Fitness Seller

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Per individuele DNA? Wat is in godsnaam een 'individuele DNA'? En waarom zouden de 22 autosomale chromosomenparen onder de noemer 'individuele DNA' vallen? Het enige wat jij hier beschrijft zijn 'soorten' DNA die JIJ erkent als zijnde verschillende soorten DNA, de rest van de wereld doet dat niet.

Lekentaal galen

ik denk aan de average joe.

Je weet dondersgoed wat ik ermee bedoel.

Gast de verschillen in DNA per soort zijn dusdanig groot dat die worden gecategoriseerd per type.

Galen deed gewoon kinderachtig hij wist dit dondersgoed.
Wij maken in deze thread onderscheid tussen 2 soorten mensen. Normale mensen, zoals ik, en r**ards zoals jij. Hier is consensus over in deze thread.

P1 Nosje houdt van grote p**mels
P2 Virusje heeft een grote p**mel
C
tumblr_lsyw4zecnR1qad64zo1_500.png

Wij maken in deze thread onderscheid tussen 2 soorten mensen. Normale mensen, zoals ik, en r**ards zoals jij. Hier is consensus over in deze thread.

Someone is a bit emotional?

I luv u!

Plz don't get mad.

We zijn hier om te leren!!!

Denk je nou echt dat het bij mij om winnen of verliezen gaat?

Ik wil oprecht gewoon dingen beter begrijpen.

virusje is een homo
homoseksualiteit is haram
virusje houd van penissen
mat is homo
virusje is mat zijn dubbelaccount
thedeen is haram op virusje zijn account

Heeft Allah(swt) eigenlijk DNA?

Laatst bewerkt:
Is weer een goeie nacht geweest :roflol:

Dankjewel.

Ze zijn niet hetzelfde dus er is sprake van verschillende soorten DNA.

Begrijp je wel wat ik bedoel met verschillende soorten DNA?

Lees de volgende keer mijn bronnen eens door.

Je werd hier grondig, eerlijk en rationeel terecht gewezen, doch blijf je volharden dat je gelijk hebt.
DIT is het belangrijkste gevaar van religie: het zorgt er voor dat mensen, ondanks de rationele uitleg en bewijzen toch blijven volharden in hun geloof. Dit leidt vaak tot dergelijke irrationele beweringen.

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

I luv u!

Plz don't get mad.

Wil je oprecht gewoon dingen beter begrijpen? Lees dan meer dan enkel de Koran, de hadieth of internetsites die je visie ondersteunen.
Lees eens wetenschappelijke boeken. Start met de basis.

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Korte introductie wat DNA is.
https://www.youtube.com/watch?v=zwibgNGe4aY

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:44 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=gW-0by_hZYI

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom islam verspreid? Combinatie van hoge geboortecijfers en indoctrinatie lijkt me.. ;)

I luv u!

Plz don't get mad.

Gezien de energie die jij erin steekt om niet je ongelijk toe te geven..

dit is nog de grootste leugen van heel dit topic. Eigelijk vrij eng dat jij van jezelf denkt dat je een objectief, normaal persoon bent. Eerlijk gezegd heb je tot nu toe nog geen regels van het forum overtreden maar ik vind niet dat wij zulke levels van subjectiviteit en onwetendheid hoeven te pikken dus ik hoop dat mods je gewoon bannen. Ga weg, niemand leert hier iets bij, jij nog het minst van allemaal.

Maar goed, je was Galen bijles aan het geven, please carry on. Kun je mij straks ook Spaans bijles geven? mijn bacheloropleiding vond ik nogal ontoereikend en mss kan je me wat youtubelinkjes sturen over gebruik van Subjuntivo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven