AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou het simpel met jouw.

Wij hebben DNA en Spieren. Bestaat er maar een soort spier en DNA zoals jij dat zegt?

Je bicepspier en kuitspier zijn verschillende soorten spieren, die er anders uitzien etc. Hetzelfde geldt bij DNA.

Het zijn brede begrippen.

De verschillen zijn niet arbitrair.

Je kan niet zeggen dat alle spieren hetzelfde zijn en dat alle verschillen arbitrair zijn (verschillende vorm, groote, etc), zoals je dat bij DNA doet.

Ik heb al aangetoond dat de verschillende soorten DNA verschillen van elkaar (LEES DIE BRONNEN of kom zelf met BRONNEN DIE JOUW CLAIMS BACKKEN). En dus niet in arbitrair opzicht verschillen.

Punt.
DNA is NIETS ANDERS dan een POLYNUCLEOTIDE KETEN (d.w.z. een KETEN BESTAANDE UIT MEERDERE NUCLEOTIDEN) van ADENINE (A), CYTOSINE (C), GUANINE (G) en THYMINE (T) die bijelkaar wordt gehouden door COVALENTE BINDINGEN tussen de fosfaten en de suikers. Dit geldt voor mitochondriaal DNA, autosomaal DNA, viraal DNA, geslachts DNA, AL HET DNA IN DE WERELD PER DEFINITIE. De verschillen die jij aanhaalt slaan op locatie (mitochondriaal vs. nucleair) of de genen die zij beschrijven (autosomaal vs geslachts). Weet je uberhaupt wat een chromosoom inhoudt en wat DNA nu daadwerkelijk is? En heb je enig idee waarom het onderscheid tussen autosomaal en geslachts chromosomen wordt gemaakt? Dat heeft niks met 'soorten' DNA te maken.

Boeken die dit backen? Gast, je hebt geen idee hoe dom je klinkt :roflol: Je loopt te discussieren over een onderwerp waar je duidelijk totaal geen kennis van hebt met iemand die het gestudeerd heeft.

Ik ben het met theDeen eens.
Je hebt ook rondjes en vierkanten, dit zijn verschillende soorten vormen die er anders uitzien. Waarom zou er dan maar een soort DNA zijn? Mafkees die Galen, denken dat hij alles weet...

DNA is NIETS ANDERS dan een POLYNUCLEOTIDE KETEN (d.w.z. een KETEN BESTAANDE UIT MEERDERE NUCLEOTIDEN) van ADENINE (A), CYTOSINE (C), GUANINE (G) en THYMINE (T) die bijelkaar wordt gehouden door COVALENTE BINDINGEN tussen de fosfaten en de suikers. Dit geldt voor mitochondriaal DNA, autosomaal DNA, viraal DNA, geslachts DNA, AL HET DNA IN DE WERELD PER DEFINITIE. De verschillen die jij aanhaalt slaan op locatie (mitochondriaal vs. nucleair) of de genen die zij beschrijven (autosomaal vs geslachts). Weet je uberhaupt wat een chromosoom inhoudt en wat DNA nu daadwerkelijk is? En heb je enig idee waarom het onderscheid tussen autosomaal en geslachts chromosomen wordt gemaakt? Dat heeft niks met 'soorten' DNA te maken.

Boeken die dit backen? Gast, je hebt geen idee hoe dom je klinkt :roflol: Je loopt te discussieren over een onderwerp waar je duidelijk totaal geen kennis van hebt met iemand die het gestudeerd heeft.

Geef je dus toe dat er verschillende soorten DNA zijn. Of blijf je koppig beweren dat autosomaal en mitchondriaal hetzelfde zijn en de verschillen alleen arbitrair zijn?

Als je verstand hebt dan weet je dondersgoed zelf dat je fout zit. In je claim dat de verschillen alleen arbitrair zijn.!!!!

Geef je dus toe dat er verschillende soorten DNA zijn. Of blijf je koppig beweren dat autosomaal en mitchondriaal hetzelfde zijn en de verschillen alleen arbitrair zijn?

Als je verstand hebt dan weet je dondersgoed zelf dat je fout zit. In je claim dat de verschillen alleen arbitrair zijn.!!!!
Er zijn geen verschillende soorten DNA :roflol: Of vind jij dat zodra de nucleotidesequenties verschillen tussen twee strengen DNA, dat het verschillende soorten zijn? Zo ja; dan zijn er oneindig veel soorten DNA.

Waarom zou autosomaal DNA een ander SOORT DNA zijn dan mitochondriaal DNA? Omdat het zich op een andere locatie in de cel bevindt? Hoe zou dat definiërend zijn voor 'soort'? Of omdat het anders gecondenseerd wordt? Het DNA is nog steeds hetzelfde, het wordt alleen anders gecondenseerd bewaard in het organel, wederom; hoe zou dat definiërend zijn voor 'soort'? Of omdat het andere genen beschrijft? Want mijn DNA beschrijft andere genen dan de jouwe, is het dan ook gelijk een ander soort? Dan spreken we al snel over 6 miljard verschillende soorten DNA.

probeert TheDeen nou echt Galen les te geven over DNA?

Ik ben het met theDeen eens.
Je hebt ook rondjes en vierkanten, dit zijn verschillende soorten vormen die er anders uitzien. Waarom zou er dan maar een soort DNA zijn? Mafkees die Galen, denken dat hij alles weet...

Ja zat ik ook al aan te denken. ???

Galen ik zal het simpel houden voor jou.
Je hebt verschillende soorten p**mels, grote/kleine zwarte/witte besneden/onbesneden

Net als met DNA, snap je het nu?

Er zijn geen verschillende soorten DNA :roflol: Of vind jij dat zodra de nucleotidesequenties verschillen tussen twee strengen DNA, dat het verschillende soorten zijn? Zo ja; dan zijn er oneindig veel soorten DNA.

Omg je bent ect koppig.

Laat me het zo zeggen.

Is autosomaal dna exact hetzelfde als mitchondriaal dna? Is een cirkel hetzelfde als een vierkant?

Zijn de verschillen alleen arbitrair? Just for fun geven ze het andere namen. Een cirkel wordt zo genoemd just for fun?

Je weet dondersgoed dat je fout zit, maar bent kennelijk te kinderachtig om dit toe te geven.

p1 thedeen weet alles
p2 god weet alles
c thedeen is god

Stop met je achter moeilijke woorden te verstoppen! :(

Omg je bent ect koppig.

Laat me het zo zeggen.

Is autosomaal dna exact hetzelfde als mitchondriaal dna? Is een cirkel hetzelfde als een vierkant?

Zijn de verschillen alleen arbitrair? Just for fun geven ze het andere namen. Een cirkel wordt zo genoemd just for fun?

Je weet dondersgoed dat je fout zit, maar bent kennelijk te kinderachtig om dit toe te geven.
Nee, en het DNA op chromosoom 1 is ook niet exact hetzelfde als het DNA op chromosoom 2, en mijn DNA Is ook niet exact hetzelfde als jouw DNA. Hieruit volgt het volgende: 46 chromosomen per mens gemiddeld (jij waarschijnlijk 47), 6 miljard mensen, maakt 276 miljard verschillende soorten menselijk DNA. Oh vergeet ik mitochondriaal DNA mee te nemen, dus zijn nog veel meer verschillende soorten. Happy now? Jij kunt niet beredeneren waarom het verschillende soorten DNA zouden zijn, omdat er simpelweg geen verschillende soorten DNA bestaan. Je kunt niet afdwingen dat iets een ander soort iets zodra het niet 100% identiek is.

Nee, en het DNA op chromosoom 1 is ook niet exact hetzelfde als het DNA op chromosoom 2, en mijn DNA Is ook niet exact hetzelfde als jouw DNA. Hieruit volgt het volgende: 46 chromosomen per mens gemiddeld (jij waarschijnlijk 47), 6 miljard mensen, maakt 276 miljard verschillende soorten menselijk DNA. Happy now?

Dankjewel.

Ze zijn niet hetzelfde dus er is sprake van verschillende soorten DNA.

Begrijp je wel wat ik bedoel met verschillende soorten DNA?

Lees de volgende keer mijn bronnen eens door.

Omg je bent ect koppig.

Laat me het zo zeggen.

Beetje jammer dat je nu mijn arbitraire vergelijking jat, terwijl ik het met je eens was.

Dankjewel.

Ze zijn niet hetzelfde dus er is sprake van verschillende soorten DNA.
Jep, dus er zijn oneindig veel soorten DNA. Oneindig veel soorten van alles eigenlijk, want niets is 100% identiek aan elkaar.

Begrijp je wel wat ik bedoel met verschillende soorten DNA?
Ja, iets heel anders dan wat mensen die ervoor gestudeerd hebben mee zouden bedoelen als ze per ongeluk zouden spreken over verschillende soorten DNA.

Niemand geeft een ruk om je religie, rot op.

ik denk niet dat TheDeen snapt dat als 2 dingen niet precies het zelfde zijn dat het niet meteen 2 soorten van dat geen zijn.

Jep, dus er zijn oneindig veel soorten DNA. Oneindig veel soorten van alles eigenlijk, want niets is 100% identiek aan elkaar.

Klopt.

En de vier "algemene" verschillende soorten DNA die wij per individuele DNA kennen zijn:

1. Autosome dna
2. Mitochondriale dna
3. X chromosoom
4. Y chromosoom

Klopt.

En de vier "algemene" verschillende soorten DNA die wij per individuele DNA kennen zijn:

1. Autosome dna
2. Mitochondriale dna
3. X chromosoom
4. Y chromosoom
Per individuele DNA? Wat is in godsnaam een 'individuele DNA'? En waarom zouden de 22 autosomale chromosomenparen onder de noemer 'individuele DNA' vallen? Het enige wat jij hier beschrijft zijn 'soorten' DNA die JIJ erkent als zijnde verschillende soorten DNA, de rest van de wereld doet dat niet. Zou ook niets aannemen van iemand die z'n celbiologie kent joh :roflol: Pak lekker die koran er nog een keer bij ouwe geitenn**ker.

ik denk niet dat TheDeen snapt dat als 2 dingen niet precies het zelfde zijn dat het niet meteen 2 soorten van dat geen zijn.

Gast de verschillen in DNA per soort zijn dusdanig groot dat die worden gecategoriseerd per type.

Galen deed gewoon kinderachtig hij wist dit dondersgoed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven