AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoek zelf maar op en bekijk het vanuit een betrouwbare bron.

http://quran.com/ (koran vertalingen)

http://corpus.quran.com/wordbyword.jsp (uitleg van de woorden)

http://sunnah.com/

Of kijk maar op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=rkJ6J7ta2qQ

Ik vraag je wat anders. Als je er zoveel van weet, licht dan de passages toe die ik heb geplaatst of verbeter ze.

---------- Toegevoegd om 01:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:28 ----------

TheDeen, volgens mij heb jij teveel of te weinig Neanderthaler in je.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ngled-multiple-times-with-neandertals-381078/

Klopt, maar varkensvlees is onrein. (dus heel moeilijk zoals hij dat zelf ook zegt correct te verzorgen). Wij zien varkens niet als eten.

Varkensvlees is geen geschikt bron om als eten te zien. (net als andere vleesetende dieren)

Je kan het wel eten maar het is ongeschikte bron (onrein) en dus haram.

Waarom is het onrein (ongeschikte voedsel bron)?

Onhygienisch en moeilijk te onderhouden en slachten zijn een paar redenen bijvoorbeeld. Niet alleen het gezondheidsaspect erbij betrekken.

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

als je ook zo naar het leven kijkt.

Kan ik goed begrijpen waarom je een atheist bent (en waarschijnlijk ongelukkig, omdat je niks begrijpt).
Elk dier dat in omstandigheden leeft zoals het varken in het Westen, is onrein. Het is nochtans niet moeilijk te begrijpen hoor. Bak een kip onvoldoende en je zal ook ziek worden.
Impure komt uit de islam overgevlogen vanuit Leviticus en is dus een zeer oud verbod. Als je leviiticus leest zal je zien dat ook daar niet wordt gesproken over onrein als in 'ongezond en vuil". Iemand die naar de synagoge ging en bloed aanraakte van een bloedende man, dan werd die ook "impure" en mocht die niet meer naar de synagoge gaan.
Maar goed, je bent literair ongeletterd en je leest enkel boeken die je eigen onzin bevestigen.

Laatst bewerkt:
Elk dier dat in omstandigheden leeft zoals het varken in het Westen, is onrein. Het is nochtans niet moeilijk te begrijpen hoor. Bak een kip onvoldoende en je zal ook ziek worden.

Een van de eisen van halal-vlees is goede leefomstandigheden van het dier. Als de dier ongezond leeft (plofkip en dergelijk, dierenmishandeling) dan is het vlees haram. Een moslim moet dieren goed behandelen en verzorgen (vorige voorbeeld die ik aanhaalde varken is moeilijk goed te verzorgen, etc.).

Rauw vlees eten is net als "ongezond" eten makruh (sterk afgeraden) maar is niet haram, omdat het niet onrein is. (je moet leren en begrijpen wat onrein betekent. Een varken is onrein om verschillende redenen, ongezond is slechts een aspect!!!).

Impure komt uit de islam overgevlogen vanuit Leviticus en is dus een zeer oud verbod. Als je leviiticus leest zal je zien dat ook daar niet wordt gesproken over onrein als in 'ongezond en vuil". Iemand die naar de synagoge ging en bloed aanraakte van een bloedende man, dan werd die ook "impure" en mocht die niet meer naar de synagoge gaan.
Maar goed, je bent literair ongeletterd en je leest enkel boeken die je eigen onzin bevestigen.

Gast je weet niet wat onrein betekent.

Als ik een open wond heb, etc. Ben ik ook in een onreine status. Ik moet een rituele wassing verrichten om een reine status te verkrijgen.

LEER ALSJEBLIEFT WAT REIN EN ONREIN IS EN BETEKENT.

Eten kan net als mensen rein en onrein zijn.

Dode dieren, varkens, vleesetende dieren, etc. zijn onrein. (net als mensen die vies zijn, bloed op kleren etc.)

Mensen kunnen rein en onrein zijn. (schoon of vies)

Leer alsjeblieft en kom daarna met je uitsprakenn over "literair ongeletterd" hoe zielig ben jij wel niet.

Je kan niet eens toegeven dat je fout ziet. Je bent erg kinderachtig.

Als jij het beter weet kom dan maar met je bewijs.

Leer ajb nadenken voor jezelf.

altijd maar over dat totaal plaatje

je focust te veel man

is goed Allah(svp) knows

Een van de eisen van halal-vlees is goede leefomstandigheden van het dier. Als de dier ongezond leeft (plofkip en dergelijk, dierenmishandeling) dan is het vlees haram. Een moslim moet dieren goed behandelen en verzorgen (vorige voorbeeld die ik aanhaalde varken is moeilijk goed te verzorgen, etc.).

Rauw vlees eten is net als "ongezond" eten makruh (sterk afgeraden) maar is niet haram, omdat het niet onrein is. (je moet leren en begrijpen wat onrein betekent. Een varken is onrein om verschillende redenen, ongezond is slechts een aspect!!!).

Gast je weet niet wat onrein betekent.

Als ik een open wond heb, etc. Ben ik ook in een onreine status. Ik moet een rituele wassing verrichten om een reine status te verkrijgen.

LEER ALSJEBLIEFT WAT REIN EN ONREIN IS EN BETEKENT.

Eten kan net als mensen rein en onrein zijn.

Dode dieren, varkens, vleesetende dieren, etc. zijn onrein. (net als mensen die vies zijn, bloed op kleren etc.)

Mensen kunnen rein en onrein zijn. (schoon of vies)

Leer alsjeblieft en kom daarna met je uitsprakenn over "literair ongeletterd" hoe zielig ben jij wel niet.

Je kan niet eens toegeven dat je fout ziet. Je bent erg kinderachtig.

Als jij het beter weet kom dan maar met je bewijs.

Je bent blijkbaar te dom om te begrijpen dat indien een varken onrein is omdat het parasieten kan bevatten als je het slecht kookt, dan is een kip ook haram want je hebt dat met elk soort vlees. Het houdt dus geen steek.

Dat je dan het voorbeeld heeft dat je onrein bent als je een open wonde hebt, bewijst net wat ik zeg jij dommerik. Het toont aan dat het woord onrein niet noodzakelijk te maken heeft met ongezond. Je kan echt niet debatteren. Je gooit je eigen ruiten in met je eigen argumenten. Logisch dat je nog in sprookjes geloofd.

En nogmaals, zoek eens op wat het woord "bewijs "betekent; Je zal zien dat het nogal absurd is om als moslim bewijs te vragen terwijl je zelf in een onzichtbare god geloofd. Was je in Tel Aviv geboren in een orthodox joods gezin dan was je nu jood.

Je bent blijkbaar te dom om te begrijpen dat indien een varken onrein is omdat het parasieten kan bevatten als je het slecht kookt, dan is een kip ook haram want je hebt dat met elk soort vlees. Het houdt dus geen steek.

Dat je dan het voorbeeld heeft dat je onrein bent als je een open wonde hebt, bewijst net wat ik zeg jij dommerik. Het toont aan dat het woord onrein niet noodzakelijk te maken heeft met ongezond. Je kan echt niet debatteren. Je gooit je eigen ruiten in met je eigen argumenten. Logisch dat je nog in sprookjes geloofd.

En nogmaals, zoek eens op wat het woord "bewijs "betekent; Je zal zien dat het nogal absurd is om als moslim bewijs te vragen terwijl je zelf in een onzichtbare god geloofd. Was je in Tel Aviv geboren in een orthodox joods gezin dan was je nu jood.

Sorry dat ik dit zeg maar.

t*ring jij bent echt lomp.

Lees je mijn berichten wel!?

Of heb je een korte termijn geheugen ofzo?

Ga hier niet op in.

Sorry dat ik dit zeg maar.

t*ring jij bent echt lomp.

Lees je mijn berichten wel!?

Of heb je een korte termijn geheugen ofzo?

Ga hier niet op in.

Moest je nu eens echt antwoorden in plaats van rond de hete brij te dansen.
Je slaagt er niet in te begrijpen wat rationele mensen je vertellen. Je gelovige bull shit wordt hier niet geslikt en dat moet inderdaad frustrerend werken.

Bacterieen zijn op micro niveau altijd aanwezig, ben je nou 24/7 onrein of leef je in zo een vacuum bal?
Oh ja, ook zijn er ter alle tijden bacterieen in je mond enzo.
Varkens in EU hebben schonere leefomstandigheden dan mensen in jullie moslim landen.
Komt ie hier over onrein praten terwijl zijn hele familie in een klei huis woont, midden van een bos, met WC buitenshuis.
Met een hoop schapen en geiten ( for you know what).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven