MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
haha mn vriendin verdient al 2k netto met 25uur per week dus reken maar op 3500 netto voor 40uur per week ongeveer.

Er is een gigantische overvloed aan fysiotherapeuten. Er zal ook steeds minder vergoed worden vanuit de zorgverzekering. Heel veel werken als ZZP-er, als ze 70 per uur maken doen ze het goed. Daar moet nog wel de huur van je behandelruimte af. De prijzen zullen door het naderende overaanbod dik onder druk komen te staan. Als jij je dan ook nog overal goed voor moet verzekeren ga je echt geen 3500 euro netto in de maand maken.

1999 was voor mij de laatste keer dat ik ergens voor iemand gewerkt heb, was toen voorgoed genezen.
Kan toch niet elke ochtend tegen dezelfde koppen aan gaan kijken en dan moet je goedemorgen zeggen, steeds dezelfde verhalen over iemand zijn kat of hond of computer aanhoren.
Ik zag mezelf doodgaan, beetje bij beetje, niks voor mij.

zit in de IT 2k netto pm

• Topic Starter Topic Starter
Er is een gigantische overvloed aan fysiotherapeuten. Er zal ook steeds minder vergoed worden vanuit de zorgverzekering. Heel veel werken als ZZP-er, als ze 70 per uur maken doen ze het goed. Daar moet nog wel de huur van je behandelruimte af. De prijzen zullen door het naderende overaanbod dik onder druk komen te staan. Als jij je dan ook nog overal goed voor moet verzekeren ga je echt geen 3500 euro netto in de maand maken.
ja had ik ook ergens gelezen in de zorg word het moeilijk om een goedbetaalde baan te krijgen nu.
Maar hoe zit t met cesar therapeut [kijkt naar beweging houding etc] ? Dat wil ik worden;)

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 13:34 ----------

1999 was voor mij de laatste keer dat ik ergens voor iemand gewerkt heb, was toen voorgoed genezen.
Kan toch niet elke ochtend tegen dezelfde koppen aan gaan kijken en dan moet je goedemorgen zeggen, steeds dezelfde verhalen over iemand zijn kat of hond of computer aanhoren.
Ik zag mezelf doodgaan, beetje bij beetje, niks voor mij.
is fysiotherapie zo erg dan? ik dagt dat je meer mensen moesdtr behandelen enz en geen zielige verhalen aanhoren

DBB ---> forum voor de hogere klasse blijkbaar.

Je zou bijna een minderwaardigheidscomplex krijgen zodra je door dit topic bladerd

Wel grappig dat een groot deel van de leden op het forum vrij dom overkomt maar blijkbaar zijn ze buitenom het forum grootverdieners.

Wel grappig dat een groot deel van de leden op het forum vrij dom overkomt maar blijkbaar zijn ze buitenom het forum grootverdieners.

Je moet dit dan ook met een kilo zout nemen ;)

Overigens ken ik maar weinig mensen die IRL echt praten over hetgeen ze verdienen.

En JWZ dit is het interwebz ;)

ja had ik ook ergens gelezen in de zorg word het moeilijk om een goedbetaalde baan te krijgen nu.
Maar hoe zit t met cesar therapeut [kijkt naar beweging houding etc] ? Dat wil ik worden;)

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 13:34 ----------

is fysiotherapie zo erg dan? ik dagt dat je meer mensen moesdtr behandelen enz en geen zielige verhalen aanhoren

Ik ben geen fysiotherapeut? Nooit geweest ook,Weet niet hoe je daar aan komt.

Horeca

10,56 p/u

baantje naast school er bij.

edit: 10,56 was toen ik 21 was.. is volgens mij niet zo heel erg omhoog gegaan

Zoöloog, ik bestudeer grote katachtigen in het wild en in dierentuinen wereldwijd,
1800,- netto en als ik naar het buitenland moet wordt alles betaald.
Dit lijkt me echt geweldig, zou graag m'n huidige baan voor zoiets willen opgeven. Verdiensten vallen wel tegen, maar damn..echt een droombaan heb je, serieus jelly.

---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 14:24 ----------

:

Lijkt het jou wel wat de hele dag naar poesjes te kijken :eyebrow:
Dan was ze wel gynaecologe geworden.

'pics or it didn't happen'

kom op grootverdieners, wij willen loonstroken zien. Met die salarissen beschikken jullie vast wel over een dure smartphone, even een foto maken en hier posten.

'pics or it didn't happen'

kom op grootverdieners, wij willen loonstroken zien. Met die salarissen beschikken jullie vast wel over een dure smartphone, even een foto maken en hier posten.
jDXhIUH.jpg

Jij hebt de box niet kapot, en ook nog meedoen aan de loterij, alsof je nog niet rijk genoeg bent.

En wij maar kromliggen voor een paar tientjes :mad:

Terug
Naar boven