MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
men PM box bewijst weer dat er tijdens deze harde economische tijden inderdaad meer interesse naar is.
Als ik er de tijd en zin voor vind, stel ik wel een tutorial op voor de geinteresseerden :D
Is het zo ingewikkeld dan?

En ja, ik heb best interesse. Totaal geen zin om een 'normale' baan aan te nemen voorlopig en verder vind ik alles wel prima. Weinig trots of schaamte.

Is het zo ingewikkeld dan?

En ja, ik heb best interesse. Totaal geen zin om een 'normale' baan aan te nemen voorlopig en verder vind ik alles wel prima. Weinig trots of schaamte.

Echt? Ik vind het geld wel aanlokkelijk en heb er best over nagedacht maar ik moet er niet aan denken dat een bekende je tegenkomt op een poster ergens in een vakantieoord waar je je tokus in een grapefruit houdt bij wijze van :p Als m'n kop weggeshopt kan worden heb ik er geen problemen meer mee.

Echt? Ik vind het geld wel aanlokkelijk en heb er best over nagedacht maar ik moet er niet aan denken dat een bekende je tegenkomt op een poster ergens in een vakantieoord waar je je tokus in een grapefruit houdt bij wijze van :p Als m'n kop weggeshopt kan worden heb ik er geen problemen meer mee.

koop een pruik en doe kleurlenzen in + bril op wnn je voor de cam gaat, problem solved;)

Zo'n dingen blijven gewoon binnen 'de scene', hoor. En moest een bekende je tegenkomen, zie ik ook niet meteen een reden waarom ze daarmee naar buiten zouden komen. Bij de meesten is discretie heel belangrijk.

Zo'n dingen blijven gewoon binnen 'de scene', hoor. En moest een bekende je tegenkomen, zie ik ook niet meteen een reden waarom ze daarmee naar buiten zouden komen. Bij de meesten is discretie heel belangrijk.

als je een maat van je ziet performen op een halve gaysite? denk dat dat wel een gigantische hoeveelheid lulz oplevert:roflol:

als je een maat van je ziet performen op een halve gaysite? denk dat dat wel een gigantische hoeveelheid lulz oplevert:roflol:

Dat zou ik niet durven zeggen, betekent nl dat ik op die gaysite zou zitten :p

Nee ik bedoel dat je regelmatig posters ziet voor party's, als je daar staat met je lul in een stuk fruit kan iedereen dat zien, daar zou ik minder mee hebben. Aan de andere kant is 3000 euro per maand wel veel geld

Bovendien zit Luppie aan de AAS en heeft meerdere topics in dat rubriek. Hoe kan ik dat dan zijn? :roflol:

Laatst bewerkt:
Moet je meteen ook op zoek gegaan zijn daarnaar; betaalde gay sites komen niet zomaar op je scherm ;)

nieuw emailadres aanmaken en sturen naar je hele vriendengroep inclusief jezelf, zo moeilijk is het niet:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Dat zou ik niet durven zeggen, betekent nl dat ik op die gaysite zou zitten :p

zeg je gewoon dat iemand van dbb je ernaar gelinkt had, was ook mijn excuus toen iemand me tijdens een gesprek over 'one guy one bottle' vroeg waarom ik naar zulke dingen op zoek ga:o

Ik zou niet weten waarom je me voor Luppie aanziet.

Tussen hem en mij zit een aardig groot verschil qua postinggedrag (,).

Maar je mag mij rapporteren als je wilt. Heb niks te verbergen want ben hem niet. :)

De post die ik hier maakte was overigens een grap.

Edit: Bovendien zit Luppie aan de AAS en heeft meerdere topics in dat rubriek. Hoe kan ik dat dan zijn? :roflol:

En Luppie maakte hier en daar :eek: nog wel eens een spellingsfoutje...vlora en vauna.;)

Dat zou inderdaad niet zo leuk zijn, maar die kans lijkt me echt minimaal.

De kans dat je op een poster komt lijkt me al klein (voor die poster gebruiken ze vast eerder Silentio dan mij. :cool:), de kans dat ze een dergelijke poster in een vakantieoord hangen lijkt me ook klein en de kans dat een bekende lang genoeg naar die poster kijkt om me te herkennen lijkt me nog kleiner.

Die kansverhouding vind ik een stuk beter dan de 95% kans op een stomvervelende baan waarbij je elke dag hetzelfde doet voor de rest van je leven.
En zelfs als iemand zou spotten. Dan nog is dat minder erg dan een stomvervelende baan waarbij je elke dag hetzelfde doet voor de rest van je leven.

Dat zou inderdaad niet zo leuk zijn, maar die kans lijkt me echt minimaal.

De kans dat je op een poster komt lijkt me al klein (voor die poster gebruiken ze vast eerder Silentio dan mij. :cool:), de kans dat ze een dergelijke poster in een vakantieoord hangen lijkt me ook klein en de kans dat een bekende lang genoeg naar die poster kijkt om me te herkennen lijkt me nog kleiner.

Die kansverhouding vind ik een stuk beter dan de 95% kans op een stomvervelende baan waarbij je elke dag hetzelfde doet voor de rest van je leven.
En zelfs als iemand zou spotten. Dan nog is dat minder erg dan een stomvervelende baan waarbij je elke dag hetzelfde doet voor de rest van je leven.

gewoon PHP acquiren, kan je terwijl je geld verdient geld verdienen met fappen:trollface:

gewoon PHP acquiren, kan je terwijl je geld verdient geld verdienen met fappen:trollface:
Ik weet echt geen **** van computers.

De voornaamste reden waarom ik twijfel over dat webcam-gedoe is omdat ik me afvraag of ik het wel aan de praat kan krijgen.

Lekker on-topic....

Hoe groot moet je derde been zijn silentio?
Is mijn 8 cm genoeg? :D

Verdomme had web developer moeten worden dus.

Terug
Naar boven