XXL Nutrition

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
5000 bruto. de bonus was 23000 dit jaar, valt vies tegen door de crisis en steekt de fiscus ook gelijk de helft van in zijn tas. Ook nog een studieschuld van 43000 dus netto valt het allemaal wel mee.

ben associate bij een kleine PE firm.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
DBB ---> forum voor de hogere klasse blijkbaar.

Je zou bijna een minderwaardigheidscomplex krijgen zodra je door dit topic bladerd
haha ofnie:p
Maar ik zie dus, dat de meeste gewoon wekr hebben en daarnaast BB dus niet echt als een baan, ik zie geen fysiotherapeuten ofzo? Ik wil dat wel worden:)

Yep het slaat ook nergens op.

Isnogood is waarschijnlijk ook de grootste fantast van DBB.

U jelly?

:roflol:

Als je een M&A stage doet waarbij je 4,5k verdient heb je geen tijd meer om op DBB te zitten, laat staan om te trainen. ;)

Ben ook nog niet begonnen. Is pas komend academisch jaar. En je hebt gelijk qua trainen, dat wordt echt droevig. Er is op kantoor wel genoeg downtime om af en toe te chillen. Er is ook gewoon veel facetime...

Horeca (keuken), 7eu per uur + 1 a 2 euro fooi per uur.

ohja ben 19 en studeer dus gewoon mn bijbaantje.

Zelfde als hierboven, alleen bediening en 2-2,5 fooi per uur.

Schoen verkoper
4, 50 netto

Zondag 200% .

Werk bijna alleen zondagen

haha ofnie:p
Maar ik zie dus, dat de meeste gewoon wekr hebben en daarnaast BB dus niet echt als een baan, ik zie geen fysiotherapeuten ofzo? Ik wil dat wel worden:)

wil je weten wat een fysio verdient? kan ik je zo vertellen want mn vriendin is fysiotherapeut:)

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:56 ----------

Schoen verkoper
4, 50 netto

Zondag 200% .

Werk bijna alleen zondagen

al bundy:D

bijbaantje in logistiek, zorg ervoor dat ik altijd de toeslaguren pak van 150-200 % dus zit dan op uurloon van 15 of 20 per uur. kassa bitches !

wil je weten wat een fysio verdient? kan ik je zo vertellen want mn vriendin is fysiotherapeut:)

Vertel maar ben daar wel nieuwsgierig naar! Aangezien ik hopelijk volgend jaar ben ingeloot voor fysiotherapie!

Heb hier eigenlijk nog nooit gekeken terwijl ik bijna klaar ben met m'n 1ste jaar :o Wat zal het zijn, 2k netto ofso?

welke schoenenwinkel? Of maak je eigen schoenen en verkoop ze door?

Ps. jullie verdienen allemaal superveel frankie rijkerdsss. Komt dat omdat iedereen hier zo gespierd is?
Er is maar één combinatie om CEO 10k/day te worden: facial aesthetics en ****ing shredded zijn. Succes.

Heb hier eigenlijk nog nooit gekeken terwijl ik bijna klaar ben met m'n 1ste jaar :o Wat zal het zijn, 2k netto ofso?

haha mn vriendin verdient al 2k netto met 25uur per week dus reken maar op 3500 netto voor 40uur per week ongeveer.

Prostitutie.
Barkie per uur

Iedere maand 1950 netto plus zwartwerk waar ik 700 mee vang. Ik werk als allround kraai 6 dagen en 60 uur in de week.

Laatst bewerkt:
1 dag in de week à 14,50 per uur. dag van 10 uur dat wel

Zoöloog, ik bestudeer grote katachtigen in het wild en in dierentuinen wereldwijd,
1800,- netto en als ik naar het buitenland moet wordt alles betaald.

Terug
Naar boven