pcvyper
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 256
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ofnieDBB ---> forum voor de hogere klasse blijkbaar.
Je zou bijna een minderwaardigheidscomplex krijgen zodra je door dit topic bladerd

Isnogood is waarschijnlijk ook de grootste fantast van DBB.
Als je een M&A stage doet waarbij je 4,5k verdient heb je geen tijd meer om op DBB te zitten, laat staan om te trainen.![]()
haha ofnie
Maar ik zie dus, dat de meeste gewoon wekr hebben en daarnaast BB dus niet echt als een baan, ik zie geen fysiotherapeuten ofzo? Ik wil dat wel worden![]()

Schoen verkoper
4, 50 netto
Zondag 200% .
Werk bijna alleen zondagen

wil je weten wat een fysio verdient? kan ik je zo vertellen want mn vriendin is fysiotherapeut
---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:56 ----------
al bundy![]()
wil je weten wat een fysio verdient? kan ik je zo vertellen want mn vriendin is fysiotherapeut
---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:56 ----------
al bundy![]()
Wat zal het zijn, 2k netto ofso?welke schoenenwinkel? Of maak je eigen schoenen en verkoop ze door?Schoen verkoper
4, 50 netto
Zondag 200% .
Werk bijna alleen zondagen
Er is maar één combinatie om CEO 10k/day te worden: facial aesthetics en ****ing shredded zijn. Succes.welke schoenenwinkel? Of maak je eigen schoenen en verkoop ze door?
Ps. jullie verdienen allemaal superveel frankie rijkerdsss. Komt dat omdat iedereen hier zo gespierd is?
Heb hier eigenlijk nog nooit gekeken terwijl ik bijna klaar ben met m'n 1ste jaarWat zal het zijn, 2k netto ofso?