MuscleMeat

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat het daar staat is het waar

Weggerend?

Sam HArris zegt het goed: you van only have a serious debate with someone who accepts logic and rationality. Otherwise, proof means nothing to him, and the debate is impossible.

Ok dat is mooi.

Waar is nou je bewijs (en je tegenargument)?

Niet wegrennen he!

Ik wacht op je....

Wegrennen :roflol:

Sam HArris zegt het goed: you van only have a serious debate with someone who accepts logic and rationality. Otherwise, proof means nothing to him, and the debate is impossible.

"I have never debated with a knowledgeable person, except that I won the debate, and I have never debated with an ignorant person, except that I lost."

Imam Ash-Shafi'ee (rahimahumAllah)

"I have never debated with a knowledgeable person, except that I won the debate, and I have never debated with an ignorant person, except that I lost."

Imam Ash-Shafi'ee (rahimahumAllah)

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”

― George Carlin

Ren jij eens weg TheDeen, heb er zelfs nog geld voor over (10euro).

Oproep ter donatie. Als we 1000euro kunnen inzamelen gaat TheDeen naar Irak. Dit valt onder een goed doel.

• Like
Waarderingen: mat
inb4 strikvraag, thedeen woont al in Irak

het houd niet op niet vanzelf.

als jullie telkens op hem blijven ingaan

Gast ik probeer je gewoon te begrijpen? Hoe ik er naar kijk: Je leeft voor altijd. Alleen in dit leven kan je dood proeven. Maar het leven stopt daar niet. You dont life only once. YWLF = You will life forever!!
Ik had gewoon een gedachte over wat leven nou is, en kun je het hiernamaals nog 'leven noemen' gekeken naar de definitie?

"Leven is een open fysico-chemisch systeem dat door middel van uitwisseling van energie en materie met de omgeving en door een inwendig metabolisme in staat is om zich in stand te houden, te groeien, zich voort te planten en zich aan te passen aan veranderingen in de omgeving, zowel op korte (fysiologische en morfologische adaptatie) als op lange termijn"

Leven wordt beoordeeld op meerdere eigenschappen, komen al die eigenschappen wel voor in het hiernamaals?

(serieus bedoeld)

ik dacht dat mat zijn prijs 25 euro was per blowjob krijg jij korting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven