TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Muslim scholars bestaat niet. Muslim schoolvissen wel.
Feiten/de waarheid accepteren is kennelijk erg moeilijk voor sommige mensen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muslim scholars bestaat niet. Muslim schoolvissen wel.
Feiten/de waarheid accepteren is kennelijk erg moeilijk voor sommige mensen.

Hahaha
Dit is echt lachwekkend.
Ieder moslim die maar ook een beetje kennis heeft weet dat jouw reactie laat zien dat je de koran en hadith niet heb bestudeerd, heb begrepen en hoogstwaaschijnlijk niet eens heb gelezen.
ik hou het simpel
Laten we met je eerste punt beginnen.
Zou jij deze claim kunnen onderbouwen met bewijs? (De claim op zichzelf laat alleen al je gebrek zien in kennis over de islam. http://youtu.be/qJwmOTzdsrU?t=19s en http://www.youtube.com/watch?v=wmlJLQX2QOg)
Dit is echt triest denk jij nou echt dat jij alleen alles beter weet dan de overgrote meerderheid van de islamgeleerde? Gast je voelt je wel lekker met je criminologie licentiaat e.d. Maar er zijn tig moslimgeleerde of christenen met PHD's of hoger die geloven in god en gelovig zijn. Toon eens wat bescheidenheid je voelt je lekker terwijl je dat niet eens bent.
Wat betreft je andere punten.
Ik ben ingegaan op jouw onjuiste claims met bewijs. En heb aangetoond met bewijs dat jij een verkeerde interpertatie heb gebruikt. Conclusie je hebt een verwrongen beeld over de islam die nergens op is gebaseerd (dan alleen je eigen mening).
IK WACHT NOG STEEDS OP JE TEGENARGUMENT MBT MIJN ARGUMENT VAN EMBRYOLOGIE!!!!!!
Waarom ben je gestopt? Waar ben je bang voor?
De embryologische "wetenschap" in de Koran is zo goed als letterlijk overgenomen uit de wetenschap die toen heerste. Dat hebben we al aangetoond.
HEt was trouwens foute info wat aantoont dat de Koran fout is.
EN hou aub met het antwoorden adhv video's. Het toont aan dat je de materie niet beheerst.
Je kent je eigen religie niet. Zoals 99 procent van de moslims.
)Hahaha
Gast ik ga niet meer in op je.
(je blijft keer op keer vasthouden aan jouw eigen verwrongen/onjuiste beeld van de islam is echt zielig. En weigert het bewijs en de feiten te zien. Je weet alles namelijk beter.)
Succes met je leven.
Weet dat je ooit dood gaat in dit leven.
Moge Allah (swt) je naar de waarheid leiden.

VInd het trouwens grappig dat hij de een hadith aanhaalt die zegt dat je de hadith moet volgen. Een tekst die zichzelf als waarheid bestempeld.
Circular reasoning!!!
Je verwijst naar een video waar een man zegt dat de profeet zelf zei dat hij niet wou dat men opschref wat hij zei en deed omdat men het anders met de Koran zou verwarren. Toch doe je het, maar noemt de man het een "belachelijk argument". DUs je volgt iets wat de profeet je heeft verboden. Zie je hoe absurd dit is?
En hij verwijst naar de Koranieten. Het is niet omdat je de hadieth verwerpt dat je een koraniet bent.
MEnsen die zegggen dat de hadieths noodzakelijk zijn omdat je anders bijv niet zou weten hoe je moet bidden hebben niet goed nagedacht; Moslims vandaag de dag weten hoe ze moetne bidden, niet dankzij de Koran, want inderdaad, daar staan deze specifieke details niet in. Maar ze leerden dit van vader op zoon. Ik leerde het in de moskee van een vriend, die het leerde van zijn vader en hij van zijn vader en zo reeds 14 eeuwen; NIEMAND die ik ken, en ik ken minstens 500 moslims, leerde het gebed, de salat adhv een doorgedreven studie van de hadiths. OOK JIJ NIET!!
Er zijn dus heel veel islamitische richtlijnen die niet in de koran staan maar die zijn overgeleverd van vader op zoon. Echter kan je de hadieths niet ernstig nemen omdat bukhari, maar max 10 min heeft per hadith (hij moest er 700000 checken) en 1 hadieths kan je onmogelijk op 10 min checken.
Ik ren weg van jouw arrogantie.
Dat geef ik zonder problemen toe![]()
Als je net als mij goed had geluisterd naar het filmpje. Dan had je geweten dat hij zei: do not write the hadith with the Quran. Hij zei niet dat we de hadith niet moesten opschrijven. Hij zei dat we het niet net als de christen samen moest opschrijven met de woord van god de Koran.
De profeet mohammed(v.z.m.h.) wilde niet dat de twee werden gemixed!!
Moslims kennen een onderscheid tussen de woord van god (de koran) en de woord van de profeet (v.z.m.h.) de hadith.
Aannames... onzin... ga er niet op in.
aannames... onzin... net als de rest ...
En de grootste aanname van al; het bestaan van allah
De op 1 na grootste aanname van al; de koran is het woord van allah
Ik ben alles behalve arrogant; Ik heb een zeer beperkte kennis van heel veel interessante zaken.
Ik bewonder de kennis van BigT over Europa en zijn politieke visie. Ik bewonder de historische kennis van EricR. Ik bewonder de manier waarop Eucalyptus weet te debatteren, hoe hij fouten en fallacies snel herkent. Ik bewonder Krauss en andere wetenschappers die ons geneesmiddelen gaven dankzij de wetenschappelijke methode. De methode die jij verwerpt/
Dus als je ooit kanker krijgt, bid dan tot Allah en weiger de moderne geneeskunde;
Nog even dit: ALs Allah wou dat de mensen overtuigd werden door zijn boodschap, dan zou hij toch wel een makkelijk te begrijpen boek sturen, en niet een boek die enkel te begrijpen is door een paar moslimgeleerden.
Ik respecteer de Koran, omdat het een zeer goede poging was van Mohamed om orde in de chaos te brengen. Echter is dit geen bewijs dat Allah bestaat.
Ik geloof dat, mocht ik sterven en voor Allah komen te staan dat ik niks zou te vrezen hebbe. Ik zou zeggen: "ik kon niet langer de Koran als jouw woord geloven, en aangezien iets geloven buiten de wil van de mens valt, kon ik er gewoon niks aan doen. Ik heb ik mijn best gedaan een goed mens te zijn, mijn medemens te helpen."
Aannames dat gebeden geleerd worden door imitatie en door vader op zoon? Neen, ik baseer me op de 500 moslims die ik ken en de duizendne gesprekken die ik op het internet voerde met moslims; Niemand leert het gebed via de hadiths!