- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weggerend?
Sam HArris zegt het goed: you van only have a serious debate with someone who accepts logic and rationality. Otherwise, proof means nothing to him, and the debate is impossible.
Sam HArris zegt het goed: you van only have a serious debate with someone who accepts logic and rationality. Otherwise, proof means nothing to him, and the debate is impossible.
"I have never debated with a knowledgeable person, except that I won the debate, and I have never debated with an ignorant person, except that I lost."
Imam Ash-Shafi'ee (rahimahumAllah)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
― George Carlin
Ren jij eens weg TheDeen, heb er zelfs nog geld voor over (10euro).
10 euro is veel te weinig.....
what about 1000 euro?
Kan je gelijk een inzamelingsactie beginnen.
het houd niet op niet vanzelf.
als jullie telkens op hem blijven ingaan
Ik had gewoon een gedachte over wat leven nou is, en kun je het hiernamaals nog 'leven noemen' gekeken naar de definitie?Gast ik probeer je gewoon te begrijpen? Hoe ik er naar kijk: Je leeft voor altijd. Alleen in dit leven kan je dood proeven. Maar het leven stopt daar niet. You dont life only once. YWLF = You will life forever!!