ben ik de Average Joe der Average Joe's... Tis maar wat je talent noemt, he :/

Mensen motiveren en aansturen. Hierdoor heb ik me in m'n 1e bijbaantje ook sterk kunnen ontwikkelen (ik heb me toen opgewerkt als magazijnhulpje tot assistent manager). Na m'n studie zal ik deze talenten verder uitbouwen.

Goede allrounder: redelijk ver gekomen met fotografie, electronica, ju-jitsu, boogschieten, bergklimmen en mijn lijf opbouwen gaat ook wel lekker. Als iets me interesseert doe ik het altijd goed.

In het verlengde daarvan. Kan me met totale discipline en dedication op iets storten en er iets goeds van maken.

Ik heb eindeloos veel geduld met mensen (in tegenstelling tot apparaatjes...) daarom ben ik ook docent.

Kan goed wiskundig analyseren.

Zeer goed situaties kunnen inschatten vooral dreigende, en daarbij ook correct optreden zonder de situatie te laten escaleren

ik ben goed in:
vooruit denken
Irritant zijn.
Anatomie
Geld sparen
Logisch nadenken
Hoofdrekenen
Mensen belachelijk maken
Tijd nutteloos besteden.

talenten:

artistiek
enigszins muzikaal
auto-didactisch
zorgzaam (handig in mn vak :D)
omgaan met mensen van allerlei pluimage
situaties naar mn hand zetten
praten (heb bijv voor mn nederlands mondeling op het vwo, met een boekenlijst die totaal imcompleet was een 8 weten te halen voor mn mondeling: commentaar van docent: je bent te lui om verslagen te schrijven, maar je kunt praten als Brugman :D)
veel mensen beoordelen mn schrijfsT als bijzonder
concentratie vermogen
ik denk dat ik een iets bovengemiddeld talent heb om sterk te worden

• Topic Starter Topic Starter
ZoutZak zei:
Wil mijn leiderschapskwaliteiten verbeteren door eerst met name meer kennis te vergaren. Intellect, doorzettingsvermogen en discipline will get me there!

CEO? welke studie deed jij ook weer? kan me herinnerenn dat je economie rulde

• Topic Starter Topic Starter
als ik zo lees dan zijn sommige van jullie een homo universalis, bijna een da vinci. ik heb het echt over getalenteerde mensen die het neusje van de zalm zijn op een bepaald gebied..

enkele mensen zeggen mensekennis te hebben maar als je met een psycholoog moet wedijveren dan ben je een amateur en dus niet getalenteerd.
als je talent hebt voor basketballen dan moet je toch wel prof zijn..ik kan ook aardig een balletje trappen, op mn borst en nek leggen maar getalenteerd wil ik dat niet noemen

jullie noemen heel veel dingen op, maar enige kritische zelfreflectie zou niet overbodig zijn.

SPORT!! -Bal (hand, voet, basket, tafeltennis (nog getraint, gespeelt bij jeugd NAC Breda), Speerwerpen!!
ETEN + DRINKEN (met name alcohol,
Werken met Komkommers
Lolmaken

exacte vakken, + alle andere schoolvakken (- andere talen dan engels),

Terug
Naar boven