- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ik iets fouts in de islam/Koran? Is de koran fout? Wat is fout?
Waarom is die interpretatie niet correct?
---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------
Sorry maar ik geloof je niet.
Je weet namelijk jackshit!!!
Ik heb al je beweringen weerlegd en iedere keer weer kom je niet met tegenargumenten maar post je video's of zeg je:" je liegt, je kent niks,...";...
The deen, the new joke of DBB?
TheDeen, jij bent weggelopen hoor.
Hoe was de uhum meditatie/bezinning..? Zo te horen moet je nog een keer. Misschien iets van dieren deze keer?
weggelopen? There is a thing called life? Do you know what that is?
(mijn reactie wegrennen heeft altijd betrekking gehad op de berichten en niet op de activiteit (online/offline status) van de gebruiker)
Maar als leven in het hiernamaals oneindig is
Bestaat het concept leven en dood dan nog
Ad hominem aanvallen. IEdere keer weer. Al je beweringen zijn weerlegd.Niet wegrennen..
Je hebt al mijn beweringen weerlegd? Hahah jij bent echt zielig jongen (= ik meen dit)
Geloof maar in jezelf. En blijf maar tegen jezelf liegen.
Je weet niks van de islam. Ik geloof niet in jouw missinterpertatie van de Koran. Jouw versie van de Koran is een grote leugen.
Je praat over iets waar je helemaal niks vanaf weet.
Accepteer gewoon dat je weinig tot niks van de islam afweet.
(en je blindelings naar islam-haters luistert)
Heb ik hier namelijk net aangetoond en kunnen we allemaal zelf zien.
Ik heb nog steeds geen bewijs van jouw gezien en wacht er nog steeds op...
vragen en wedervragen
Ad hominem aanvallen. IEdere keer weer. Al je beweringen zijn weerlegd.

This Atheist, was just full of himself, and believed, that all the misinformation he had was correct. He was irrational,illogical, unreasonable, not willing to listen, and actually thought that his world view was the only view.
Bron: https://www.youtube.com/watch?v=Mp8uR6B9TwQ
vragen en wedervragen
leuk spelletje, maar schiet je niks mee op
Komt zeker bekend voor. Elke post van je is er weer een voorbeeld van.
Opinie en opinies....
Wat kan ik zeggen?
You are entitled to your opinions even though they are baseless.
Succes met je leven (en de dood)
Komt dit je bekend voor?
---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
Gast ik probeer je gewoon te begrijpen?
Hoe ik er naar kijk:
Je leeft voor altijd.
Alleen in dit leven kan je dood proeven. Maar het leven stopt daar niet.
You dont life only once. YWLF = You will life forever!!
The Deen, je gelooft blindelings in een boek die vol fouten staat. JE wil het niet toegeven omdat je opvoeding je gebrainwashed heeft.
De embryologie in de Koran is fout, de onzin over zout en zoet water ook, alsook het scheppingsverhaal, ... om nog maar te zwijgen over de walgelijke waarden en normen.
WAke up.
"The shape of the skeleton determines the general appearance of the embryo in the bones stage during the 7th week; muscles do not develop at the same time but their development follows soon after. The muscles take their positions around the bones throughout the body and therefor cloth the bones. Thus, the muscles take their well known forms and structures... The stage of clothing with muscle occurs during the 8th week..."
(Keith L. Moore, Developing Human, 3rd ed. W. B. Saunders Company: 1982, 364a.)
Weggerend?zucht...
Kom nou eens met bewijs.
Wat betreft embryologie heb ik je hier het tegendeel bewezen. (je bent trouwens weggerend in de discussie. Ik wacht nog steeds op jouw reactie over de fouten in mijn interpretatie.
Ik interperteer (net als de overgrote meerderheid van de geleerde Lahm als "flesh" en niet als "meat". http://en.wikipedia.org/wiki/Flesh)
Het bewijs:
Surat Al-Mu'minūn (The Believers) 23:14
[image]
http://c00022506.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/23_14.png
[/image]
Sahih International
Then We made the sperm-drop into a clinging clot, and We made the clot into a lump [of flesh], and We made [from] the lump, bones, and We covered the bones with flesh; then We developed him into another creation. So blessed is Allah , the best of creators.
Muhsin Khan
Then We made the Nutfah into a clot (a piece of thick coagulated blood), then We made the clot into a little lump of flesh, then We made out of that little lump of flesh bones, then We clothed the bones with flesh, and then We brought it forth as another creation. So blessed be Allah, the Best of creators.
Pickthall
Then fashioned We the drop a clot, then fashioned We the clot a little lump, then fashioned We the little lump bones, then clothed the bones with flesh, and then produced it as another creation. So blessed be Allah, the Best of creators!
Yusuf Ali
Then We made the sperm into a clot of congealed blood; then of that clot We made a (foetus) lump; then we made out of that lump bones and clothed the bones with flesh; then we developed out of it another creature. So blessed be Allah, the best to create!
Shakir
Then We made the seed a clot, then We made the clot a lump of flesh, then We made (in) the lump of flesh bones, then We clothed the bones with flesh, then We caused it to grow into another creation, so blessed be Allah, the best of the creators.
Dutch
Daarna vormden wij het zaad tot gestold bloed, en wij maakten het gestolde bloed tot een stuk vleesch; vervolgens vormden wij het stuk vleesch tot beenderen; wij bekleedden deze beenderen met vleesch, en brachten het daarna als eene nieuwe schepping voort. Geloofd zij dus God, de uitmuntendste schepper.
Definitie van VLEESCH = Vlees is het spierweefsel van gewervelde dieren. In de brede zin van het woord omvat het alle dierlijke en soms menselijke weefsels, inclusief organen zoals lever of nieren. In de engste zin slaat de term uitsluitend op het spierweefsel van zoogdieren die gekweekt zijn voor consumptie door de mens.
http://www.answering-christianity.com/nadeem_embryology.htm
Eerst komen de boten, daarna de spieren, en vervolgens de rest.
Het bewijs:
In short er niks fout met de vers in de koran. Jij geloof in crap en weet niks en praat bullshit.
Kom met bewijs en laat maar zien waarom mijn interpretatie (en die van de overgrote meerderheid) niet klopt.