Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel simpel. Je moet een wijf zijn om Lady gaga goed te kunnen vinden. Vind je haar goed als man zijnde ben je OF homo, of heb je duidelijk vrouwelijke trekken. Ik baseer dat op jongens in mijn omgeving die haar goed vinden (1 homo, en die andere zit nog in de kast, ik weet t cker) Daar komt bij dat Corleoné haar ook goed vindt en ik vaak zat mensen heb gezien die hem uitmaken voor homo of hem verwijfd vinden.
Vrouwen zien een dame met lef, en houden van muziek die nergens over gaat. Daar komt bij dat 9 vd 10 fans zo'n 12-14 jaar zijn en iedereen weet wat dat voor een meelopers zijn. Als de media nou eens niet zo massaal op Lady gaga geilt had je die views op youtube kunnen delen door 100.

Corleoné is de mannelijkheid zelf. Hij heeft wel al veel drugs gebruikt in zijn leven, dat dan weer wel.![]()
omdat ze ****ing geil is!
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------
http://daniellespoelstra.files.wordpress.com/2010/06/lady-gaga.jpg

Omdat de meeste mensen gewoon geen verstand van muziek en sT hebben en meelopen met de rest. Ik denk dat zij één van de meest overgewaardeerde popsterren ooit is...

WAT
?
stop it please, smooth criminal en you rock my world zijn duizend keer beter dan thriller.Heel simpel. Je moet een wijf zijn om Lady gaga goed te kunnen vinden. Vind je haar goed als man zijnde ben je OF homo, of heb je duidelijk vrouwelijke trekken. Ik baseer dat op jongens in mijn omgeving die haar goed vinden (1 homo, en die andere zit nog in de kast, ik weet t cker) Daar komt bij dat Corleoné haar ook goed vindt en ik vaak zat mensen heb gezien die hem uitmaken voor homo of hem verwijfd vinden.
Zegt de man die claimt dat The Beatles muzikaal gezien niet meer dan een boyband waren zoals je in de jaren '90 zoveel zag![]()
Je kan T moeilijk kwalijk nemen dat hij the beatles en the backstreetboys door elkaar haalt hoor.
Mss ben ik idd wel wat verwijfd, ik heb namelijk altijd al erg (van kleins af aan) van de muziek van Mariah Carey, Whitney Houston enz gehouden.. Maar m'n andere vrienden die dit duidelijk niet zijn vinden Lady Gaga ook gewoon goed.
Toen Lady Gaga nog niet zo bekend was en ik Pokerface beluisterde op haar eerste album vond ik dit ook gewoon goede muziek (naast haar andere nummers op haar album).
Ik blijf er dus natuurlijk bij dat als je graag Lady Gaga hoort je een uitstekende muzieksmaak hebt. Mensen die David Guetta goed vinden zou ik eerder bestempelen als mensen met een slechte smaak.