XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik blijf het herhalen: iets geloven is iets onvrijwillig; Je kan jezelf niet aanzetten of verplichten of overtuigen iets te geloven. ALs mens hoor je de "bewijzen" van de verschillende religies, en sommigen laten zich overtuigen door religie A, anderen door religie B, anderen door geen enkel. HEt geloven in een opperwezen zoals de god van de Joden, Christenen en Moslims is volgens mij niet evident omdat er gewoon onvoldoende bewijzen zijn om een rationeel iemand te overtuigen.
Als God dan toch zou bestaan, en je was altijd correct met je medemens, zonder het geloven in een god of opperwezen, dan zou het maar een ware kl***zak zijn het je kwalijk te nemen dat je niet in hem geloofde.
De onzin is gewoon te groot. De ark van Noah, kon onmogelijk alle toen bestaande dieren bevatten. En dat is dan nog maar 1 verhaal die geen steek houdt.

Hoe gaat het met je?

Ben je gelukkig? Is alles goed?

Dat gaat je geen reet aan, maar met mij gaat het erg goed.

Hoe jouw mentale gesteldheid is, rechtvaardigd eerder die vraag. Je moet behoorlijk labiel zijn en totaal geen leven hebben om je hier door iedereen de hele tijd te laten afzeiken. In het begin is het mss nog wel aardig om een beetje te trollen, maar om daar nu zoals jij, weken lang mee door te gaan, daarvoor moet je een bijzonder mannetje zijn.

TheDeen is weer een van de vele moslims die het allemaal zo goed weet en zo zit het en zo moet het. Ik ga niet al je youtube links bekijken om vanuit een kant geïnformeerd te raken en naar video's die jij correct acht maar talloze anderen weer afwijzen. Uiteindelijk vinden talloze moslims ergens een rechtvaardiging voor hun gedrag en alleen dat is al zorgwekkend.

Men kan elkaar niet in toom houden zeg maar, ten eerste is anderen beoordelen niet de bedoeling binnen de islam. Allah beslist of je goed of verkeerd bezig bent dus al dat gewijs van velen kan ook weer worden afgedaan als haram. Van het islamitisch meisje zonder hoofddoek in een spijkerbroek tot aan een meisje in nikaab. Van de mannelijke moslim die omgaat met westerse vrouwen tot aan de handjes weigeraar. Van de bomaanslag pleger tot aan de doodsnormale kapper.

Uiteindelijk lijkt het alsof moslims hun eigen geloof niet kennen maar zichzelf dat proberen wijs te maken omdat ze dan 'goed' bezig zijn zodat dat allah ze 'accepteert'. Laat wat hoge geleerden maar een aantal zaken vastleggen, vaste regels van dit is 'het' en niet meer of minder dan ben je als moslim al een stuk verder dan al dat interpretatie werk.

Ik heb ooit een moslim gezien die 'niet halal' tussendoortje at, een ander attendeerde hem daarop. Die vertelde dat het niet door de beugel kon omdat er geen noodzaak was om 'niet halal' vlees te eten. Het grappige was dat die 'goede' moslim rookte.

Groepen moslims kunnen zich in islamitische landen al niet rustig met elkaar overweg, laat staan in landen zoals NL op lange termijn dan he...

Laatst bewerkt:
Hypocrisie is een voorwaarde om religieus te zijn.

ik blijf het herhalen: iets geloven is iets onvrijwillig; Je kan jezelf niet aanzetten of verplichten of overtuigen iets te geloven. ALs mens hoor je de "bewijzen" van de verschillende religies, en sommigen laten zich overtuigen door religie A, anderen door religie B, anderen door geen enkel. HEt geloven in een opperwezen zoals de god van de Joden, Christenen en Moslims is volgens mij niet evident omdat er gewoon onvoldoende bewijzen zijn om een rationeel iemand te overtuigen.
Als God dan toch zou bestaan, en je was altijd correct met je medemens, zonder het geloven in een god of opperwezen, dan zou het maar een ware kl***zak zijn het je kwalijk te nemen dat je niet in hem geloofde.
De onzin is gewoon te groot. De ark van Noah, kon onmogelijk alle toen bestaande dieren bevatten. En dat is dan nog maar 1 verhaal die geen steek houdt.

Dit is jouw mening. En ik accepteer als moslim de mening van anderen.

Ik heb totaal geen problemen met wat jij zegt, het is slechts jouw mening.

Ik geloof trouwens niet wat jij zegt over de islam. Dat beeld van jouw is naar mijn mening (en die van de overgrote meerderheid van de moslims en moslimgeleerden) onjuist en verwrongen. (Ik geloof niet in je verhaal mbt ark van noah en dat god het je zommaar kwalijk neemt dat je niet in hem gelooft).

For you your way and for me mine.

Just don't be hatefull and hostile. (Please don't mock others)

“Beware! Whoever is cruel and hard on a non-Muslim minority, or curtails their rights, or burdens them with more than they can bear, or takes anything from them against their free will; I (Prophet Muhammad) will complain against the person on the Day of Judgment.” (Abu Dawud)

Dat gaat je geen reet aan, maar met mij gaat het erg goed.

Hoe jouw mentale gesteldheid is, rechtvaardigd eerder die vraag. Je moet behoorlijk labiel zijn en totaal geen leven hebben om je hier door iedereen de hele tijd te laten afzeiken. In het begin is het mss nog wel aardig om een beetje te trollen, maar om daar nu zoals jij, weken lang mee door te gaan, daarvoor moet je een bijzonder mannetje zijn.

Goed om te horen dat het goed gaat met je. En ik vind het tegelijk ook jammer om te zien hoe jij over je medemens denkt.

TheDeen is weer een van de vele moslims die het allemaal zo goed weet en zo zit het en zo moet het. Ik ga niet al je youtube links bekijken om vanuit een kant geïnformeerd te raken en naar video's die jij correct acht maar talloze anderen weer afwijzen.

Kijk maar vanuit meerdere kanten. Maar vergeet niet om zelf ook objectief naar het bewijs te kijken en de islam te bestuderen. Voordat je onterechte, onjuiste claims maakt over de islam.

Uiteindelijk vinden talloze moslims ergens een rechtvaardiging voor hun gedrag en alleen dat is al zorgwekkend.

Net als ieder ander normaal mens. De mens zal altijd een rechtvaardiging vinden voor hun gedrag (nazi's, communisten, etc). De ogen en hersenen van de arroganten zien wat het wilt zien. Sommige mensen kijken niet objectief naar het bewijs en zijn niet oprecht. Dat heeft niks met de islam te maken!!! Maar met de mens!!

Men kan elkaar niet in toom houden zeg maar, ten eerste is anderen beoordelen niet de bedoeling binnen de islam. Allah beslist of je goed of verkeerd bezig bent dus al dat gewijs van velen kan ook weer worden afgedaan als haram. Van het islamitisch meisje zonder hoofddoek in een spijkerbroek tot aan een meisje in nikaab. Van de mannelijke moslim die omgaat met westerse vrouwen tot aan de handjes weigeraar. Van de bomaanslag pleger tot aan de doodsnormale kapper.

Dit klopt niet wat je hier zegt. Wij weten wat goed en slecht is, maar mogen dit niet zomaar forceren op anderen. Waar wij niet over kunnen en mogen oordelen is hemel en hel.

Uiteindelijk lijkt het alsof moslims hun eigen geloof niet kennen maar zichzelf dat proberen wijs te maken omdat ze dan 'goed' bezig zijn zodat dat allah ze 'accepteert'. Laat wat hoge geleerden maar een aantal zaken vastleggen, vaste regels van dit is 'het' en niet meer of minder dan ben je als moslim al een stuk verder dan al dat interpretatie werk.

Die zijn ook vastegelegd. Alles wordt vastgelegd. terrorisme is niet islam!!! Doe wat kennis op over de islam. Begin maar bij die filmpjes in mijn vorige reactie.

Ik heb ooit een moslim gezien die 'niet halal' tussendoortje at, een ander attendeerde hem daarop. Die vertelde dat het niet door de beugel kon omdat er geen noodzaak was om 'niet halal' vlees te eten. Het grappige was dat die 'goede' moslim rookte.

"niet-halal" vlees eten is verboden voor moslim. Wat een medemoslim moet doen is hem/haar informeren erover. (alleen adviseren, niet forceren!!! we zeggen alleen: He let op weet je wel dat dat haram is? Als hij zegt ja but i dont care.. dan moet hij dat zelf weten.)

Roken is daarnaast niet haram. Het is makruh (afgeraden) = mening van de overgrote meerderheid.

Groepen moslims kunnen zich in islamitische landen al niet rustig met elkaar overweg, laat staan in landen zoals NL op lange termijn dan he...

Blind. Open je ogen. Kijk naar de geschiedenis.

Het niet overweg kunnen is iets menselijks.

Als we kijken naar de moslimrijken van vroeger. Kunnen we zien dat iedereen met elkaar overweg kon. (moslims en niet-moslims leefden in vrede met elkaar oner de shariah!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=LTW7Pz7N_RE

Laatst bewerkt:

Ik geloof trouwens niet wat jij zegt over de islam. Dat beeld van jouw is naar mijn mening (en die van de overgrote meerderheid van de moslims en moslimgeleerden) onjuist en verwrongen. (Ik geloof niet in je verhaal mbt ark van noah en dat god het je zommaar kwalijk neemt dat je niet in hem gelooft).

Goed om te horen dat het goed gaat met je. En ik vind het tegelijk ook jammer om te zien hoe jij over je medemens denkt.

Kijk maar vanuit meerdere kanten. Maar vergeet niet om zelf ook objectief naar het bewijs te kijken en de islam te bestuderen. Voordat je onterechte, onjuiste claims maakt over de islam.

Net als ieder ander normaal mens. De mens zal altijd een rechtvaardiging vinden voor hun gedrag (nazi's, communisten, etc). De ogen en hersenen van de arroganten zien wat het wilt zien. Sommige mensen kijken niet objectief naar het bewijs en zijn niet oprecht. Dat heeft niks met de islam te maken!!! Maar met de mens!!

Dit klopt niet wat je hier zegt. Wij weten wat goed en slecht is, maar mogen dit niet zomaar forceren op anderen. Waar wij niet over kunnen en mogen oordelen is hemel en hel.

Die zijn ook vastegelegd. Alles wordt vastgelegd. terrorisme is niet islam!!! Doe wat kennis op over de islam. Begin maar bij die filmpjes in mijn vorige reactie.

"niet-halal" vlees eten is verboden voor moslim. Wat een medemoslim moet doen is hem/haar informeren erover. (alleen adviseren, niet forceren!!! we zeggen alleen: He let op weet je wel dat dat haram is? Als hij zegt ja but i dont care.. dan moet hij dat zelf weten.)

Roken is daarnaast niet haram. Het is makruh (afgeraden) = mening van de overgrote meerderheid.

Blind. Open je ogen. Kijk naar de geschiedenis.

Het niet overweg kunnen is iets menselijks.

Als we kijken naar de moslimrijken van vroeger. Kunnen we zien dat iedereen met elkaar overweg kon. (moslims en niet-moslims leefden in vrede met elkaar oner de shariah!!!)

http://www.youtube.com/watch?v=XnOhVo4FB4M

Deen, beschouw jij atheisme, of iemand die zegt: ik geloof niet in Allah, maar ik het vliegend spaghettimonster,...." als iemand die zich schuldig maakt aan Shirk? Of iemand die zegt: ik geloof dat een groot opperwezen, niet Allah, alles heeft geschapen? Dit laatste is zeer duidelijk shirk en dit kan Allah niet vergeven!
“Surely whoever associates (others) with Allah, then Allah has forbidden to him the garden, and his abode is the fire; and there shall be no helpers for the unjust.” (Surah al-Mā’ida 5:72)

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

En nogmaals The deen, je betoog is geen antwoord op mijn bedenking.
Het is voor iedereen duidelijk dat "in iets geloven" een onvrijwillige handeling is die je niet kan controleren.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Nog een paar duidelijkere bewijzen:
4:48
Lo! Allah forgiveth not that a partner should be ascribed unto Him.
4:116
Lo! Allah pardoneth not that partners should be ascribed unto Him.
4:137
Those who believe, then disbelieve and then (again) believe, then disbelieve, and then increase in disbelief, Allah will never pardon them.
4:168
Those who disbelieve and deal in wrong, Allah will never forgive them.
9:80
Ask forgiveness for them (O Muhammad), or ask not forgiveness for them; though thou ask forgiveness for them seventy times Allah will not forgive them. That is because they disbelieved in Allah and His messenger.
47:34
Those who disbelieve and turn from the way of Allah and then die disbelievers, Allah surely will not pardon them.
63:3-6
They believed, then disbelieved, therefore their hearts are sealed so that they understand not. ... Whether thou ask forgiveness for them or ask not forgiveness for them is all one for them; Allah will not forgive them.

Deen, beschouw jij atheisme, of iemand die zegt: ik geloof niet in Allah, maar ik het vliegend spaghettimonster,...." als iemand die zich schuldig maakt aan Shirk? Of iemand die zegt: ik geloof dat een groot opperwezen, niet Allah, alles heeft geschapen? Dit laatste is zeer duidelijk shirk en dit kan Allah niet vergeven!
“Surely whoever associates (others) with Allah, then Allah has forbidden to him the garden, and his abode is the fire; and there shall be no helpers for the unjust.” (Surah al-Mā’ida 5:72)

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

En nogmaals The deen, je betoog is geen antwoord op mijn bedenking.
Het is voor iedereen duidelijk dat "in iets geloven" een onvrijwillige handeling is die je niet kan controleren.

Wat is shirk? En wie zijn ongelovig?

Er zijn verschillende vormen van shirk.

Alleen degene die willens en wetens (dus bewust) aan shirk doen en ongeloven. Gaan naar hel.

M.b.t. je "in iets geloven is onvrijwillig" kan ik je alleen dit zeggen.

Als je de koran heb bestudeerd van blz. 1 tot de laatste bladzijde. (met hulp van moslimgeleerden als je zelf niet voldoende kennis hebt of iets niet begrijpt).

En vervolgens het bewijs (de koran) niet accepteert dan kan jij jezelf een onvrijwillige ongelovige noemen.

http://youtu.be/rFP18llynh8?t=36m

Check dit filmpje vanaf 36 min. Het is kort en gaat precies in op wat jij wilt weten en wat uitgebreider.

Als ik elke dag de tijd had om filmpjes van 1 uur over de Islam te kijken..

Oh wacht dat heb ik ook :roflol:

verdomme week op vakantie geweest en hier gaat het nog steeds over dat sprookjesboek

:popcorn2:

Wat is shirk? En wie zijn ongelovig?

Er zijn verschillende vormen van shirk.

Alleen degene die willens en wetens (dus bewust) aan shirk doen en ongeloven. Gaan naar hel.

M.b.t. je "in iets geloven is onvrijwillig" kan ik je alleen dit zeggen.

Als je de koran heb bestudeerd van blz. 1 tot de laatste bladzijde. (met hulp van moslimgeleerden als je zelf niet voldoende kennis hebt of iets niet begrijpt).

En vervolgens het bewijs (de koran) niet accepteert dan kan jij jezelf een onvrijwillige ongelovige noemen.

http://youtu.be/rFP18llynh8?t=36m

Check dit filmpje vanaf 36 min. Het is kort en gaat precies in op wat jij wilt weten en wat uitgebreider.

Neen, dat doe ik helemaal niet. Ik haal nergens één vers uit de context. HEt is duidelijk wat Allah in de Koran zegt. Shirk heeft meerdere vormen en Dawkins en zijn soortgenoten kan men daaronder klasseren. Dus voor hen is er de hel.

Trouwens had ik je reeds gevraagd waar in de Koran staat dat sommige een tijdje, en anderen voor eeuwig en altijd zullen branden.

Neen, dat doe ik helemaal niet. Ik haal nergens één vers uit de context. HEt is duidelijk wat Allah in de Koran zegt. Shirk heeft meerdere vormen en Dawkins en zijn soortgenoten kan men daaronder klasseren. Dus voor hen is er de hel.

Trouwens had ik je reeds gevraagd waar in de Koran staat dat sommige een tijdje, en anderen voor eeuwig en altijd zullen branden.

Dit is jouw mening en die mag je hebben. Het is helaas niet gebaseerd op bewijs.

Je kan misschien wel lezen, maar je begrijpt niet wat je leest. (je moet begrijpen wat er staat = goed interperteren).

Ik heb geen zin om uit te leggen waarom dit zo is. Ik heb dat namelijk al vaak genoeg gedaan. (Kort gezegd komt het erop neer dat je veels te weinig kennis hebt over de Koran en de Hadith, waardoor je verwarring hebt, de dingen verkeerd interperteert en tegenstrijdigheden ziet die er helemaal niet zijn.)

Ik zal mezelf nog een keer herhalen ik heb net als de overgrote meerderheid van de moslims en islamgeleerden een ander beeld van de Islam dan jouw. Je hebt een verwrongen/onjuiste beeld van de Islam.

Het is maar hoe hoog jij jezelf plaats. Weet jij het beter dan een moslimgeleerde? Heb je de koran in zijn geheeld bestudeerd en begrepen? En de hadith bestudeerd? De tafseer? De daleel?

Ik kan je een tip geven: Als je de waarheid wilt weten, moet je objectief naar het bewijs kijken, hecht niet te veel waarde aan jezelf (subjectiviteit).

Ik kan vrij gemakkelijk uit jouw reacties opmaken dat je vrij weinig weet van de Islam. Maar als jezelf denkt veel over de Islam en de hadith te weten. En je dus van mening bent dat je vergelijkbare kennis hebt van moslimgeleerden, dan nodig ik je uit om naar een islam forum te gaan en hier je betoog te houden (met bewijs en onderbouwing uiteraard)

Hier een link naar een goede islamforum:

http://www.islamic-life.com/forums/anti-islamic-refutations

Je kunt je vragen richten aan verschillende personen. Hier heb je de naam van een Belg: Abdul-Fattah

Met betrekking tot je hell opmerking:

Hell is niet per se eeuwig voor iedereen. Sommige zijn er alleen tijdelijk in en anderen voor eeuwig. Maar Allah (swt) knows best. En wij mensen weten niet wie tijdelijk en wie permanent in hell blijven. Alleen allah (swt) weet dat.

Wa `alaykum as-salamu wa rahmatullahi wa barakatuh.

In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

All praise and thanks are due to Allah, and peace and blessings be upon His Messenger.

Dear brother, thank you for your question that shows your interest to know more about the teachings of Islam and your concern about people, even non-Muslims.
It should be clearly known that no human can judge that a given person will be in paradise or go to hell. As this is none of humans' business, rather it is a divine matter that Allah only can decide; He Almighty knows a person's heart, intention, speech, and actions.

In his response to your question, Dr. Wael Shihab, PhD in Islamic Studies, Al-Azhar University, and the Head of the (English) Shari`ah Dept. of Onislam.net website, stated,

Thank you for your question.

We, Muslims, believe that the final judgment lies in the hands of Allah Almighty, as He is the Most Just, Most Loving, Most Merciful, and Most Compassionate to His people. It is never for us to judge or decide people’s fate. In fact, it is not allowed in Islam to specify hell for any human being, no matter what his or her beliefs are.

Muslim scholars also say that one shouldn't hold any human being in contempt because he or she might be closer to Allah than oneself. Being our Creator, only Allah knows what is in our hearts, our intentions, our actions, and our speech. He knows whether we have harmed people or whether we have sought for peace and understanding among His creation. In Islam, even a Muslim can never be sure whether he will be going to heaven or hell.

For Muslims, Islam is the final religion that Allah has sent for all peoples. So, it is our belief, as Muslims, that Islam is the final message of Allah that people should correctly follow and apply in order to lead a happy life in this world and in the Hereafter.

There are Qur’anic verses which generally indicate that the believers will enjoy the eternal blessings in paradise while the disbelievers will be punished in hell forever. However, a Muslim is not entitled to judge a given living person to be in hell or paradise forever. Ibn `Abbas, the well-known scholar of the Qur’an, comments on the Qur’anic verse {In the day (of Judgment) when He will gather them together (He will say): O you assembly of the jinn! Many of humankind did you seduce. And their adherents among humankind will say: Our Lord! We enjoyed one another, but now we have arrived at the appointed term which You appointed for us. He will say: Fire is your home. Abide therein forever, save him whom Allah wills (to deliver). Lo! Your Lord is Wise, Aware} (Al-An`am 6: 128), “This verses implies that we should leave the question of judging the disbelievers’ fate to Allah”. (Al-Qurtubi, Al-Jami` li Ahkam Al-Qur’an, 7: 84)

Given the above, it is our duty, as Muslims, to deliver Islam's message to all people through dialogue, good manners, and translating Islamic teachings into practice.

It is also the duty of every person to look and search for the truth and convincingly follow and call for it.

May Allah accept your and our good deeds!

Allah Almighty knows best.

Hier paar links:

Over niet-moslms en hell

https://www.youtube.com/watch?v=cR1hhgguS5U

Hier een paar kleine video's over hell

[Link niet meer beschikbaar]
https://www.youtube.com/watch?v=Zc4B-l8C4DE

(je moet begrijpen wat er staat = goed interperteren)

Ik heb geen zin om uit te leggen waarom dit zo is. Ik heb dat namelijk al vaak genoeg gedaan. (Kort gezegd komt het erop neer dat je veels te weinig kennis hebt over de Koran en de Hadith, waardoor je verwarring hebt, de dingen verkeerd interperteert en tegenstrijdigheden ziet die er helemaal niet zijn.)

jullie interperteren niet goed jongens

de woord van god.

• Like
Waarderingen: mat

:roflol::roflol::roflol:

Just like you don't mock unbelievers and apostates. Just like you don't disrespect them and wouldn't rather see them converted or dead.

Het is één grote bullshit verhaal dat jij verkondigd en velen hebben het door. Zoals yasmine al zei, we zitten nu nog in de 'medina' fase. Zodra de hoeveelheden beschikbaar zijn gaat het over in de 'mekka' fase, het uitbannen en afslachten van alle oppositie. En maar proberen mensen in slaap te houden door kindvriendelijke verhaaltjes aan te smeren.

Je kan negeren wat je wil maar het staat allemaal in de Abrahamitische boeken. Het argument dat zelf googlen of interpreteren geen zin heeft en vermeden moet worden bevestigt enkel maar dat het gevaarlijke boeken zijn die zeker niet 'perfect' te noemen zijn omdat het onderhavig is aan individuele interpretatie met alle gevolgen van dien.

Hier nog iets leuks, gerelateerd aan afvalligheid binnen de islam:
"A person is an apostate even if he or she believes in most of islam, but verbally or in writing denies of one or more principles or precepts of islam."

Dus als je als moslim ontkent dat stenigen een onderdeel is van islam ben je afvallig. Hoe zit het daarmee TheDeen? Stenig je ook mee als het moet?
Hier een leuke video omdat je er zoveel van houdt: 'Muslim peace conference ; all muslims agree, stoning is OK'

Allemaal onzin en gevaarlijk bullshit. Blijf maar lekker alle belangrijke punten ontwijken, we weten ondertussen al beter.

"Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them… We should therefore claim, in the name of tolerance, the right not to tolerate the intolerant. We should claim that any movement preaching intolerance places itself outside the law, and we should consider incitement to intolerance and persecution as criminal, in the same way as we should consider incitement to murder, or to kidnapping, or to the revival of the slave trade, as criminal.” - Karl Popper

:roflol::roflol::roflol:

Just like you don't mock unbelievers and apostates. Just like you don't disrespect them and wouldn't rather see them converted or dead.

Het is één grote bullshit verhaal dat jij verkondigd en velen hebben het door. Zoals yasmine al zei, we zitten nu nog in de 'medina' fase. Zodra de hoeveelheden beschikbaar zijn gaat het over in de 'mekka' fase, het uitbannen en afslachten van alle oppositie. En maar proberen mensen in slaap te houden door kindvriendelijke verhaaltjes aan te smeren.

Je kan negeren wat je wil maar het staat allemaal in de Abrahamitische boeken. Het argument dat zelf googlen of interpreteren geen zin heeft en vermeden moet worden bevestigt enkel maar dat het gevaarlijke boeken zijn die zeker niet 'perfect' te noemen zijn omdat het onderhavig is aan individuele interpretatie met alle gevolgen van dien.

Hier nog iets leuks, gerelateerd aan afvalligheid binnen de islam:
"A person is an apostate even if he or she believes in most of islam, but verbally or in writing denies of one or more principles or precepts of islam."

Dus als je als moslim ontkent dat stenigen een onderdeel is van islam ben je afvallig. Hoe zit het daarmee TheDeen? Stenig je ook mee als het moet?
Hier een leuke video omdat je er zoveel van houdt: 'Muslim peace conference ; all muslims agree, stoning is OK'

Allemaal onzin en gevaarlijk bullshit. Blijf maar lekker alle belangrijke punten ontwijken, we weten ondertussen al beter.

"Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them… We should therefore claim, in the name of tolerance, the right not to tolerate the intolerant. We should claim that any movement preaching intolerance places itself outside the law, and we should consider incitement to intolerance and persecution as criminal, in the same way as we should consider incitement to murder, or to kidnapping, or to the revival of the slave trade, as criminal.” - Karl Popper

Ik ontwijk belangrijke punten?

Laat zien waar ik dat doe.

Ik ga niet eens in op de onzin die jij hier verkondigt. Het klopt voor geen meter.

Je bent gewoon een islamofoob.

http://www.youtube.com/watch?v=nQZn5btSIhE&feature=youtu.be

Kom eens uit die schuilkelder van je en ga in gesprek met moslims (face 2 face).

Ik mag niet eens zomaar kikkers doodmaken of planten vernielen. Maar ik mag je wel doodmaken om wat je denkt??

Zie jij niet hoe debiel je klinkt?

Een moslim mag niet zomaar een ongelovige/afvallige doodmaken!!! Bestudeer de islam (begin maar bij de filmpjes die ik hier heb gepost!!)

Hypocriet. :-)

Ik ontwijk belangrijke punten?

Laat zien waar ik dat doe.

Ik ga niet eens in op de onzin die jij hier verkondigt. Het klopt voor geen meter.

Je bent gewoon een islamofoob.

http://www.youtube.com/watch?v=nQZn5btSIhE&feature=youtu.be

Kom eens uit die schuilkelder van je en ga in gesprek met moslims (face 2 face).

Ik mag niet eens zomaar kikkers doodmaken of planten vernielen. Maar ik mag je wel doodmaken om wat je denkt??

Zie jij niet hoe debiel je klinkt?

Een moslim mag niet zomaar een ongelovige/afvallige doodmaken!!! Bestudeer de islam (begin maar bij de filmpjes die ik hier heb gepost!!)

Je ontwijkt het vliegende spaghetti monster

YARRRRR

Je ontwijkt het vliegende spaghetti monster

YARRRRR

Hier een relatief kort filmpje die o.a. ingaat op het bestaan van meerdere religies (waarvan sommige verzonnen zijn).

http://youtu.be/aRTBbTcI5ao?t=8m48s

In short: Het komt erop neer dat je alles op validiteit moet testen. (Moslims worden ook aangespoord om dit te doen. Zoeken naar de waarheid. En het opdoen van kennis/wetenschap.)

Bijv.

Je hebt drie "producten" die een claim maken.

1. De bijbel
2. De koran
3. Vliegende spaghettiemonster boek

Bestudeer de drie producten zelf. En kijk maar wat je met het "product" doet.

De koran maak all zijn claims waar. (zonder contradicties, etc.)

het vliegende spaghettimonster is sws niet verzonnen, heb je het niet bestudeerd ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven