Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mensen kopen in Nederland en België gewoon nog zelf hoor, tis hier geen egypte waar ze de deur op slot doen als je de winkel binnenloopt en pas buiten mag als je een tapijt hebt gekocht![]()
Dat is iemand wat aansmeren, dat maakt je geen goede verkoper.
Dat maakt je een vieze vuile naaier.
Het is pas verkopen als je luistert naar de wensen van je klant en hun iets verkoopt dat daar precies bij past en goedkoop is.
Op die manier voelt de klant zich geholpen, gaat hij mond op mond reclame voor je maken omdat hij tevreden is en zal hij bij je terug komen.
Waarom? Als de klant tevreden weg gaat en sturen naar wat ik wil verkopen is helemaal niet aansmeren. Wat versta jij onder aansmeren?
Net wel. De klant gaat daar op korte termijn wel tevreden mee zijn, maar als hij binnen enkele weken zich afvraagt waarom hij het eigenlijk gekocht heeft gaat hij ontevreden worden, cognitieve dissonantie kan je best wel vermijden als bedrijf/merk
Waarom? Als de klant tevreden weg gaat en sturen naar wat ik wil verkopen is helemaal niet aansmeren. Wat versta jij onder aansmeren?
---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------
Ik heb toch nergens vermeld dat ik dat niet doe. Maar als iedereen zo een instelling als jou had zouden bedrijven geen winst maken. Ik bedoel te zeggen dat wat de klant wilt staat zeker voorop en centraal. Maar een verkoper moet kunnen verkopen wat er verkocht MOET worden. Als ik alleen maar verkoop aan de hand van wat zij vragen kunnen ze net zo goed zelf iets via internet bestellen...
Hmm ik snap je punt zeker wel. Maar niet dat ik een super goede verkoper ben o.i.d. maar ik doe het nu al 5 jaar en al mijn klanten zijn zeker weten tevreden en komen tot op heden nog steeds terug.
De kunst met verkopen is, iemand te naaien zonder dat ze het doorhebben en de klant tevreden weg laten gaan. Dat is pas verkopen![]()
Net wel. De klant gaat daar op korte termijn wel tevreden mee zijn, maar als hij binnen enkele weken zich afvraagt waarom hij het eigenlijk gekocht heeft gaat hij ontevreden worden, cognitieve dissonantie kan je best wel vermijden als bedrijf/merk

Jawel hoor, en dan zouden winkels waarschijnlijk meer vaste klanten hebben ipv ze eenmalig een poot uit te draaien.
Maar waarschijnlijk werk je bij een of ander gigantisch keten.
Timmerfabriek en stage mediadeveloper. En daarmee verdien ik heel veel, maar krijg niet genoeg
Ik verdien veel geld alleen krijg het nietNope, werk bij een franchise winkel. Maarja dit kan oneindig lang doorgaan zo een discussie. Maar voor mij is het een soort van sport / strijd, om simpelweg zoveel mogelijk winst te maken en de klant tevreden te houden.

heb 1j stage gelopen in een winkel... zeer maar dan ook zeer ondankbaar werk is dat... en die filiaalmanagers met gemm iq van 80 laten stagaires lekker de afwas doen terwijl hun de helft vd dag buiten staan te roken en stinken naar koffie
Snap niet waarom mensen in een winkel gaan werken..
heb 1j stage gelopen in een winkel... zeer maar dan ook zeer ondankbaar werk is dat... en die filiaalmanagers met gemm iq van 80 laten stagaires lekker de afwas doen terwijl hun de helft vd dag buiten staan te roken en stinken naar koffie
Snap niet waarom mensen in een winkel gaan werken..

Ben er praktisch zeker van dat ik nooit een job zal doen waarbij je moet denken aan winstmaximalisatie, behoefte creëren, marketingstrategie...
![]()