MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Strip je dan?

Of ook aftrekken en buttplug enzo?

geen buttplugs, anal play of andere ranzigheden :roflol:, wordt ook niet echt verwacht bij een "straight-looking profiel". Eigenlijk is het heel snel en makkelijk verdiend en moet je buiten wat "morele beperkingen" weinig doen waar je je slecht bij zou kunnen voelen als straight guy.
Ik ken gasten die er makkelijk + 10 000e per maand mee binnenrijgen, maar dan komt er natuurlijk al wat meer bijkijken.

Laatst bewerkt:
geen buttplugs, anal play of andere ranzigheden :roflol:, wordt ook niet echt verwacht bij een "straight-looking profiel". Eigenlijk is het heel snel en makkelijk verdiend en moet je buiten wat "morele beperkingen" weinig doen waar je je slecht bij zou kunnen voelen als straight guy.
Ik ken gasten die er makkelijk + 10 000e per maand mee binnenrijgen, maar dan komt er natuurlijk al wat meer bijkijken.

Ben ik sick minded als ik zeg dat 't best interessant klinkt? Niet die buttplugs en shit of dat hele extreme maar die 2000 eurie extra is toch leuk.

Ben ik sick minded als ik zeg dat 't best interessant klinkt? Niet die buttplugs en shit of dat hele extreme maar die 2000 eurie extra is toch leuk.

silentio heeft facial aesthetics of the gods, zo'n rendabiliteit is niet voor iedere camboy-aspirant weggelegd:)

En dan zeggen ze dat er een economische crisis heerst in europa, das precies voor veel leden van dbb niet het geval als ik hier de bedragen dat er per maand verdient word lees!! Word precies eens tijd dat ik opslag ga vragen :)

men PM box bewijst weer dat er tijdens deze harde economische tijden inderdaad meer interesse naar is.
Als ik er de tijd en zin voor vind, stel ik wel een tutorial op voor de geinteresseerden :D

Een hoop mooi verzonnen lonen zitten erbij ;). Voor de rest een leuk topic, wat weer eens aangeeft dat op DBB meer geleerden zitten dan mensen die daadwerkelijk trainen. Het moet dus eigenlijk " dutch smart ass " heten. Ik zie wel aan de foto's van de meets die plaatsvinden en aan de smeekbedes voor gratis samples en shit dat het 80% studenten zijn die net net rond komen, de andere 10% gewoon werkt en misschien 10% centjes thuis krijgt

Een hoop mooi verzonnen lonen zitten erbij ;). Voor de rest een leuk topic, wat weer eens aangeeft dat op DBB meer geleerden zitten dan mensen die daadwerkelijk trainen. Het moet dus eigenlijk " dutch smart ass " heten. Ik zie wel aan de foto's van de meets die plaatsvinden en aan de smeekbedes voor gratis samples en shit dat het 80% studenten zijn die net net rond komen, de andere 10% gewoon werkt en misschien 10% centjes thuis krijgt

:thumbs:

maar het topic heet: waar werk jij en hoeveel verdien je

wat doe jij eigenlijk voor werk jesse?

1600 bruto @ 4 dagen per week werken. Zit nog vast in oud contract helaas..
Vanaf juni 2050 bruto @ 5 dagen per week.
Geen laptop/telefoon
22j

Zit in MKB IT.
Beheren van uitgebreide IT omgevingen (denk aan meerdere SQL failovers, internationale firma's etc.)
Redelijk wat werkervaring opgedaan (4j) en overwerken is me niet vreemd, maargoed, je moet er wat voor doen :).

Je kan je wel voorstellen dat veel mensen die onder modaal zitten(en die zitten hier ook wel) hun inkomen liever niet neerzetten, en dat kan meerdere redenen hebben.

Op FOK! is ook zo'n zelfde topic, en precies zoals hier niet echt een goeie graadmeter voor het gemiddelde. Zitten er ook twee van rond de 30 met 2-300k(beiden in finance in Londen).

reguliere job waarmee ik modaal verdien en daarnaast wat webcamgedoe in de avonduurtjes, shootje hier en daar en soms wat G4P shit (nix extreem). Kom je er heel makkelijk aan. Zou het nog meer kunnen uitbuiten, maar heb daar geen zin in.
Aware me, er is vast een niche voor manlet bbc with muscles:roflol: (semi srs). 3k per maand xD

Terug
Naar boven