Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dacht dat mat zijn prijs 25 euro was per blowjob krijg jij korting?

Als eerste post op een bodybuilding site leek het mij interessant vanuit een wetenschappelijk hoek de stadia van sperma naar mens te posten. Deze stappen worden nauwkeurig in de Koran beschreven. Iets wat de mens meer dan 1400 geleden onmogelijk kon weten en waardoor wereldberoemde medici als Maurice Boukay moslim zijn geworden. Nu is islam hot item vanwege de vele negatieve berichtgeving in de media, maar ondertussen vragen weinig zich af wat mensen naar de islam trekt. Daarom dus vanuit een heel andere hoek de kant die media nooit laat zien. http://www.youtube.com/watch?v=Y2Dv4WRIkfY
Sterf ff af met je kutgeloof. Zolang die zwijnen de Hadith als leidend zien ipv de Koran, is jouw post niks waard. Daarbij worden de Medinaanse verzen als leidend gezien tegenover de Mekkaanse verzen welke de Koran op zich best een mooi boek zou kunnen maken.
Conclusie, het was niks, het is niks en het gaat nooit wat worden met de moslims.
Sterf ff af met je kutgeloof. Zolang die zwijnen de Hadith als leidend zien ipv de Koran, is jouw post niks waard. Daarbij worden de Medinaanse verzen als leidend gezien tegenover de Mekkaanse verzen welke de Koran op zich best een mooi boek zou kunnen maken.
Conclusie, het was niks, het is niks en het gaat nooit wat worden met de moslims.
Prachtig verwoord!!!
Indien men de Meninaanse verzen als morele gids zouden gaan gebruiken (for starters, in afwachting dat het geheel afsterft) dan zouden we al goed op weg zijn.

Je verwart nogal makkelijk "bewijs" met "opinie" en je maakt je schuldig aan je eigen beschuldigingen.oh dear...
what a sad, sad, sad bunch of people...
Ik zeg alleen dit:
Dit is jullie MENING. Je mag denken wat je wilt ik hou je niet tegen.
Zeg er wel gelijk bij dat je zelf geen bewijs hebt en er niks van af weet (aangezien geen van jullie de gehele Koran en de Hadith heeft gelezen en bestudeerd) en dat dit je mening is. Je gelooft blind in de propoganda van islam-haters (die zelf ook niks weten). Je hebt zelf dus geen bewijs. (Je keurt de islam af o.b.v. meningen en geen feiten!)
Is het wel verstandig om te spreken over iets en of iets te claimen terwijl je er zelf geen bewijs/kennis over hebt?
Nee, het is onverstandig, onlogisch, irrationeel en sommige van jullie zijn ook nog eens daarbij erg onbeschoft/ongemanierd.
Jullie zijn gewoon een sad bunch of people die zelf niks weten en blind geloof hebben in islam-haters, zoals Sam Harris, et al.
May Allah (swt) have mercy on your soul.
Je verwart nogal makkelijk "bewijs" met "opinie" en je maakt je schuldig aan je eigen beschuldigingen.
Ik heb alle 7000 hadits, zowel die van Bukhari als Muslim gelezen en bestudeerd, in relatie tot de Koran.
Eerste conclusie:
- Koran zegt zelf dat die compleet en gedetailleerd is en je geen andere gids mag volgen dan de Koran. De hadiths volgen is dus haram
- hadiths zijn onderling tegenstrijdig, onlogisch, in strijd met de Koranische teksten. Zelf Bukhari en Muslim zijn het niet eens over welke hadiths al dan niet authentiek zijn.
- de Koran bevat wetenschappelijk bewezen onjuistheden.
Dit is geen opinie, maar zijn VERIFIEERBARE feiten. Iets wat heel belangrijk is in dergelijke debatten;
Koran zegt zelf dat die compleet en gedetailleerd is en je geen andere gids mag volgen dan de Koran. De hadiths volgen is dus haram.
- hadiths zijn onderling tegenstrijdig, onlogisch, in strijd met de Koranische teksten. Zelf Bukhari en Muslim zijn het niet eens over welke hadiths al dan niet authentiek zijn.
- de Koran bevat wetenschappelijk bewezen onjuistheden.
Wel leuk dat je om bewijs claimt, maar elk bewijs afveegt als 'leugens' en 'gehersenspoeld'
hey TheDeen je post echt veel links en filmpjes en die zijn super leerzaam dus hier een link waar ik denk dat jij veel aan kan hebben als dankje
http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method
Ibn al-Haytham (Alhazen), 965–1039 Iraq. The Muslim scholar who is considered by some to be the father of modern scientific methodology due to his emphasis on experimental data and reproducibility of its results.[9][10]
Bedankt.
Er staan veel interesante dingen in de link die je hebt gepost.

Bedankt.
Er staan veel interesante dingen in de link die je hebt gepost.