TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Hey TheDeen,
Wat motiveert je om mensen dingen uit te leggen over de islam, op een willekeurig bodybuildforum?
Serieuze vraag, ben best nieuwsgierig![]()
Kennis
Anderen leren kenen.
Ik wil niemand overtuigen hoor.
Ik zie alleen dat er veel mensen zijn op dit forum (en in Nederland/Belgie) die een heel slechte of verkeerde beeld hebben van de islam. Het is soms echt te triest/lachwekkend voor woorden.
Ik laat alleen weten waar de overgrote meerderheid van de moslims voorstaan (de islam).
Er worden teveel leugens en onjuisteheden over de islam verspreid.
---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------
In het feit dat, wanneer er een discussie op gang wordt geholpen, je je eigen mening doorramt. Hiermee bedoel ik te zeggen dat jij alleen je 'eigen interpretatie ' goedkeurt.
Daarnaast, doe jij wel aan bb?[emoji1]
Laat zien waar ik dit heb gedaan?
Ik heb vaak genoeg gezegd dat ik de mening van andere accepteer. Ik zeg er alleen bij dat het niet gebaseerd is op gedegen bewijs.
Ik gebruik bewijs voor mijn interpretatie en ben dus OBJECTIEF. Anderen zijn subjectief bezig etc. Ik vraag om bewijs maar krijg het nooit.
Kom eens met uitspraken/interpretaties die gedeeld worden door de overgrote meerderheid van de moslimgeleerden!!!
---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------
Een boek dat verkeerd te interpreteren valt, is geen goed boek (tenzij we spreken over een roman)
De koran is misschien perfect, maar de gelovigen niet
Ofwel het verandert niks aan de mensheid, de mens blijft hetzelfde
Niet alles en iedereen is perfect. Alleen god (swt) is perfect.
Wij moeten streven naar perfectie.