MuscleMeat

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
023:014] Then We made Created the sperm into a clot of congealed blood (that is a leech-like substance); then of that clot We made a (foetus) lump; then we made out of that lump bones and clothed the bones with flesh; then we developed out of it another creature. So blessed be God, the best to create!

Het vlees was er reeds vóór het vormen van bot. DUs de Koran is fout.

Jah, dit heb ik hem de vorige keer al eens wijsgemaakt. 1 oor in, ander uit.

De verse gaat over de golembezwering van de eerste mens, niet over embryos.

[Link niet meer beschikbaar]

Hier, want lezen is te moeilijk voor je.

yasmine word jij nooit moe van jezelf? je bent nog erger die dan die stomme deen met zijn onzin.

Hoe kan iemand die hier geboren is, hier gestudeerd heeft, hier hogere studies heeft aangevat, zo onlogisch en irrationeel zijn;

Hitchens, where are you when we need you.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

yasmine word jij nooit moe van jezelf? je bent nog erger die dan die stomme deen met zijn onzin.

Neen, ik ben hyperactief, ik word nooit moe. Kom je langs vanavond? :)

Ik ben wetenschapper, criminoloog, licentiaat in de Criminologische wetenschappen en licentiaat in de Criminalistiek. Alsook licentiaat in de politieke en sociale wetenschappen. Ik maakte een thesis over islamitische terrorisme in 2001 waar ik de aanval van Bin Laden voorzag (niet specifiek de torens maar ik schreef: "het mag een wonder heten dat er de afgelopen 5 jaar geen aanslag is gepleegd gezien de enorme dreiging die uitgaat van zijn ideologie en zijn volgelingen".

Ik denk niet dat ik dit zou gehaald hebben indien ik niet begrijpend kon lezen.

Dit is niks zeggend.

Je maakt het alleen maar triester.

:(

Kijk ik respecteer alles wat je hebt bereikt en ben echt trots op je (ik meen dit oprecht)! Ik zie dat je waarschijnlijk een intelligent persoon bent.

Maar wanneer het gaat over de Islam en Koran, iets dat je persoonlijk ligt, raak je waarschijnlijk door je emoties verblind. Want wat ik tot nu toe hier heb gezien wijst daarop. Je probeert bijvoorbeeld met deze reactie jezelf alleen maar goed te praten door je status te verhogen. Waar komt deze behoefte aan erkenning vandaan?

Teken van zwakte.

(is normaal hoor we hebben allen onze zwaktes, islam, de koran, persoonlijke dingen zijn jouw zwaktes kennelijk. Je laat je verblinden door emoties)

PS - Ik wil hierbij ook nog het volgende opmerken. Als mensen ((met dezelfde mindset) zoals jij criminoloog zijn dan kan ik goed begrijpen waarom de problemen niet worden opgelost. Jullie begrijpen simpelweg de crimineel niet goed genoeg. Je moet weten waarom mensen de dingen doen zoals die gedaan word (kijk naar de feiten).

Stel jezelf de vraag. Waarom is er islamitisch terrorisme? Waar waren de extremisten vroeger? Waarom werden er vroeger geen aanslagen gepleegd? Hoe is het begonnen? Wat is de oorzaak? Waar ligt de oplossing?

Begrip. Alles draait om begrip. En met begrip is alles op te lossen

Ik adviseer jouw om een paar stappen terug te nemen en jezelf eens te begrijpen. (met namen je opvatting over de Islam en Koran. Probeer unbiased ernaar te kijken)

Leer om jezelf te begrijpen!

Ik heb je reeds aangetoond dat de hadieths tegenstrijdig zijn met de koran.
Dat de Koran wetenschappelijk tegenstrijdige informatie bevat.
Dat wat in de Koran staat reeds gekend was door wetenschappers uit een ver verleden.

Dat alles is aangetoond, met bronnen. Doch blijf jij steeds herhalen: je kan niet lezen, je begrijpt het niet, god heeft altijd al bestaan en god heeft alles geschapen.

Ik ben blij dat theisme ooit zal uitsterven.

Kijk je weet zelf hoe ik erover denk.

Probeer eens te begrijpen waarom ik zo denk?

Ik weet van mezelf waarom jij denkt dat de hadieths tegenstrijdig zijn etc.

In short: Je beoordeeld iets wat je niet eens begrijpt of kent. Je weet gewoon veels te weinig. In de gesprekken die ik met jouw heb gevoerd is meerdere malen gevallen naar voren gekomen dat je de basisbeginselen van de Koran en de Islam niet eens begrijpt. De wetscholen, theologische scholen, daleel, tassawuf.

Je moet de koren eerst hebben gelezen en bestudeerd. Alvorens je incorrecte dingen claimt. Je claimt dingen terwijl je niet eens weet waar je over praat.

Ik heb je hier tig keren laten zien dat je fout bent. En heb ieder keer onderbouwd waarom. (lees en begrijp het eens)

Mijn advies aan jouw.

Bestudeer de koran in zijn geheel. (niet alleen lezen, maar begrijpen) En als je vragen hebt stel je die aan een islamitische geleerde (binnen de wetscholen, theologiche scholen valt).

Hoe kan iemand die hier geboren is, hier gestudeerd heeft, hier hogere studies heeft aangevat, zo onlogisch en irrationeel zijn; Hitchens, where are you when we need you. ---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ---------- Neen, ik ben hyperactief, ik word nooit moe. Kom je langs vanavond? :)

ik ben gisteren al langst geweest toen je de hond was gaan uitlaten. :)

023:014] Then We made Created the sperm into a clot of congealed blood (that is a leech-like substance); then of that clot We made a (foetus) lump; then we made out of that lump bones and clothed the bones with flesh; then we developed out of it another creature. So blessed be God, the best to create!

Je kunt dat ook op duizend wijzen interpreteren. Nu ben ik zeer slecht bekend met embryologie, maar op welk moment kun je stellen dat een groepje cellen 'vlees' vormt, en idem voor botten? Worden myoblasten al als vlees aangezien, of pas zodra ze terminaal gedifferentieerd zijn? Idem verhaal voor botten. Daarbij nog het gegeven dat de vorming alles behalve sequentieel loopt, alsof eerst het ene wordt gemaakt, en dan het andere :roflol: De beschrijving is zo kinderlijk als wat. Maar krijg dat er inderdaad maar eens in bij TheTard.

'congealed blood' lijkt ook een stille verwijzing naar de stukjes endometrium die vrouwen uitpoepen iedere maand. :roflol:

Dit is niks zeggend.

Je maakt het alleen maar triester.

:(

Kijk ik respecteer alles wat je hebt bereikt en ben echt trots op je (ik meen dit oprecht)! Ik zie dat je waarschijnlijk een intelligent persoon bent.

Maar wanneer het gaat over de islam en Koran, iets dat je persoonlijk ligt, raak je waarschijnlijk door je emoties verblind. Want wat ik tot nu toe hier heb gezien wijst daarop. Je probeert bijvoorbeeld met deze reactie jezelf alleen maar goed te praten door je status te verhogen. Waar komt deze behoefte aan erkenning vandaan?

Teken van zwakte.

(is normaal hoor we hebben allen onze zwaktes, islam, de koran, persoonlijke dingen zijn jouw zwaktes kennelijk. Je laat je verblinden door emoties)

PS - Ik wil hierbij ook nog het volgende opmerken. Als mensen ((met dezelfde mindset) zoals jij criminoloog zijn dan kan ik goed begrijpen waarom de problemen niet worden opgelost. Jullie begrijpen simpelweg de crimineel niet goed genoeg. Je moet weten waarom mensen de dingen doen zoals die gedaan word (kijk naar de feiten).

Stel jezelf de vraag. Waarom is er islamitisch terrorisme? Waar waren de extremisten vroeger? Waarom werden er vroeger geen aanslagen gepleegd? Hoe is het begonnen? Wat is de oorzaak? Waar ligt de oplossing?

Begrip. Alles draait om begrip. En met begrip is alles op te lossen

Ik adviseer jouw om een paar stappen terug te nemen en jezelf eens te begrijpen. (met namen je opvatting over de islam en Koran. Probeer unbiased ernaar te kijken)

Leer om jezelf te begrijpen!

Kijk je weet zelf hoe ik erover denk.

Probeer eens te begrijpen waarom ik zo denk?

Ik weet van mezelf waarom jij denkt dat de hadieths tegenstrijdig zijn etc.

In short: Je beoordeeld iets wat je niet eens begrijpt of kent. Je weet gewoon veels te weinig. In de gesprekken die ik met jouw heb gevoerd is meerdere malen gevallen naar voren gekomen dat je de basisbeginselen van de Koran en de islam niet eens begrijpt. De wetscholen, theologische scholen, daleel, tassawuf.

Je moet de koren eerst hebben gelezen en bestudeerd. Alvorens je incorrecte dingen claimt. Je claimt dingen terwijl je niet eens weet waar je over praat.

Ik heb je hier tig keren laten zien dat je fout bent. En heb ieder keer onderbouwd waarom. (lees en begrijp het eens)

Mijn advies aan jouw.

Bestudeer de koran in zijn geheel. (niet alleen lezen, maar begrijpen) En als je vragen hebt stel je die aan een islamitische geleerde (binnen de wetscholen, theologiche scholen valt).
Wanneer ben je een islamitisch geleerde?

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

PS: nog steeds geen antwoord op de deze fout in de Koran:

Kijk je weet niet waar je over praat.

In dit geval maak je door tekortkomingen in tafseer en daleel een misinterpretatie.

Het woord vlees moet je begrijpen in zijn context. (Het is vertaald vanuit het arabisch (een veel rijkere taal) en het staat voor vlees in de zin van spieren.)

Then the muscles (لحم) wrap around the bones.

Notice that Allah Almighty did not say "create". The Noble Quran does not indicate which is created first, because both are adjacent to each others as science has proven.

However, "D. The lahm stage. Although precursor cells (myoblasts, or primitive muscle cells) are present adjacent to developing bone (Figure 16), differentiation into skeletal muscle attachments occur after the ossification process in the shaft and ends of the bones has begun. A major developmental landmark during the eighth week is the lahm stage, which describes the myogenesis (muscle formation) period, and which marks the development of definitive muscles in the trunk and limbs and the beginning of movement. The muscles take their position around the bones ("clothing the bones") and continue the process of straightening and smoothing (taswiyah) which began in the izam stage. It is now known that the gonads (sex glands) begin to differentiate into testes and ovaries at this time (8th week), and the Qur'an refers to this development as well (See Table 1).
.............
The embryo at 24-25 days in the end of the alaqah stage, and it makes a direct change into the mudghah stage at 26-27 days. The mudghah stage lasts until the 6th week, and then changes directly into the izam by the beginning of the 7th week, since the skeleton begins its appearance at that time. The lahm stage follows in the 8th week immediately after the izam stage, since muscle precursor cells begin their development into muscle as soon as the bone is formed and the muscles can become attached. Thus, the word fa is used in the Qur'an to accurately and strongly indicate that these developments follow on another immediately with no delay." (The Qur'an and Modern Science, Keith L. Moore, Abdul-Majeed A. Zindani, and Mustafa A. Ahmed, Pages 37-39, 46-47, ISBN 0-9627236-0-6)

http://www.answering-christianity.com/bones_then_muscles_wrapping.htm

Je bent vrij om te geloven wat jij wilt met je beperkte kennis.

Ik kan alleen zeggen dat is jouw mening en niet het bewijs.

Kom maar met tafseer en daleel bewijs.

En bewijs het tegendeel!!!!

Definieer spieren.

Kijk je weet niet waar je over praat.

In dit geval maak je door tekortkomingen in tafseer en daleel een misinterpretatie.

Het woord vlees moet je begrijpen in zijn context. (Het is vertaald vanuit het arabisch (een veel rijkere taal) en het staat voor vlees in de zin van spieren.)

Then the muscles (لحم) wrap around the bones.

Notice that Allah Almighty did not say "create". The Noble Quran does not indicate which is created first, because both are adjacent to each others as science has proven.

However, "D. The lahm stage. Although precursor cells (myoblasts, or primitive muscle cells) are present adjacent to developing bone (Figure 16), differentiation into skeletal muscle attachments occur after the ossification process in the shaft and ends of the bones has begun. A major developmental landmark during the eighth week is the lahm stage, which describes the myogenesis (muscle formation) period, and which marks the development of definitive muscles in the trunk and limbs and the beginning of movement. The muscles take their position around the bones ("clothing the bones") and continue the process of straightening and smoothing (taswiyah) which began in the izam stage. It is now known that the gonads (sex glands) begin to differentiate into testes and ovaries at this time (8th week), and the Qur'an refers to this development as well (See Table 1).
.............
The embryo at 24-25 days in the end of the alaqah stage, and it makes a direct change into the mudghah stage at 26-27 days. The mudghah stage lasts until the 6th week, and then changes directly into the izam by the beginning of the 7th week, since the skeleton begins its appearance at that time. The lahm stage follows in the 8th week immediately after the izam stage, since muscle precursor cells begin their development into muscle as soon as the bone is formed and the muscles can become attached. Thus, the word fa is used in the Qur'an to accurately and strongly indicate that these developments follow on another immediately with no delay." (The Qur'an and Modern Science, Keith L. Moore, Abdul-Majeed A. Zindani, and Mustafa A. Ahmed, Pages 37-39, 46-47, ISBN 0-9627236-0-6)

Je bent vrij om te geloven wat jij wilt met je beperkte kennis.

Ik kan alleen zeggen dat is jouw mening en niet het bewijs.

Kom maar met tafseer en daleel bewijs.

En bewijs het tegendeel!!!!

Neen, "spieren" ' ( "Adlat" in het Arabisch) worden ander vertaald in het Arabisch dan "vlees" ("Lahman") of "huid"

De Koran kopieert letterlijk de visie van Aristoteles en Galen. Dit kan je niet zomaar gaan negeren.

Wat the Deen doet: Hij leest de Koran, leert de seculiere wetenchap, en als die botsen dan zegt die: "ik interpreteer de Koran fout", en past dan zijn "vertaling" aan.
Dat doen alle religieuze gekken die door de wetenchap zijn ingehaald.

Neen, "spieren" ' ( "Adlat" in het Arabisch) worden ander vertaald in het Arabisch dan "vlees" ("Lahman") of "huid"

De Koran kopieert letterlijk de visie van Aristoteles en Galen. Dit kan je niet zomaar gaan negeren.

Gast lees en leer

je weet niks niet denken dat je alles weet.

Lahm is een breed begrip en wordt niet zommaar genegeerd:

http://www.quran-islam.org/main_topics/misinterpreted_verses/the_pig_(P1240).html

We read that after the bones are created they are covered with ’lahm’. This indicates that the word ’lahm’ is used for everything that covers the bones and not just the meat. This would include meat, fat, tendons, cartilages veins and arteries and so on. It would thus be appropriate to understand the word ‘lahm’ to mean flesh.

We also read tha everything we eat from the sea is classed under ’lahm’:

[16:14] And it is Him who ordained the sea so that you would eat tender lahm (flesh) from it and extract jewellery which you wear.

Once again, sea food is not composed only of meat, it contains everything else like fish roe, skin, fish oil and so on.

The deduction we get from the above analysis is that everything that covers the bones in the pig is prohibited. This includes the fat of the pig (lard) but not the bone or bone marrow.

The prohibition of only parts of certain animals is not unfamiliar in the Quran. We are told in 6:146 for example, how God prohibited only the fat of the cattle and sheep (except that which is carried on their backs, or in the viscera, or mixed with bones).

Lahm betekent dus niet meat maar flesh!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Flesh

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Wat the Deen doet: Hij leest de Koran, leert de seculiere wetenchap, en als die botsen dan zegt die: "ik interpreteer de Koran fout", en past dan zijn "vertaling" aan.
Dat doen alle religieuze gekken die door de wetenchap zijn ingehaald.

Wat doe jij?

Heb jij de koran bestudeerd?

Heb jij daleel kennis?

Heb jij tafseer kennis?

Heb jij tassawuf kennis?

Gast je kent niet een de basis van de islam.

Dus hou maar op.

het is duidelijk dat je de interpretatie van de termen aanpast aan de huidige wetenschap.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

PS; ik bestudeer het Klassiek Arabisch, de Koran, de hadieths reeds 20 jaar. Dat heb ik je reeds gezegd;

Zodra jij een tiende van deze info realiseert, dan kunnen we verder praten want nu doe je enkel het copy pasten zonder te weten waarover je praat.

De discussie met Calyptus over het solipsisme toonde dit heel goed aan.

het is duidelijk dat je de interpretatie van de termen aanpast aan de huidige wetenschap.

Doe ik iets fouts in de islam/Koran? Is de koran fout? Wat is fout?

Waarom is die interpretatie niet correct?

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

PS; ik bestudeer het Klassiek Arabisch, de Koran, de hadieths reeds 20 jaar. Dat heb ik je reeds gezegd;

Zodra jij een tiende van deze info realiseert, dan kunnen we verder praten want nu doe je enkel het copy pasten zonder te weten waarover je praat.

De discussie met Calyptus over het solipsisme toonde dit heel goed aan.

Sorry maar ik geloof je niet.

Je weet namelijk jackshit!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven