XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vraag moet zijn: als god wil dat we in zijn boodschap geloven en dat we zijn regels volgen, waarom stuurt hij dan zijn boodschap naar een volk die zeer ongeletterd was en op het internationaal toneel geen enkel zeggenschap had; En waarom maakt hij dan dat boek zo moeilijk en complex dat je er tientallen jaren moet voor studeren om het te begrijpen?
Neen, de koran is simpel, de schriftgeleerden willen doen alsof het complex is zodat zij de interpretatie kunnen dicteren en zo de macht in handen kunnen houden. De katholieke kerk heeft dit eeuwen gedaan door de bijbel enkel in het latijns te lezen en citeren en het volk dom te houden. Leer eens wat geschiedenis.

Aannames, aannames, aannames....

Wanneer ga je eens objectief naar het bewijs kijken Yasmine?

Je hebt allemaal aannames over God (swt), de koran, islamgeleerden, etc.

Wanneer wij Moslims iets claimen komen we met een gedegen onderbouwing (dit is wat moslimgeleerden doen). En iedereen kan een geleerde worden!!! Volg een opleiding!!!

Wat jij doet is een claim maken met crappy onderbouwing. Je bent als het ware een zelfverklaarde docter die verkeerde diagnoses stelt en verkeerde prescripties uitdeelt.

Je praat hier allemaal onzin. Kijk svp mijn filmpje over madhabs of lees het vrij korte verhaal in mijn bericht. (dat gaat in op je bericht)

is het bestaan van allah al bewezen in dit topic zoja iemand vat het even in een regel of 2-3 samen pls

PS: je nbent een idioot als je zegt dat ik een islamhater ben. Ik heb al duizend keer gezegd dat de koran de beste poging was orde te scheppen in een chaotische samenleving; Maar dat dit niet wegneemt dat het door een mens is geschreven. Een mooi boek, zeker als Saad ramadi het reciteert, maar nonetheless, still written by humans.

Dat zeg ik niet.

Ik zeg je haalt info van islamhaters (je bronnen van wiki islam en answering islam)

U Mad Hab?!

Dat zeg ik niet.

Ik zeg je haalt info van islamhaters (je bronnen van wiki islam en answering islam)

Ik citeer die bronnen omdat ik niet zelf duizenden woorden ga typen voor iets dat ik zelf ook heb ontdekt.
Je bekritiseert de bron, maar niet de argumentatie.
HEt zijn altijd gewoon "leugens en foute interpretaties"

Zou jij naar mij toekomen voor BB advies?

1. Je bent 23 jaar (onervaren)
2. Link naar AAS in je sig (drugs gebruik?)
3. Ik ken je niet en weet dus niet wat voor kennis je hebt en of je wel bekwaam bent etc.

Dus nee.

Ik luister naar mensen die natural zijn, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).

Truenatty mister10 (swt)

3. Ik ken je niet en weet dus niet wat voor kennis je hebt en of je wel bekwaam bent etc.

Dus nee.

Ik luister naar de mensen die natural zal, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).

ok ik ben terug in

Ik citeer die bronnen omdat ik niet zelf duizenden woorden ga typen voor iets dat ik zelf ook heb ontdekt.
Je bekritiseert de bron, maar niet de argumentatie.
HEt zijn altijd gewoon "leugens en foute interpretaties"

Bro,

U srs?

Ik heb heb argumentatie volop bekritiseerd. LEES MIJN BERICHTEN MAAR.

Ik heb aangetoond waarom die interpretaties verkeerd zijn en waarom het leugens zijn. Of heb je dat alweer vergeten (selective hearing form your side perhaps?)

Jij zei als ik me het nog goed herinner iets over mijn manier van interpretatie, dat ik het moderniseer ofzo.

En toen ik aan jouw vroeg wat er fout was aan mijn interpretatie. Bleef het still aan jouw kant.

Check het maar zelf.

Aannames, aannames, aannames....

Wanneer ga je eens objectief naar het bewijs kijken Yasmine?

Je hebt allemaal aannames over God (swt), de koran, islamgeleerden, etc.

Wanneer wij Moslims iets claimen komen we met een gedegen onderbouwing (dit is wat moslimgeleerden doen). En iedereen kan een geleerde worden!!! Volg een opleiding!!!

Wat jij doet is een claim maken met crappy onderbouwing. Je bent als het ware een zelfverklaarde docter die verkeerde diagnoses stelt en verkeerde prescripties uitdeelt.

Je praat hier allemaal onzin. Kijk svp mijn filmpje over madhabs of lees het vrij korte verhaal in mijn bericht. (dat gaat in op je bericht)

Waar is de aanname in deze tekst? Je gebruikt dat woord vaak maar dat is hier helemaal niet van toepassing;
We weten, dankzij historici dat Mekka op het internationale toneel weinig zeggenschap had. Ze hadden veel handel met China en Perzie (waar trouwens ook al de kennis vandaan kwam), en we weten dat het merendeel van de MEkkanen ongeletterd waren.

Aannames zeg je, en je wil dat ik objectief naar bewijs kijk. Welk bewijs? Alle vaststellingen wijzen uit dat er tegenstrijdigheden inde Koran staan, dat de hadieth verboden zouden moeten zijn, dat de hadieth in strijd is met de koran (dood door steniging bij overspel staat nergens in de koran maar wel in de hadieth), ...
Je spreekt over aannames maar je neemt zelf de islam voor waar aan zonder de andere religies in detail te hebben bestudeerd. Heb je met hooggeleerde boedhisten, katholieken, rabijnen, ... gesproken? Neen, waarom verwerp je dan hun religie zonder deze goed te kennen. We weten trouwens beiden dat je de evolutieleer niet begrijpt en enkel copy paste van andere fora waar deze debatten ook gevoerd worden.
Je kent niks van DNA, RNA, chromosomen, recessieve en dominante allelen, genotye, fenotype, mendelwetten,... en je stelt god in de plaats. Hallucinant.

Dus nee.

Ik luister naar de mensen die natural zal, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).

1. lol at galen onervaren noemen.
2. persoonlijk gebruik is legaal in nederland.
3. het is galen, kan beter vragen waar die geen verstand van heeft.

die laaste made me laugh.

Bro,

U srs?

Ik heb heb argumentatie volop bekritiseerd. LEES MIJN BERICHTEN MAAR.

Ik heb aangetoond waarom die interpretaties verkeerd zijn en waarom het leugens zijn. Of heb je dat alweer vergeten (selective hearing form your side perhaps?)

Jij zei als ik me het nog goed herinner iets over mijn manier van interpretatie, dat ik het moderniseer ofzo.

En toen ik aan jouw vroeg wat er fout was aan mijn interpretatie. Bleef het still aan jouw kant.

Check het maar zelf.

Het bleef stil omdat je ondanks alle argumenten in jouw nadeel de onzin blijft herkauwen, en dan houdt een rationeel mens er even mee op.

als thedeen geen troll is is hij dan de debielste dbber?

Dus nee.

Ik luister naar mensen die natural zijn, betrouwbaar zijn, aantoonbaar kennis hebben (en gains hebben). Zoals mister10 ;).
Was het toevallig dat je yasmine lastigviel in zijn topic toen niemand nog in die van jou reageerde of ben je gewoon echt een aandachtsh**r?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven