MuscleMeat

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bron vergeten?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik weet al hoe laat het is.

Deze gast komt met wikiislam

.....

are u for real?

Ga je ook naar Hitler's mein kampf om over het Jodendom te leren?

Anyway ookal gebruiken we jouw bullcrap bron. Als we kijken naar de voetnoten kan je al gelijk zien dat het een en al bullcrap is.

Nuff said.

Blijf maar luisteren naar je Hitler.

Nazi.

Of kom met bewijs en niet een of ander stuk tekst van een anti-islam site.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

:haha:

Ik kan alleen maar lachen.

Of moet ik huilen?

:(

je bent een zielig mannetje.

Accepteer gewoon dat je vroeger een fout heb gemaakt door jezelf als Atheist te verklaren. Iedereen kan fouten maken.

De deur staat altijd voor je open hoor. Je bent altijd welkom.

Je hoeft je nergens voor te schamen we maken allemaal wel fouten.

Wikisilam zegt een aantal dingen over Moore en verswijst naar zijn boeken. In zijn boek: Keith L. Moore (Author), T. V. N. Persaud (Author), The Developing Human: Clinically Oriented Embryology, 7th edition, ISBN: 0721694128. Page 9,

Daar zegt hij: "Quranic embryology is nothing more then repeating what was thought to be true by Greek and Indian medicine."

So you are fucked. Je bekritiseert bronnen, zonder enig argument, maar gebruikt wel je eigen bronnen, die wij dan wel voor waar moeten aannnemen. Je haalde een geleerde aan (plots aanvaardt je wel de opinie van één wetenschapper omdat je dacht dat hij je visie deelde) maar de andere duizenden wetenschappers verwerp je dan maar;
Nou jouw wetenschapper heeft het daarna heel duidelijk gesteld.

Wikisilam zegt een aantal dingen over Moore en verswijst naar zijn boeken. In zijn boek: Keith L. Moore (Author), T. V. N. Persaud (Author), The Developing Human: Clinically Oriented Embryology, 7th edition, ISBN: 0721694128. Page 9,

Daar zegt hij: "Quranic embryology is nothing more then repeating what was thought to be true by Greek and Indian medicine."

So you are fucked. Je bekritiseert bronnen, zonder enig argument, maar gebruikt wel je eigen bronnen, die wij dan wel voor waar moeten aannnemen. Je haalde een geleerde aan (plots aanvaardt je wel de opinie van één wetenschapper omdat je dacht dat hij je visie deelde) maar de andere duizenden wetenschappers verwerp je dan maar;
Nou jouw wetenschapper heeft het daarna heel duidelijk gesteld.

hahahahahahha

:roflol:

Gast je laat met dit reactie zien, dat je blindelings andere volgt en dus totaal hypocriet bezig bent.

Shame on you!!!

Wees eens kritisch en ga er achteraan.

In dit geval zal ik het voor jouw doen (aangezien jij hier moeite mee hebt)

Je zegt dat moore in zijn boek: Keith L. Moore (Author), T. V. N. Persaud (Author), The Developing Human: Clinically Oriented Embryology, 7th edition, ISBN: 0721694128. Pag. 9

Op pagina 9 het volgende zegt: "Quranic embryology is nothing more then repeating what was thought to be true by Greek and Indian medicine."

Als we daadwerkelijk het boek bestuderen/lezen. Kunnen we zelf zien dat dit 100% niet waar is. Ofwel het is gewoon bullshit/leugen (anti-islam propoganda).

Hieronder heb je een link je kan het zelf nachecken. Het is een e-book en de eerste 11 pagina's zijn gelukkig gratis voor iedereen te bekijken:

http://www.elsevieradvantage.com/samplechapters/9781437720020/9781437720020.pdf

Op pagina 9 staat niks over het geen dat jij beweert. Ofwel de site van wikiislam liegt.

Op pagina 6 kunnen we wel het volgende lezen:

Embryology in the Middle Ages
The growth of science was slow during the medieval period and few high points of embryologic investigation undertaken during this time are known to us. It is cited in the Quran (seventh century ad), the Holy Book of islam, that human beings are produced from a mixture of secretions from the male and female. Several references are made to the creation of a human being from a nutfa (small drop). It also states that the resulting organism settles in the womb like a seed, 6 days after its beginning. Reference is also made to the leech-like appearance of the early embryo. Later the embryo is said to resemble a “chewed substance.”

Het boek is hoe dan ook, in tegenstelling tot wat jij beweert, helemaal niet negatief/tegenstrijdig over de Koran en de islam!!!!!

En nu jij!!!

Waar is je bewijs o blinde hater en zelfverklaarde allesweter.

Je weet heel erg weinig over de islam/Koran en laat je te veel leiden door je emoties (en niet de feiten en het bewijs).

Neem de tijd om de koran en islam te bestuderen. En wees kritisch tegenover jezelf en anderen zoek altijd zelf naar info.

Je neemt nu blindelings leugens over van haters van de islam. Vind dit heel zwak/dom van je. Je bent namelijk gewoon hypocriet bezig en dat kunnen we hier nu allemaal zien.

Wees gewoon eerlijk tegenover jezelf. Ga hier niet rond lopen te claimen dat je alles weet over de islam en veel weet over de wetenschap, die boeken heb je duidelijk niet gelezen. Je luister alleen naar wat andere islam haters en atheisten te zeggen hebben.

Fouten maken kan iedereen het is heel normaal. Er is niks mis met het toegeven van fouten.
Je hoeft je echt niet te schamen hoor.

Geef gewoon toe dat je het fout hebt.

Of kom met bewijs.

Hier nog een prof. emiritus (die overigens ook niet moslim is) die hetzelfde beweert over de Koran.

https://www.youtube.com/watch?v=HS4zZMmiwy0

Laatst bewerkt:
Als we daadwerkelijk het boek bestuderen/lezen. Kunnen we zelf zien dat dit 100% niet waar is. Ofwel het is gewoon bullshit/leugen (anti-islam propoganda).

Ah het zijn weer gewoon haters.

Toevallig altijd als je met de grond gelijk gemaakt wordt :roflol:

Ah het zijn weer gewoon haters.

Toevallig altijd als je met de grond gelijk gemaakt wordt :roflol:

Het zijn haters omdat er bewijs voor is.

Ik heb duidelijk laten zien dat wat zij beweren gewoon verzonnen is en leugens zijn.

Ik onderbouw mijn claims altijd (in tegenstelling tot sommige hier).

hahahahahahha

:roflol:

Gast je laat met dit reactie zien, dat je blindelings andere volgt en dus totaal hypocriet bezig bent.

Shame on you!!!

Wees eens kritisch en ga er achteraan.

In dit geval zal ik het voor jouw doen (aangezien jij hier moeite mee hebt)

Je zegt dat moore in zijn boek: Keith L. Moore (Author), T. V. N. Persaud (Author), The Developing Human: Clinically Oriented Embryology, 7th edition, ISBN: 0721694128. Pag. 9

Op pagina 9 het volgende zegt: "Quranic embryology is nothing more then repeating what was thought to be true by Greek and Indian medicine."

Hieronder heb je een link je kan het zelf nachecken. Het is een e-book en de eerste 11 pagina's zijn gelukkig gratis voor iedereen te bekijken:

http://www.elsevieradvantage.com/samplechapters/9781437720020/9781437720020.pdf

Op pagina 9 staat niks over het geen dat jij beweert. Ofwel de site van wikiislam liegt.

Op pagina 6 kunnen we wel het volgende lezen:
Dit mongol snapt het verschil niet eens tussen de 7de editie van een boek en de 9de editie.

die dikke zwijn

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Dit mongol snapt het verschil niet eens tussen de 7de editie van een boek en de 9de editie.

Vertel maar wat het verschil is (inhoudelijk)! (ps hoe weet jij dat dit boek de 9de editie is?)

(ik heb explicit nog gezocht naar islam/Koran maar heb alleen maar positieve dingen erover gelezen).

Laat het zien met bewijs svp!

Succes.

Vertel maar wat het verschil is (inhoudelijk)!

(ik heb explicit nog gezocht naar islam/Koran maar heb alleen maar positieve dingen erover gelezen).

Laat het zien met bewijs svp!

Succes.
Moet ik je werkelijk waar gaan uitleggen wat het verschil kan zijn tussen verschillende edities van een boek :roflol:?!

(ps hoe weet jij dat dit boek de 9de editie is?)
Omdat dit in de metadata staat:
<meta name="Subject" content="The Developing Human, Ninth Edition (2013) 562pp. 978-1-4377-2002-0">

Moet ik je werkelijk waar gaan uitleggen wat het verschil kan zijn tussen verschillende edities van een boek :roflol:?!

Omdat dit in de metadata staat.

Nee alleen bij dit boek.

Ok, ik heb dus helaas geen inkijkexemplaar van een 7e editie, maar ik weet wel dat een recentere (en dus "wetenschappelijk" waardevoller versie) heel wat anders zegt.

Waarom is het "veranderd" ?

Nee alleen bij dit boek.

En waarom is het "veranderd"?
Nou, net zoals bij alle boeken:
- Hoofdstukken verdwijnen/worden toegevoegd
- Volgorde van hoofdstukken wordt gewijzigd
- De volgorde van de inhoud van hoofdstukken wordt geherstructrueerd
- Stukken tekst worden gewijzigd, verwijderd of toegevoegd
- Afbeeldingen worden gewijzigd, verwijderd of toegevoegd
Dus iets wat in de 7e editie op pagina 9 staat hoeft zeer zeker niet op de 9e pagina in de 9e editie nog te staan. Hele hoofdstukken kunnen verdwijnen tussen edities. Dat je dit vraagt is voor mij ook een indicatie dat je nooit gestudeerd hebt. Als student was je altijd verplicht exact de editie te kopen van de boeken die de docent opgaf, niet omdat ie je wou pesten, maar omdat er flinke verschillen kunnen zitten tussen de paginanummering en content.

Als ik zo snel kijk is het eerste hoofdstuk van de 7e editie 'The beginning of human development - the first week', in de 9e editie is dit het tweede hoofdstuk 'First Week of Human Development'.

Nou, net zoals bij alle boeken:
- Hoofdstukken verdwijnen/worden toegevoegd
- Volgorde van hoofdstukken wordt gewijzigd
- De volgorde van de inhoud van hoofdstukken wordt geherstructrueerd
- Stukken tekst worden gewijzigd, verwijderd of toegevoegd
- Afbeeldingen worden gewijzigd, verwijderd of toegevoegd
Dus iets wat in de 7e editie op pagina 9 staat hoeft zeer zeker niet op de 9e pagina in de 9e editie nog te staan. Hele hoofdstukken kunnen verdwijnen tussen edities. Dat je dit vraagt is voor mij ook een indicatie dat je nooit gestudeerd hebt. Als student was je altijd verplicht exact de editie te kopen van de boeken die de docent opgaf, niet omdat ie je wou pesten, maar omdat er flinke verschillen kunnen zitten tussen de paginanummering en content.

Ik vraag bij DIT boek.

Ik weet dat het gebeurt.

Begrijpend lezen...

Kun je daarnaast ook uitleggen waarom het veranderd?

Alvast bedankt

Ik vraag bij DIT boek.

Ik weet dat het gebeurt.

Begrijpend lezen...
Denk je dat ik het boek heb liggen? En dan ook nog eens allebei de edities? t*ring mongol. Je kunt er net zoals bij alle boeken veilig vanuit gaan dat pagina 9 van de 7de editie niet overeenstemt met pagina 9 van de 9de editie.

Tegen mij beginnen over begrijpend lezen terwijl je zelf aankomt met de 9de editie van een boek als iemand de 7de citeert :roflol: Ga terug naar je zandbak en ga daar lekker begrijpend lezen.

Denk je dat ik het boek heb liggen? En dan ook nog eens allebei de edities? t*ring mongol. Je kunt er net zoals bij alle boeken veilig vanuit gaan dat pagina 9 van de 7de editie niet overeenstemt met pagina 9 van de 9de editie.

Tegen mij beginnen over begrijpend lezen terwijl je zelf aankomt met de 9de editie van een boek als iemand de 7de citeert :roflol:

Bedankt.

Maak dan geen claims svp.

Kom alleen als je bronnen hebt.

Dus kom met een bron (betrouwbaar, wetenschappelijk meest recent) waarin Moore zegt dat wat in de Koran zegt niet klopt.

Zal je nooit kunnen doen omdat die er niet is.

PS we hadden het trouwens over de inhoud!!!

Alles wat in boeken staat is waar.

Bedankt.

Maak dan geen claims svp.

Kom alleen als je bronnen hebt.

Dus kom met een bron (betrouwbaar, wetenschappelijk meest recent) waarin Moore zegt dat wat in de Koran zegt niet klopt.

Zal je nooit kunnen doen omdat die er niet is.
Dip lekker je penis in wat glycine en neem Ralf in z'n kont, mongol.

Thedeen die andere uitmaakt voor hypocriet en het niet kunnen onderbouwen van claims

juist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven