Fitness Seller

Waarom is lady gaga zo populair?

Ze is een van de weinige artiesten die tegenwoordig nog iets kan neerzetten. Nog steeds kan ze niet tippen aan de echte rasentertainers die het verleden hebben gedomineerd maar toch ze doet het aardig.

Ben je zeker dat ik dat (zo) gezegd heb? Lijkt me iets te ongenuanceerd klinken voor mij ???

Was iets van een aantal jaren geleden, maar ik meen me inderdaad te herinneren dat je iets zei van 'meest overgewaardeerde band ooit' en 'weinig verschil tussen een beatles en backstreetboys'.

Nu moet ik ook wel zeggen dat jij een jaar of 5 geleden wat minder genuanceerd overkwam dan hedendaags hoor T.

Corleoné is de mannelijkheid zelf. Hij heeft wel al veel drugs gebruikt in zijn leven, dat dan weer wel. :p

:roflol:, thx:cool::p

omdat ze ****ing geil is!

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

http://daniellespoelstra.files.wordpress.com/2010/06/lady-gaga.jpg

+ 1

Zoiezo is het een Love It or Hate It iets. Bij mij is het nu net Love It omdat haar muziek toch iets in me losmaakt, me raakt.. Die duistere, speciale en ook meer droevige + ophitsende klanken (valt eig moeilijk te beschrijven) in veel van haar nummers.
Bovendien vind ik haar manier van 'shockeren' en haar extravagante looks ook gewoonweg geniaal.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:, thx:cool::p

+ 1

Zoiezo is het een Love It or Hate It iets. Bij mij is het nu net Love It omdat haar muziek toch iets in me losmaakt, me raakt.. Die duistere, speciale en ook meer droevige + ophitsende klanken (valt eig moeilijk te beschrijven) in veel van haar nummers.
Bovendien vind ik haar manier van 'shockeren' en haar extravagante looks ook gewoonweg geniaal.

eens maar soms vind ik die looks wel wat overdreven, colablikjes in haar haar enzo :eek:

Terug
Naar boven