XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dacht ik in groep 6 dat je op vakantie kon door maar vaak genoeg hoog te springen en de aarde onder je door te laten draaien :o

Die link :roflol:

Strong cirkelredenering, jammer dat die pakistaan als "correct" word gezien terwijl het filmpje letterlijk het tegendeel bewijst.

Het klopt niet wat je hier zegt.

Laat ajb dan zien waar die cirkelredenering is.

Onderbouw je statements met bewijs alsjeblieft.

Dit is het soort idioten die de islam "sturen"

http://madame.lefigaro.fr/societe/u...-rire-face-un-historien-misogyne-130215-94435

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Dus je geeft toe dat "impure" verschillende betekenissen kan hebben. Je kan dus niet met zekerheid stellen dat Allah varkens verbiedt omdat ze ongezond zijn.

De geleerde die jij aanhaalt is niet representatief voor Islam. (de opvattingen van slechts 1 persoon (of 1 kleine stroming namelijk salafi/wahabi)). De overgrote meerderheid van de geleerden zegt wat anders.

Ik geef toe? Heb nooit beweerd dat "impure" (onrein) maar een betekenis heeft. Lees mijn berichten goed en begrijp wat ik je probeer te vertellen

Nou, vind ik niet, want religie met drugs vergelijken is idioot, we weten hoe beide onstaan en ze hebben niks met elkaar te maken, noch hun effect nog hun instillatie. Als je dan 5 minuten hieraan spendeert, en aan iets wat niet eens in de video is opgenomen...

Maar dan moet je wel bronnen bij de hand hebben. Iets wat je in debatten niet kan gebruiken, en waarom ze grotendeels waardeloos zijn.

Eens, daarom moet je zelf onderzoek doen en de koran goed "bestuderen" (en dus niet alleen lezen) voordat je het afwijst.

Iemand had al een tijd geleden een link geplaatst met alle statements die niet stroken met de wetenschap, maar dan zeg je dat het propaganda is. Veel meer dan je wijzen op de feiten kunnen we niet, maar je hebt een soort schild dat alles wat je religie tegenspreekt afstoot. Het maakt niet uit welk argument of welk bewijs we hier laten zien, je zal altijd zeggen dat je religie correct is omdat je nu eenmaal zo geprogrammeerd bent. Je zou tenminste zoals sommige gelovigen kunnen toegeven dat heilige boeken niet perfect zijn en niet altijd letterlijk genomen moeten worden. Net zoals wij ook erkennen dat de wetenschap nooit perfect zal zijn.

Ik daag je bij deze uit. Een voor een. Post maar je "bewijs" en dan zal ik je laten zien dat die niet klopt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in dit geval denk ik gewoon dat het de beste oplossing voor de mensheid is als hij zichzelf opblaast

en dan nog toegeven dat de islam voor wetenschap is.

Jullie scheren iedereen over een kam. Je ziet een persoon (jood/n*ger/moslim) iets zeggen of doen en plaatsen dit bij iedereen. (antisemitisme, rascisme, islamofobie)

Niet representatief. Kijk naar de overgrote meerderheid van de geleerden en naar het bewijs zelf voordat je je claims maakt.

Vraagt iedereen om 'bewijs' maar komt zelf aan met dingen uit oude teksten van millenia terug die anderen dan maar moeten lezen...

cwBZDj7.png

deze is classic,

de aarde draait niet anders zou je naar china vliegen en zou je nooit aankomen.
Valt me nog mee dat ie het niet simpelweg demonstreerde door in de lucht te springen om vervolgens te vermelden dat ie weer op dezelfde plek geland is en dat daarom de aarde niet draait.

De geleerde die jij aanhaalt is niet representatief voor islam. (de opvattingen van slechts 1 persoon (of 1 kleine stroming namelijk salafi/wahabi)). De overgrote meerderheid van de geleerden zegt wat anders.

Ik geef toe? Heb nooit beweerd dat "impure" (onrein) maar een betekenis heeft. Lees mijn berichten goed en begrijp wat ik je probeer te vertellen

Eens, daarom moet je zelf onderzoek doen en de koran goed "bestuderen" (en dus niet alleen lezen) voordat je het afwijst.

Ik daag je bij deze uit. Een voor een. Post maar je "bewijs" en dan zal ik je laten zien dat die niet klopt.

Jullie scheren iedereen over een kam. Je ziet een persoon (jood/n*ger/moslim) iets zeggen of doen en plaatsen dit bij iedereen. (antisemitisme, rascisme, islamofobie)

Niet representatief. Kijk naar de overgrote meerderheid van de geleerden en naar het bewijs zelf voordat je je claims maakt.

Hogere studies maar zoveel schrijffouten maken. En als je dan later geen baan vindt, dan komt het door de racistische werkgever nietwaar?

De geleerde die jij aanhaalt is niet representatief voor islam. (de opvattingen van slechts 1 persoon (of 1 kleine stroming namelijk salafi/wahabi)). De overgrote meerderheid van de geleerden zegt wat anders.

We hebben je al lam geslagen met bewijzen maar je blijft ze niet zien.

Hogere studies maar zoveel schrijffouten maken. En als je dan later geen baan vindt, dan komt het door de racistische werkgever nietwaar?

Nee, ik maak namelijk geen ongefundeerde claims zoals jij.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

We hebben je al lam geslagen met bewijzen maar je blijft ze niet zien.

Ik vraag het je bij deze nogmaals.

Waar is je bewijs?

http://www.youtube.com/watch?v=Foor6wga20A

HEt vlees is er trouwens niet NA het creeren van het bot,...

Omg, ben je echt zo blind.

Die video van jouw staat vol met misinterpretaties en onjuistheden. Kijk nogmaals naar het filmpje in mijn vorige bericht. (Jouw filmpje claimt bijvoorbeeld onterrecht dat de gebruikte termen alleen gaan over het mannelijk lichaam. Terwijl dit bijvoorbeeld helemaal niet het geval is.)

Je weet daarnaast niet waar je over praat m.b.t. vlees niet na het creeren van bot.

{023:014] Then We made the sperm into a leech-like substance; then of that leech-like substance We made a fetus of a chewed-like substance; then we made out of that lump bones and clothed the bones with flesh; then we developed out of it another creature. So blessed be God, the best to create!
http://www.answering-christianity.com/bones_then_muscles_wrapping.htm

hier is je bewijs.

Laat maar zien waar de tegenstrijdigheden zijn.

Laatst bewerkt:
Ben je van plan om je voort te planten, TheDeen? :D

Then We made the sperm into a leech-like substance; then of that leech-like substance We made a fetus of a chewed-like substance; then we made out of that lump bones and clothed the bones with flesh; then we developed out of it another creature. So blessed be God, the best to create!

2tv6w.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven