XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
PVV Is sterker nog, de beste partij voor al die moslim die hier zogezegd 'normaal' willen leven. De andere partijen zorgen voor meer scholen, meer moskeeën, meer DWANG waardoor je moet gaan leven op de manier die je geleerd wordt maar je misschien niet bevalt.

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

stop crying and fist yourself already.

Reageer maar met een leuk zinnetje, Nosje. Plaats er wat mij betreft een leuk plaatje bij ? De situatie op de grond is de situatie op de grond. Of je het ermee eens bent of niet...

de laatste paar jaar loop jij hier te janken over hetzelfde onderwerp, en stel dat het echt zo is wat ben jij van plan om eraan te doen in plaats van hier als een kip zonder kop rond te rennen.

wat voor actie ga je ondernemen?

Z'n fiets zal wel een keer gejat zijn door een marokkaantje ofzo.

d15d6c36b5e2b87398df15de51258686d941cd320488218c92e5d4b2aefba5f6.jpg

GroenLinks behoort zich te verzetten tegen de islam en de feitelijke (!) groei. Dat is een vaststaand feit. Dat durven ze niet en doen ze niet dat is wat anders, ze blijven hopen op een 'goede afloop'.

Een mening kan nooit een feit zijn.

'behoort', 'moet', 'zal', 'zouden', 'vind' passen niet in een feit.

En je geeft sowieso geen argumenten, je plempt alleen stellingen neer zonder onderbouwing.

GroenLinks is een liberale partij, waarom zouden ze liberale grondrechten inperken?

Als je alleen al miljoenen nodig heb om 'geradicaliseerde' moslims (zijn gewoon strenggelovig niks radicaal, radicaal impliceert iets negatiefs of 'foutopvattend' maar Syriëgangers hebben in geloofsboeken alle justificatie)

Radicaal impliceert niks. Is gewoon een neutraal woord. De Franse 'Radicale Partij' noemt zichzelf radicaal, SYRIZA (Coalitie van Radicaal Links) noemt zichzelf radicaal, ik noem mijzelf radicaal.

PVV Is sterker nog, de beste partij voor al die moslim die hier zogezegd 'normaal' willen leven. De andere partijen zorgen voor meer scholen, meer moskeeën, meer DWANG waardoor je moet gaan leven op de manier die je geleerd wordt maar je misschien niet bevalt.

De PVV is de slechtse keuze als je Salafisme, Wahhabisme, Jihadisme en Islamisme wil bestreiden. Zij en de PVV zijn twee kanten van dezelfde munt. Toen die aanslag op Charlie Hebdo (trouwens ook van die linkse wegkijk hippies, zoals jij ze noemt) begonnen mensen die spotprenten nog meer te circuleren, alsof dat een overwinning is. Alsof die terroristen, vlag voor ze gedood werden, zagen dat Charlo Hebdo niet het zweigen opgelegd hadden maar juist meer aandacht geschonken hadden, dat ze toen dachten "oh shit, ons plan heeft niet gewerkt". Ze willen met die aanslagen polariseren, ze hopen dat de PVV, FN, etc. groeien, want dan voelen moslims zich ongewenst in de seculiere samenleving, en keren ze zich naar binnen toe, en gaan ze eerder radicaliseren.

Een stem op de PVV is een stem op Jihadisme -- raar maar waar.

Laatst was dat ook onderzocht. Met de opkomst van de PVV gaan meer moslims islamitische feestdagen vieren, vaker naar de moskee, en minder met anders/ongelovigen om. Ze trekken zich terug omdat ze zich niet gewenst voelen. Dit heeft een naam in de sociologie die ik effe kwijt ben, maarja sociologie is een complot van de linkse hippies dus dat zal je vast ook niet overtuigen.

"meer DWANG", wat voor dwang?

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Links hoop dat educatie, welvaart en wat nog meer gaat geen zoden aan de dijk zetten zoals zovelen denken. Educatie voor kinderen regelt de moslim zelf, eigen taal leren regelt de moslim zelf. Mede mogelijk gemaakt door links zelf.

Daarom ben ik tegen persoonlijke verantwoordelijkheid van opvoeding. Wat mij betreft zijn kinderen niet het eigendom van de ouders en hebben ouders niet het recht om hun kind op te voeden hoe ze willen. Opvoeding moet een collectieve verantwoordelijkheid zijn, zoals ze vroeger bij de kibbutzim hadden. Dus, scholen omvormen tot pedagogische instituten. Leerplicht verlengen van 09:00 tot 18:00, misschien langer, en vanaf leeftijd 1. En dan neutraal, seculier, wetenschappelijk onderwijs. Zo verminder je de invloed van indoctrinerende ouders. Maarja, deze oplossing is 'radicaal links' en het is juist rechts die persoonlijke verantwoordelijkheid wil, waardoor ouders wegkomen met verkeerd opvoeden en indoctrineren.

Je geeft wel lekker links de schuld maar waar baseer je dat op. Het was onder de KVP (rechts-conservatief) dat gastarbeiders hiernaartoe kwamen, het is vanwege de KVP dat we religieus onderwijs hebben. Je voert een hetze tegen links op onderbuik gevoel lijkt het.

Ik ga het kort houden:
De koran zegt duidelijk dat shirk niet wordt vergeven. Shirk, je weet wat dat is dus als ik er niet in slaag in Allah te geloven, dan zal ik eeuwig branden in de hel.

En weer laat je zien dat jij niet weet waar je over praat.

(Ik denk dat jij hier gewoon loop te liegen over je claims (en zogenaamde ervaring met islam en moslims) je weet abnormaal weinig over islam (als oud moslim). Is echt moeilijk te geloven dat jij ooit moslim bent geweest en islam heb bestudeerd)

Probeer te begrijpen wat je leest en leer jezelf eens aan om dingen te bestuderen!!!! (=dit doe jij veels te weinig Yasmine!! Probeer still te staan en na te denken en een heel wereld zal voor je openen)

Hier een paar vragen voor je die jij jezelf eerst dien te stellen voordat je komt aannames: (dit hoor je te doen wanneer je een stuk tekst leest. Begrijpend lezen!!)

1. Wat is Shirk? (welke soorten zijn er? wat zijn de verschillen?)

2. Wanneer doet iemand aan Shirk? (wat wordt er in de vers beschreven?)

3. Wanneer en welk vorm van shirk wordt niet vergeven? (Na de dood want moslims geloven dat alle zondes in dit leven door god vergeven kunnen worden. Na de dood is dit ook zo met uitzondering van shirk. Dus als je shirk heb gepleeg)

Daarnaast verwar jij ongeloof (kuffr), onwetendheid (jahlia) en afgoderij (shirk) met elkaar?

In mijn ogen - zoals ik jouw tot nu heb horen praten over de islam op dit forum - ben jij een jahil ofwel iemand die onwetend is. Je hebt namelijk een verwrongen beeld van de islam.

Wat jij afkeurt is namelijk niet islam. Jij kent en begrijpt islam niet, dit is hier sterk naar voren gekomen (je maakt letterlijk basale fouten, en doch claim je kennis te hebben. Is best wel triest :()

De link die je gaf over de fossielen legt uit hoe dit probleem aangekaart en opgelost is ondertussen.Je hebt de neiging een bron te geven die je niet volledig hebt gelezen of begrepen waardoor je heel idioot overkomt.

Oke, dus jij zegt dat wat ik aanhaal een probleem van vroeger is en al is opgelost?

Helaas Yasmine...

Dit is niet zo en dat staat er niet.

Ik heb de bron in zijn volledigheid gelezen en begrepen.

Jij volgens mijn niet. Laten we samen naar het bewijs kijken en bestuderen:

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossil

A transitional fossil is any fossilized remains of a life form that exhibits traits common to both an ancestral group and its derived descendant group.[1] This is especially important where the descendant group is sharply differentiated by gross anatomy and mode of living from the ancestral group. These fossils serve as a reminder that taxonomic divisions are human constructs that have been imposed in hindsight on a continuum of variation. Because of the incompleteness of the fossil record, there is usually no way to know exactly how close a transitional fossil is to the point of divergence. Therefore, we can't assume transitional fossils are direct ancestors of more recent groups, though they are frequently used as models for such ancestors

In de eerste alinea staat duidelijk (en in context) het volgende beschreven: Men kan door de onvolledigheid van de beschikbare transitionele fossielen niet aantonen, dat de huidige gevonden fossielen een directe voorouder hebben gehad van een of meerdere groepen, hoewel ze wel met regelmaat daarvoor worden gebruikt in modellen. (bij bijvoorbeeld mensapen en de mens).

Er is namelijk geen enkele convergentie punt gevonden van fossielen waaruit blijkt dat twee diersoorten ooit dezelfde voorouder hebben gehad. Andersom is er geen enkel divergentie punt gevonden waaruit is gebleken dat er meerdere soorten vanuit een soort is geëvolueerd.

Mensen die anders claimen doen dit op basis van hypothese. Er is geen sterk fundamenteel bewijs voor de evolutietheorie. De theorie is gebouwd op een slecht fundament. Wetenschappers/archeologen hebben tot op heden in de 300+ jaar dat ze naar fosielen zoeken over de hele wereld nog steeds geen enkel convergentie/divergentie punt gevonden van een fosiel.

Maar laten we verder lezen...

De 2e alinea zegt dit:

In 1859, when Charles Darwin's On the Origin of Species was first published, the fossil record was poorly known. Darwin described the perceived lack of transitional fossils as, "...the most obvious and gravest objection which can be urged against my theory," but explained it by relating it to the extreme imperfection of the geological record.[2] He noted the limited collections available at that time, but described the available information as showing patterns that followed from his theory of descent with modification through natural selection.[3] Indeed, Archaeopteryx was discovered just two years later, in 1861, and represents a classic transitional form between dinosaurs and birds. Many more transitional fossils have been discovered since then, and there is now abundant evidence of how all classes of vertebrates are related, much of it in the form of transitional fossils.[4] Specific examples include humans and other primates, tetrapods and fish, and birds and dinosaurs.

Darwin (de bedenker van de evolutietheorie) gaf destijds zelfs toe dat het gebrek aan fossielen het grootste probleem is van de theorie. In short lag dat volgens hem aan de imperfectie van de geological record. Ze zijn moeilijk te vinden en te bereiken.

Het stuk gaat verder en zegt dat er kort daarna veel transitionele fossielen zijn gevonden die de overgang van een soort naar een ander soort representeren. De Archaeopteryx van dino/reptiel naar vogel, de archaeopteryx is een half dino/reptiel en vogel. Vervolgens gaat het stuk verder met:

Many more transitional fossils have been discovered since then, and there is now abundant evidence of how all classes of vertebrates are related, much of it in the form of transitional fossils.[4] Specific examples include humans and other primates, tetrapods and fish, and birds and dinosaurs.

Er zijn veel verschillende soorte transitionele fossielen gevonden. En er is voldoende bewijs om te beaamen hoe all klassen van gewervelden gerelateerd zijn aan elkaar.

LET OP!!!!!

Er staat gerelateerd. Nergens wordt er met een woord gerept over de evolutie of het evolueren van een soort naar het anderen.

Het stuk zegt dus we aan de hand van de fossielen kunnen zien hoe alle dieren op elkaar lijken. De boten van mensapen lijken op de botten van mensen. De botten van de archaeopteryx lijken op die van een Dino en een Vogel. Dan nog wordt er niks gezegd of geclaimed over evolutie, daarvoor zijn er namelijk nog steeds geen fossielen van gevonden. We hebben namelijk geen fossiel of fossielen gevonden die een divergentie/convergentie punt gevonden, waaruit blijkt dat mensen van mensapen zijn geevolueerd. Er is geen fundamenteel bewijs dus.

Laten we verder lezen.

The phrase missing link has been used extensively in popular writings on human evolution to refer to a perceived gap in the hominid evolutionary record. It is most commonly used to refer to any new transitional fossil finds. Scientists, however, do not use the term, as it refers to a pre-evolutionary view of nature.

Het stuk sluit af met de statement dat "wetenschappers" de term ontwijken te gebruiken, omdat het reffereet naar een pre-evolutionaire beeld van de natuur.

En Yasmine heb je begrepen waarom hetgeen dat jij aanhaalde niet mijn argument heeft weerlegt?

De argument die jij aanhaalt laat niet zien en claimt niet dat wij mensen op evolutionair vlak afstammen van mensapen. Daarvoor is er te weinig bewijs. Er is geen fundament.

Trouwens, de evolutietheorie baseerde zich vroeger enkel op de "fossil records" die in de tijd van Darwin zeldzaam waren, maar ondertussen is het "missing link " -principe reeds opgegeven en wie er nog naar vraagt toont aan dat hij de evolutietheorie niet snapt. Erger nog, de evolutietheorie is ondertussen dankzij de wetenschap over DNA 100% bevestigd. Er bestaat geen twijfel meer over.
Lees eens the blind watchmaker van Richard Dawkins. Download hem. Trouwens, heb je ondertussen al de 7200 hadiths van Bukhari gelezen? Neen, wat doe je hier dan nog? Ik praat over religie met iemand die geen basiskennis heeft over de religie. Het enige wat je doet is religieuze bronnen citeren maar je hebt zelf geen eigen kennis. Studeer 20 jaar zoals mij, en kom dan eens terug. Maar lees ook de boeken van Dawkins,...

Ik lees ook en volg ook. (For the record: Ik geloof ook in de evolutietheorie m.u.v. het survival of the fittest proces en de mens (ik geloof dat de mens niet afkomstig is van deze planeet en op wonderbaarlijke wijze is gemaakt door God). Mijn evolutietheorie verschilt met die van wat de mainstream evolutionisten geloven. Ik geloof niet in evolutie door toeval etc. Besef je niet hoe onlogisch het is om te beaamen dat het leven op zichzelf geen doel heeft? Terwijl alles een doel heeft in dit leven?

Wat ik zie is dat evolutionisten continu van agenda veranderen.

Eerst hebben we dit nodig dan hoeft het opeens niet meer. Of dan komt het door dit.

Ik weet al hoe laat het is.

Ze weten niet waar ze over praten. Ze geloven volgens mij gewoon blind in de evolutietheorie (zoals die nu is beschreven).

Hier een quote:

Brief history of Evolution Theory: First, Charles Darwin accepted the fact that fossil evidence strongly disapprove of evolution (read Origins of Species). Next, modern science further proved Darwins doubts. We discovered that the earliest animals on earth (in Cambrian) were already very complex so evolution is already impossible at this point. Also, we've never found even one missing link (half-evolved animal). Darwin said this is fatal to his theory so some famous douchebags falsified evidences like the Piltdown Man which was discovered to be fake after 30 years of being displayed in museum. Now, modern evolutionists accepted the fact that the missing links are still missing, but they now claim that animals suddenly evolved in an instant without leaving any transitional forms due to the Hox genes and/or some sort of cosmic radiation that caused some magical super perfect programming in DNA. Of course, this "hypothesis" is crap, so they now went back to the issue of missing links. But now they don't know what a missing link is. They are turning science into a huge circus of excuses and false evidences. I have high respect for sir Dawkins but he's one of the biggest closed-minded excuse machine ever. Always spouting excuses without producing any evidence.

Dit stukje laat ongeveer zien hoe ik tegen evolutie aankijk.

http://seemyparadigm.webs.com/evolution.htm

Reageer maar met een leuk zinnetje, Nosje. Plaats er wat mij betreft een leuk plaatje bij ? De situatie op de grond is de situatie op de grond. Of je het ermee eens bent of niet...

Praat eens met moslims.

Leer ze kennen.

islam is niet het probleem maar de oplossing.

Het gross van wat jij afkeurt keur ik ook af.

Mannen, broeders jullie zien het allemaal verkeerd.
Ik heb het vannacht gezien in een visioen, het is allemaal een complot.

Ik zeg jullie nu: (echt met de hand op mijn, ik sweer het je) alles is ontstaan, ja geschapen door de grote zwarte spleet.
Ik ga er verder ook niet op in, This is IT Men !!! The Great Black Spleet

Dit kan de wereld veranderen, beseffen jullie dat ?
Jij ook Deen ?? Ik wil het niet afdwingen, kan het ook niet wetenschappelijk onderbouwen.

Wauw men, this is the real shit !!

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Mannen, broeders jullie zien het allemaal verkeerd. Ik heb het vannacht gezien in een visioen, het is allemaal een complot. Ik zeg jullie nu: (echt met de hand op mijn, ik sweer het je) alles is ontstaan, ja geschapen door de grote zwarte spleet. Ik ga er verder ook niet op in, This is IT Men !!! The Great Black Spleet Dit kan de wereld veranderen, beseffen jullie dat ? Jij ook Deen ?? Ik wil het niet afdwingen, kan het ook niet wetenschappelijk onderbouwen. Wauw men, this is the real shit !!

Dit !!!

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Mannen, broeders jullie zien het allemaal verkeerd. Ik heb het vannacht gezien in een visioen, het is allemaal een complot. Ik zeg jullie nu: (echt met de hand op mijn, ik sweer het je) alles is ontstaan, ja geschapen door de grote zwarte spleet. Ik ga er verder ook niet op in, This is IT Men !!! The Great Black Spleet Dit kan de wereld veranderen, beseffen jullie dat ? Jij ook Deen ?? Ik wil het niet afdwingen, kan het ook niet wetenschappelijk onderbouwen. Wauw men, this is the real shit !! ---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ---------- Dit !!!

Geprezen zij de grote zwarte spleet !!

Daarom ben ik tegen persoonlijke verantwoordelijkheid van opvoeding. Wat mij betreft zijn kinderen niet het eigendom van de ouders en hebben ouders niet het recht om hun kind op te voeden hoe ze willen. Opvoeding moet een collectieve verantwoordelijkheid zijn, zoals ze vroeger bij de kibbutzim hadden. Dus, scholen omvormen tot pedagogische instituten. Leerplicht verlengen van 09:00 tot 18:00, misschien langer, en vanaf leeftijd 1. En dan neutraal, seculier, wetenschappelijk onderwijs. Zo verminder je de invloed van indoctrinerende ouders. Maarja, deze oplossing is 'radicaal links' en het is juist rechts die persoonlijke verantwoordelijkheid wil, waardoor ouders wegkomen met verkeerd opvoeden en indoctrineren.

Er zitten wel haken en ogen aan dat idee. Leraren geven net als ouders hun eigen draai aan dingen. Daarnaast krijgen de kinderen dan een ander probleem erbij; Circuleren de leraren op zo'n langdurig opvoedniveau, dan krijgen de kinderen altijd te maken met kutleraren en problemen met hechten aan voorbeelden. Circuleren de leraren niet, dan zal je maar net de kutleraar hebben die letterlijk de rest van je leven verminkt heeft.

Wel ben ik een voorstander van meer focus op normen&waarden, het motiveren van binnenuit ipv een opgelegde syllabus die iedereen de dag van tevoren in z'n hoofd stamt om een 6 te halen.

Verder goede post, kan je onderbouwde mening waarderen

Laatst bewerkt:
Er zitten wel haken en ogen aan dat idee. Leraren geven net als ouders hun eigen draai aan dingen. Daarnaast krijgen de kinderen dan een ander probleem erbij; Circuleren de leraren op zo'n langdurig opvoedniveau, dan krijgen de kinderen altijd te maken met kutleraren en problemen met hechten aan voorbeelden. Circuleren de leraren niet, dan zal je maar net de kutleraar hebben die letterlijk de rest van je leven verminkt heeft.

Wel ben ik een voorstander van meer focus op normen&waarden, het motiveren van binnenuit ipv een opgelegde syllabus die iedereen de dag van tevoren in z'n hoofd stamt om een 6 te halen.

Verder goede post, kan je onderbouwde mening waarderen

Daarom scholen omvormen tot pedagogische instituten, niet alleen gewoon de leerplicht verlengen. Dus bijvoorbeeld 4 uur per dag verplicht les zoals we dat nu kennen, een paar uur voor meer zelfgestuurd onderwijs zoals je op democratische scholen hebt, en de rest van de tijd vrijetijdsactiviteiten, sport en spel. Dus naast leraren heb je begeleiders met gepaste vooropleiding en opvoedvaardigheden. Ik denk dat je bij ouders een veel grotere kans hebt dat je verkeerde opvoeding krijgt, te streng waardoor je geen zelfdiscipline ontwikkeld bijvoorbeeld. 1 op de 5 kinderen wordt mishandeld in Nederland en nog veel meer kregen (goedbedoeld) verkeerde opvoeding.

Definieer mishandelen?

En de ''perfecte'' opvoeding, ik betwijfel of deze bestaat.

Daarom scholen omvormen tot pedagogische instituten, niet alleen gewoon de leerplicht verlengen. Dus bijvoorbeeld 4 uur per dag verplicht les zoals we dat nu kennen, een paar uur voor meer zelfgestuurd onderwijs zoals je op democratische scholen hebt, en de rest van de tijd vrijetijdsactiviteiten, sport en spel. Dus naast leraren heb je begeleiders met gepaste vooropleiding en opvoedvaardigheden. Ik denk dat je bij ouders een veel grotere kans hebt dat je verkeerde opvoeding krijgt, te streng waardoor je geen zelfdiscipline ontwikkeld bijvoorbeeld. 1 op de 5 kinderen wordt mishandeld in Nederland en nog veel meer kregen (goedbedoeld) verkeerde opvoeding.

Leuk idee, meen ik serieus ;) Helaas vallen de resultaten lastig te controleren omdat het over een tijdsspanne van jaren, al dan niet tientallen jaren gaat. En dan is het voor politiek Den Haag niet meer interessant.

https://www.youtube.com/watch?v=NIejieCEfzA

Sterf toch lekker met je godsdienst.

En weer laat je zien dat jij niet weet waar je over praat.

(Ik denk dat jij hier gewoon loop te liegen over je claims (en zogenaamde ervaring met islam en moslims) je weet abnormaal weinig over islam (als oud moslim). Is echt moeilijk te geloven dat jij ooit moslim bent geweest en islam heb bestudeerd)

Probeer te begrijpen wat je leest en leer jezelf eens aan om dingen te bestuderen!!!! (=dit doe jij veels te weinig Yasmine!! Probeer still te staan en na te denken en een heel wereld zal voor je openen)

Hier een paar vragen voor je die jij jezelf eerst dien te stellen voordat je komt aannames: (dit hoor je te doen wanneer je een stuk tekst leest. Begrijpend lezen!!)

1. Wat is Shirk? (welke soorten zijn er? wat zijn de verschillen?)

2. Wanneer doet iemand aan Shirk? (wat wordt er in de vers beschreven?)

3. Wanneer en welk vorm van shirk wordt niet vergeven? (Na de dood want moslims geloven dat alle zondes in dit leven door god vergeven kunnen worden. Na de dood is dit ook zo met uitzondering van shirk. Dus als je shirk heb gepleeg)

Daarnaast verwar jij ongeloof (kuffr), onwetendheid (jahlia) en afgoderij (shirk) met elkaar?

In mijn ogen - zoals ik jouw tot nu heb horen praten over de islam op dit forum - ben jij een jahil ofwel iemand die onwetend is. Je hebt namelijk een verwrongen beeld van de islam.

Wat jij afkeurt is namelijk niet islam. Jij kent en begrijpt islam niet, dit is hier sterk naar voren gekomen (je maakt letterlijk basale fouten, en doch claim je kennis te hebben. Is best wel triest :()

Oke, dus jij zegt dat wat ik aanhaal een probleem van vroeger is en al is opgelost?

Helaas Yasmine...

Dit is niet zo en dat staat er niet.

Ik heb de bron in zijn volledigheid gelezen en begrepen.

Jij volgens mijn niet. Laten we samen naar het bewijs kijken en bestuderen:

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossil

In de eerste alinea staat duidelijk (en in context) het volgende beschreven: Men kan door de onvolledigheid van de beschikbare transitionele fossielen niet aantonen, dat de huidige gevonden fossielen een directe voorouder hebben gehad van een of meerdere groepen, hoewel ze wel met regelmaat daarvoor worden gebruikt in modellen. (bij bijvoorbeeld mensapen en de mens).

Er is namelijk geen enkele convergentie punt gevonden van fossielen waaruit blijkt dat twee diersoorten ooit dezelfde voorouder hebben gehad. Andersom is er geen enkel divergentie punt gevonden waaruit is gebleken dat er meerdere soorten vanuit een soort is geëvolueerd.

Mensen die anders claimen doen dit op basis van hypothese. Er is geen sterk fundamenteel bewijs voor de evolutietheorie. De theorie is gebouwd op een slecht fundament. Wetenschappers/archeologen hebben tot op heden in de 300+ jaar dat ze naar fosielen zoeken over de hele wereld nog steeds geen enkel convergentie/divergentie punt gevonden van een fosiel.

Maar laten we verder lezen...

De 2e alinea zegt dit:

Darwin (de bedenker van de evolutietheorie) gaf destijds zelfs toe dat het gebrek aan fossielen het grootste probleem is van de theorie. In short lag dat volgens hem aan de imperfectie van de geological record. Ze zijn moeilijk te vinden en te bereiken.

Het stuk gaat verder en zegt dat er kort daarna veel transitionele fossielen zijn gevonden die de overgang van een soort naar een ander soort representeren. De Archaeopteryx van dino/reptiel naar vogel, de archaeopteryx is een half dino/reptiel en vogel. Vervolgens gaat het stuk verder met:

Er zijn veel verschillende soorte transitionele fossielen gevonden. En er is voldoende bewijs om te beaamen hoe all klassen van gewervelden gerelateerd zijn aan elkaar.

LET OP!!!!!

Er staat gerelateerd. Nergens wordt er met een woord gerept over de evolutie of het evolueren van een soort naar het anderen.

Het stuk zegt dus we aan de hand van de fossielen kunnen zien hoe alle dieren op elkaar lijken. De boten van mensapen lijken op de botten van mensen. De botten van de archaeopteryx lijken op die van een Dino en een Vogel. Dan nog wordt er niks gezegd of geclaimed over evolutie, daarvoor zijn er namelijk nog steeds geen fossielen van gevonden. We hebben namelijk geen fossiel of fossielen gevonden die een divergentie/convergentie punt gevonden, waaruit blijkt dat mensen van mensapen zijn geevolueerd. Er is geen fundamenteel bewijs dus.

Laten we verder lezen.

Het stuk sluit af met de statement dat "wetenschappers" de term ontwijken te gebruiken, omdat het reffereet naar een pre-evolutionaire beeld van de natuur.

En Yasmine heb je begrepen waarom hetgeen dat jij aanhaalde niet mijn argument heeft weerlegt?

De argument die jij aanhaalt laat niet zien en claimt niet dat wij mensen op evolutionair vlak afstammen van mensapen. Daarvoor is er te weinig bewijs. Er is geen fundament.

Ik lees ook en volg ook. (For the record: Ik geloof ook in de evolutietheorie m.u.v. het survival of the fittest proces en de mens (ik geloof dat de mens niet afkomstig is van deze planeet en op wonderbaarlijke wijze is gemaakt door God). Mijn evolutietheorie verschilt met die van wat de mainstream evolutionisten geloven. Ik geloof niet in evolutie door toeval etc. Besef je niet hoe onlogisch het is om te beaamen dat het leven op zichzelf geen doel heeft? Terwijl alles een doel heeft in dit leven?

Wat ik zie is dat evolutionisten continu van agenda veranderen.

Eerst hebben we dit nodig dan hoeft het opeens niet meer. Of dan komt het door dit.

Ik weet al hoe laat het is.

Ze weten niet waar ze over praten. Ze geloven volgens mij gewoon blind in de evolutietheorie (zoals die nu is beschreven).

Hier een quote:

Dit stukje laat ongeveer zien hoe ik tegen evolutie aankijk.

http://seemyparadigm.webs.com/evolution.htm

Praat eens met moslims.

Leer ze kennen.

islam is niet het probleem maar de oplossing.

Het gross van wat jij afkeurt keur ik ook af.

"related to each other" wil niet zeggen "lijken op". Leer Engels.

ALs je evolutietheorie en "survival of the fittest in één zin gebruikt dan begrijp je geen ruk van de evolutietheorie.
Nogmaals, je negeert het onomstotelijk bewijs dat DNA ons heeft aangetoond. De evolutietheorie kan bewezen worden enkel en alleen al via de kennis die we hebben over <DNA.

Ik stel je de volgende hypothese (let wel, ik wens wat ik ga zeggen je zeker niet toe!):
een man vermoordt je vrouw en vlucht. Je vrouw heeft de man gekrabt en de gerechtelijke politie vindt huid onder haar nagels. De volgende dag wordt een man gearresteerd, DNA wordt vergeleken en hij is de dader. De man wordt veroordeeld. Zou je de man liever vrij zien? Want volgens jou heeft onze DNA-kennis geen enkele waarde.

Nogmaals, je claims over mijn kennis van de Islam zijn ongefundeerd. Dat ik volgens jou gebrekkige kennis heb toont net aan dat jij je nog in het vroege stadium van je zoektocht zit.

Je hebt me nooit geantwoord waarom er in de HAdith andere straffen zijn voor overspel dan in de Koran;
En nogmaals, de hadiths van Bukhari zijn niet te vertrouwen.
Boukhari heeft 600 000 hadiths verzameld en geanalyseerd: مختصر تاريخ دمشق - ابن منظور، أبو الفضل محمد بن مكرم بن على بن منظور الانصاري (طبعة دار الفكر: ج22 ص27) en deed er 16 jaar over om 12934 hadiths te triëren. ( herhaling + mouallaq + moutassil ) : الحديث والمحدثون - محمد محمد أبو زهو (طبعة دار الفكر العربي:ج1 ص378)

Stel dat hij 6 uur per dag sliep en zijn dagelijkse gebeden en andere natuurlijke verplichtingen in totaal 1,5 uur duurden. Dan kon hij 16,5 uur spenderen aan het verzamelen van de hadiths, ofwel 5841 uren per jaar. Op 16 jaar wil dit zeggen 93456 uren.

Om te weten hoeveel hadiths hij per dag kon analyseren op 1 uur, verdelen we het aantal verzamelde hadtish door het aantal actieve uren: 600000 / 93456 =6.42 hadiths per uur, dus aangezien hij er 16.5 uur per dag mee bezig was vermenigvuldigen we de 6.42 met 16.5 = 105,93 per dag.

Het is dus absurd te geloven dat de hadiths goed zijn geanalyseerd.
Dan nog dit er bij, de allereerste hadith: “We have heard from al-Humaydi Abdallah ibn al-Zubayr who said that he heard from Sufyan, who said he heard from Yahya ibn Sa’eed al-Ansari who said he was informed by Muhammad ibn Ibrahim al-Taymi that he heard ‘Alqama ibn Waqqas al-Laythi say that he heard ‘Umar ibn al-Khattab say on the sermon pulpit that he heard the Prophet Muhammad ﷺ say: ‘Actions are only by intentions…'”

This chain of six narrators was meticulously inspected by Imam al-Bukhari. In order for him to consider the hadith authentic, he had to study the lives of all the people in the chain in depth. He studied where and when the narrators lived, in order to make sure that if someone narrates from someone else, they must both have been in the same place at the same time and have actually met and discussed hadith"

In diepte geanalyseerd!!!!! 105 per dag!!!!!

En dan de Koranische restricite ten aanzien van de hadith.
Ik heb het ooit in het Frans getypt, dus als je de Arabische versie wil, er staat ook bij waar je de betreffende verzen kan vinden:

"Voilà les versets de Dieu que Nous te récitons en toute vérité. Alors en quel hadith après Dieu et Ses versets, croiront-ils ?"(Coran, 45:6)

"Obéissez à Dieu, obéissez au messager, et prenez garde ! Si vous vous détournez, sachez qu'il n'incombe à Notre messager que la transmission claire." (Coran, 5:92)

Parmi les hommes, il en est qui, sans aucune science, achète des hadiths divertissants pour égarer hors du chemin de Dieu et pour le prendre en raillerie. Pour ceux là: un châtiment humiliant.Et quand on lui récite Nos versets, il tourne le dos avec orgueil, comme s'il ne les avait pas entendus, comme s'il y avait une surdité dans ses oreilles. Annonce-lui un châtiment douloureux." (Coran, 31:6-7) .

"Ou bien avez-vous un livre que vous étudiez, dans lequel se trouve ce que vous préférez ?" (Coran, 68:37-38)

"Ô vous qui avez cru, n'entrez pas dans les demeures du prophète, sans être invités à un repas, ni sans en attendre le moment. Mais lorsqu'on vous appelle, alors entrez. Puis, quand vous avez mangé, dispersez-vous, sans chercher à rester pour un HADITH. Cela
faisait du tort au prophète, mais il avait honte de vous le dire, alors que Dieu n'a pas honte de la vérité. ..." (Coran, 33:53)

"Telle était la sunna de Dieu envers ceux qui ont vécu auparavant, et tu ne trouveras pas de substitut à la sunna de Dieu." (Coran, 33:62)

"Dis : "Je ne suis pas une innovation parmi les messagers. Je ne sais pas ce que l'on fera de moi, ni de vous. Je ne fais que suivre ce qui m'est révélé. Je ne suis qu'un avertisseur clair"." (Coran, 46:9)

"La plupart des gens ne sont pas croyants, même si tu le désires.… La plupart d'entre eux ne croient en Dieu qu'en étant associateurs." (Coran, 12:103 -12:106)

Dus jongeman, je moet dus nog heel wat nadenken he.

Denk niet dat ie Frans kan aangezien het nen ollander is.

Sinds de jaren 60 hebben bedrijven goedkopere werkkrachten gevonden in Marokko en Turkije.
Wanneer men die islamieten naar hier haalde kon men die onder druk zetten en werkte die aan slechtere arbeidsvoorwaarden dan ons eigen volk. Gewoon om dat het goedkoper is werd toen al de islamisering van Europa ingezet door pervers liberaal kapitalisten die grof geldgewin boven cultuurbehoud stelde.

Laatst bewerkt:
Mannen, broeders wordt hier nu gewoon voorbij gegaan aan mijn openbaring m.b.t. de grote zwarte spleet.

Jullie willen de waarheid gewoon niet kennen, enkel discussiëren over wat in jullie ogen waarheid is.
Dit alles onderbouwd door theoretisch danwel wetenschappelijk onderbouwde aannames.

Dit overstijgt die rationele dimensie !
Komt tot inkeer en de grote zwarte spleet zal jullie harten verlichten !

Vrede zij met jullie allen :rolleyes:

http://nos.nl/artikel/2027531-zorgen-over-opmars-thuisonderwijs.html

Gaat een mooie trend worden, salafistisch thuisonderwijs, maatregel politiek zal zijn (of eigen initiatief moslimgemeenschap): salafistische basisschool opstarten want vraag. Salafistisch thuisonderwijs, en dan zetten mensen nog vraagtekens over 'oprukkende islam'.

Je kunt straks mogelijk vanaf je 4e als salafist opgevoed worden, ISIS doet zo ongeveer hetzelfde. Alleen krijg je er daar ook schietlessen bij.

In Nederland is slechts de PVV van mening dat we die beweging moeten stoppen.

Jesus is king

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven