MuscleMeat

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij kan jij niet lezen.

Galen heeft mij gelijk gegeven m.b.t. het punt dat ik maakte.

Er zijn verschillende soorten DNA.

Doe ik ook.

Maar wat ik ook doe en jij kennelijk helaas niet doet is de wetenschappelijke boeken bestuderen.

Kan ik helaas niet van jouw zeggen.

Zie je niet hoe hypocriet je bent? Ik zeg precies hetzelfde tegen jouw m.b.t. de islam. Maar dan is het opeens niet van toepassing. In jouw eigen woorden: Wie zegt dat ik dat moet doen? Je bent erg dom bezig als je zelf niet eens door hebt hoe hypocriet je wel niet bent.

Je hebt namelijk niet eens basis kennis van de islam. En wijst alle wetscholen, theologische scholen, (wat bestaat uit 1200 haar geleerdheid af ) Het is heel duidelijk naar voren gekomen uit ons discussie op dit forum, dat je basiskennis van de islam barslecht is. Dus ik zeg tegen jouw. Niet alleen lezen maar bestuderen en luister naar de overgrote meerderheid van geleerden (zie mijn vorige reactie!).

@Yasmine, Calyptus en andere zelfverklaarde islamgeleerden: Wanneer je zegt ik heb islam bestudeerd, bedoel je dan dat je een gedegen studie hebt gevolgd bij en met andere moslimgeleerden? of bedoel je misschien dat je een paar boeken heb gelezen en enkele youtube filmpjes heb gekeken die volstaan van misquotes van niet-moslims die islamitische bronnen uit context citeren om een punt aan te tonen die er helemaal niet is. Als je het tweede bedoelt (youtube filmpjes) dan adviseer ik je om eens te gaan luisteren naar Sheikh Hamza Yusuf, Yasir Qadhi, Nouman Ali Khan, etc.

Laat maar zien waar ik niet objectief naar voren kom? Loze woorden kunnen wij allemaal uitspreken.

Ik was niemand bijles aan het geven.

I was just stating facts.

Lees mijn bronnen eens. Ik praat niet met leegte zoals andere hier. Ik fundeer mijn uitspraken vrijwel altijd met bewijs (in tegenstelling tot anderen bijv Yasmine over de islam, Galen over verschillende soorten Dna = die zichzelf in arrogantie als bron aanhaalt).

Ik zei verschillende soorten. (zoals ook naar voren komt uit al die bronnen die ik heb meegestuurd)

Je hebt kennelijk niet het verstand om mijn reactie in zijn context te kunnen analyseren en verwerken. Bekijk het totaalplaatje en probeer te begrijpen waarom ik die desbetreffende dingen zeg.

Wat doe ik dan? Weer die loze woorden.

Ik heb gedefinieerd wat arbitrair is etc.

En baseer vrijwel altijd mijn uitspraken.

Zegt meneer die niet kan aantonen dat de Quran niet waar is. Ga je nog inhoudelijk in op mijn reactie over breuken in mijn vorige reactie? Waarin ik duidelijk heb aangetoond dat jouw interpretatie (die afkomstig is van islamhaters en die jij blindelings accepteerd) niet klopt.

Het is je nog steeds niet gelukt om het tegendeel te bewijs. Begin eerst daarmee kom dan maar praten over dogmatisme etc.

Gast ik hou het kort met jouw. Jij begrijpt kennelijk niet wat ik zeg.

Ik zeg:

1. Je kan a.d.h.v. de evolutietheorie niet aantonen dat wij mensen van "dieren" afstammen zoals "aapmensen". Er is o.a. nog geen enkel convergentiepunt gevonden. (wat van jouw om fillosofische/ongefundeerde redenen niet hoeft opeens, omdat men ze nog steeds niet heeft gevonden.)

http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossil

Ik geef je gelijk over wat jij allemaal zegt over transitionele fosielen etc. Het kan best allemaal kloppen en klinkt plausibel.

Maar het probleem en mijn kritiek ligt bij het fundament van de theorie. Dus waarop de gehele theorie is gebaseerd.

Jij huis (evolutietheorie) is gebouwd in drijfzand. (krakmikking fundament). En we weten allemaal wat er met huizen gebeurden die gebouwd worden zonder fundament.

Aangezien jij over s en d praat en ik over a en b.

Leg aan mij uit wat hier staat en wordt bedoelt en kom dan terug met je fillosofische onbewijzen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossil

Hou het heel simpel met je. Gewoon uitleggen wat er staat.

hahah en toch haal je keer op keer fillosofische argumenten erbij. Calyptus iedereen kan dit nalezen. Jij bent een extremist Calyptus.

Begrijp eerst jezelf eens. Je bent vast iemand die op emotioneel vlak wat tekortkomingen heeft. Aangezien je mij zommaar sukkel noemt? Heb ik jouw uitgescholden? Kan je niet tegen kritiek?

HYPOCRISIE

En dan lopen jullie rond te huilen dat gelovige niet tegen kritiek kunnen. Zielig hoopje hier.

Kijk naar jezelf en leer. In dit leven moeten wij leren samenleven. Iets dat jullie kennelijk nog niet hebben geleerd.

Je praat hier groot terwijl jij hoogstwaarschijnlijk de islam, moslims en de bekeerlingen niet eens kent.

Ik zeg praat eerst met moslims en bestudeer de islam.

Ach ach ach Yasmine :(

Ik vind het oprecht echt zielig om je reacties te lezen. Onwetendheid en arrogantie straalt het uit van alle kanten.

Ik hou het kort met jouw:

Ja en? Wat klopt er niet aan deze interpretatie? Beide interpretaties zijn namelijk goed en gestaafd met bewijs. Laat maar zien dat de interpretatie niet klopt. Lees eens de bronnen door die ik post. Bestudeer de islam.

De koran is tijdloos.

Als je enige basale kennis had van tafseer, dan had je geweten dat de interepretatie van bepaalde verzen met de tijd kunnen veranderen. Dit is heel normaal en wordt ook gefundeerd.

Hier bestudeer dit eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tafsir

En kom dan met mijn praten.

Je hallucineert.

Mensen hebben een sociaal leven?

YASMINE WIL JIJ AUB INHOUDLEIJK NOG INGAAN OP MIJN REACTIE OVER TRANSITIONELE FOSIELEN? OF BEN JE BANG OFZO?

Ik, net als alle anderen hier, hebben inhoudelijk al je argumenten compleet vernietigd.
Je leest echter op zeer "creatieve " wijze en leest enkel die boeken die je visie ondersteunen.

Jij gelooft in Allah, wij niet. De bewijslast ligt bij jou. Er is tot op heden geen enkel bewijs, zelf geen loutere aanwijzing dat er een god is die ons heeft geschapen en geinteresseerd is in onze dankbaarheid.

Je begrijpt niks van DNA, je hebt niks begrepen van wat Galen, noch Calyptus hebben gezegd. Het enige wat je schreeuw, als je je in een hoek geduwd voelt, en je geen antwoord meer hebt, is dat we niks weten.

Ik heb duizenden debatten gevoerd met mensen zoals u. En net als u kenden ze niks van hun religie.
Dat er wetscholen zijn, .... dat is basiskennis.
Leer klassiek arabisch, lees historische boeken, lees alle hadith van Bukhari, lees de Koran, gebruik je eigen verstand en link de Koran dan met de door jou zelf gelezen historische boeken (dat zijn boeken geschreven door Arabieren die leefden in de 7 de tot de 16de eeuw, zoals Ibn Khaldoun) zodat je de koran in zijn tijd en context kan plaatsen. Je bevindt je nu in de babyfase van je religiebelevenis. Je moet nog peuter en kleuterfase doorgaan, dan de puberale fase. De meeste blijven daar dan steken. Dan kom je in de adolescentie waar je beseft dat er een aantal zaken toch niet echt kloppen of vreemd zijn (de gruwelijke moraal van god, zijn verschrikkelijke waarden en normen, het normaal vinden van slavernij, seks met gevangen slavinnen, het aanbieden van de eigen dochters ter verkrachting ter bescherming van de gasten en de eer van het gezin,...) Dan kom je in de volwassen fase waar je eindelijk aanvaardt dat de hadith in strijd zijn met de Koran, maar dat ook de Koran een absurde moraal heeft. De god uit de Thora, Bijbel en Koran is zo'n gruwelijk wezen dat je je dan gelukkig prijst dat hij niet bestaat.
Stel je eens voor? Heb je er voor gekozen geboren te worden? Neen. Toch werd je geboren en loop je dus het risico eeuwig in de hel te branden. Stel nu, in het dagelijkse leven: er komt een man naar je toe die je een krasbiljet geeft en zegt: er zijn twee mogelijkheden: komt de letter a te voorschijn, dan win je 100 000 000 euro. Maar komt letter B tevoorschijn, dan sta je me toe je 50 jaar te martelen in mijn kelder."

Zou je het biljet aanvaarden? ZOu je krassen? Nou god laat je die keuze niet: die laat je geboren worden en dan krijg je de opdracht een stuk van je penis af te snijden. ALs hij dit stuk niet aan onze p**mel wil, waarom laat hij ons dan niet geboren worden zonder dat stuk? En als je hem niet 5 keer per dag bedankt, en niet in hem kan geloven, dan zal je eeuwig lijden in de hel. Nogmaals, geloven in iets is iets onvrijwilligs, dat kan je niet controleren.

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Al die ruzie en boelgezoek.
Vergeet niet dat we niet zonder onze "pittabak" broeders kunnen, ale ik toch niet :D
Nu weet ik ook direct wat ik morgen ga eten :o

De meerderheid van mijn vrienden zijn moslim, en het zijn echt vrienden waar ik echt op kan rekenen.
Dat neemt niet weg dat wat ze geloven onzin is.
Als we het over religie hebben, dan debatteren we als volwassen mensen en lachen we vooral.
Een paar van hen zijn ondertussen ook atheist. Het is een normale stap die je als rationele mens moet maken, maar die velen niet durven maken.

Yasmine sl*tt*bak ik dacht dat jij niet meer ziu posten tot 6juli?

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Mooie copy pasta weer bedankt.

Ik, net als alle anderen hier, hebben inhoudelijk al je argumenten compleet vernietigd.
Je leest echter op zeer "creatieve " wijze en leest enkel die boeken die je visie ondersteunen.

Jij gelooft in Allah, wij niet. De bewijslast ligt bij jou. Er is tot op heden geen enkel bewijs, zelf geen loutere aanwijzing dat er een god is die ons heeft geschapen en geinteresseerd is in onze dankbaarheid.

Gast we praten over transationele fosielen wil je daar svp inhoudelijk ingaan. Als je vragen hebt over allah/god stelt die dan in in wat geloven dbb topic dan zal ik daar gerust antwoord op geven. Ik accepteer de bewijslast geen probleem (geef je morgen antwoord heb het druk nu ga zo weg).)

Je begrijpt niks van DNA, je hebt niks begrepen van wat Galen, noch Calyptus hebben gezegd. Het enige wat je schreeuw, als je je in een hoek geduwd voelt, en je geen antwoord meer hebt, is dat we niks weten.

Je bent echt raar man?

Ik zelf zeg niks ik haal alleen bronnen aan en zeg alleen wat die onderzoeken zeggen. De consensus is dat er verschillende soorten dna zijn kijk mijn bronnen maar na.

Ik kan helaas niet van jullie zeggen dat jullie jullie uitspraken stafen met bronnen.

Ik heb duizenden debatten gevoerd met mensen zoals u. En net als u kenden ze niks van hun religie.
Dat er wetscholen zijn, .... dat is basiskennis.

Betweter. hahah echt zielig.

Gast als we jouw reacties lezen komt duidelijk naar voren dat je geen reet weet.

Je hent zelf niet eens via een wetschool kennis opgedaan (heb je zelf toegegeven). Je hebt nooit de basis beheersd van de Islam. Er zijn trwns ook theologische scholen trwns.

Kortom je bent als het ware een zelfverklaarde chirrurg die een of twee boeken over geneeskunde leest en het niet heeft begrepen. Dombo dat je bent zie je niet hoe dom je klinkt.

Leer klassiek arabisch, lees historische boeken, lees alle hadith van Bukhari, lees de Koran, gebruik je eigen verstand en link de Koran dan met de door jou zelf gelezen historische boeken (dat zijn boeken geschreven door Arabieren die leefden in de 7 de tot de 16de eeuw, zoals Ibn Khaldoun) zodat je de koran in zijn tijd en context kan plaatsen.

Gebruik je eigen verstand?

Dude jij hebt niet genoeg kennis om dit te kunnen doen. Iemand kan niet gelijk een dokter worden door zijn eigen verstand te gebruiken. Je loopt eerst stage bij een dokter etc. Idem bij islam heb dit al vaak genoeg tegen je gezegd en uitgelegd. Niet denken dat je alles beter weet!!! Je maakt basale fouten en begrijpt niet wat je leest ik heb dit meerdere malen aangetoond. Iedereen kan dit rustig nalezen.

Je bevindt je nu in de babyfase van je religiebelevenis. Je moet nog peuter en kleuterfase doorgaan, dan de puberale fase. De meeste blijven daar dan steken. Dan kom je in de adolescentie waar je beseft dat er een aantal zaken toch niet echt kloppen of vreemd zijn (de gruwelijke moraal van god, zijn verschrikkelijke waarden en normen, het normaal vinden van slavernij, seks met gevangen slavinnen, het aanbieden van de eigen dochters ter verkrachting ter bescherming van de gasten en de eer van het gezin,...) Dan kom je in de volwassen fase waar je eindelijk aanvaardt dat de hadith in strijd zijn met de Koran, maar dat ook de Koran een absurde moraal heeft. De god uit de Thora, Bijbel en Koran is zo'n gruwelijk wezen dat je je dan gelukkig prijst dat hij niet bestaat.

Vergelijk jezelf met al je onjuiste aannames en onkunde nooit met anderen. Ik ben jouw niet en jij bent mij niet. Niet denken dat jij alles weet. Je hebt te veel onjuiste aannames over de islam (= veroorzaakt door jouw eigen gebrekkige verstand) Je hebt Islam kennelijk nooit goed begrepen. Eigenlijk erg triest. Waarschijnlijk door je Salafi achtige upbringing.

Stel je eens voor? Heb je er voor gekozen geboren te worden? Neen. Toch werd je geboren en loop je dus het risico eeuwig in de hel te branden. Stel nu, in het dagelijkse leven: er komt een man naar je toe die je een krasbiljet geeft en zegt: er zijn twee mogelijkheden: komt de letter a te voorschijn, dan win je 100 000 000 euro. Maar komt letter B tevoorschijn, dan sta je me toe je 50 jaar te martelen in mijn kelder."

Aanname nr. 9000090990 over de islam. Als moslim geloof ik dat niemand tegen iemand anders kan zeggen dat hij gaat branden in hel voor eeuwig die keuze ligt alleen bij Allah. Alleen allah weet wie naar hemel en naar hel gaat. Gast jij hebt echt een verwrongen beeld van de Islam.

Zou je het biljet aanvaarden? ZOu je krassen? Nou god laat je die keuze niet: die laat je geboren worden en dan krijg je de opdracht een stuk van je penis af te snijden. ALs hij dit stuk niet aan onze p**mel wil, waarom laat hij ons dan niet geboren worden zonder dat stuk? En als je hem niet 5 keer per dag bedankt, en niet in hem kan geloven, dan zal je eeuwig lijden in de hel. Nogmaals, geloven in iets is iets onvrijwilligs, dat kan je niet controleren.

Allah is the just.

Niemand zal onverdiend branden in hel.

Maar jij weet kennelijk alles beter. betweter dat je bent.

Ga eens inhoudelijk in om mijn reactie over transationele fosielen. Je rent continu weg en loopt emotioneel te doen.

Wie is hier onlogisch en irrationeel?

Ik vraag om een inhoudleijk reactie van jouw mbt mijn statement over transationele fosielen?

Wanneer krijg ik die?

Laat zien dat je rationeel en logisch bent.

Gast we praten over transationele fosielen wil je daar svp inhoudelijk ingaan. Als je vragen hebt over allah/god stelt die dan in in wat geloven dbb topic dan zal ik daar gerust antwoord op geven. Ik accepteer de bewijslast geen probleem (geef je morgen antwoord heb het druk nu ga zo weg).)

Je bent echt raar man?

Ik zelf zeg niks ik haal alleen bronnen aan en zeg alleen wat die onderzoeken zeggen. De consensus is dat er verschillende soorten dna zijn kijk mijn bronnen maar na.

Ik kan helaas niet van jullie zeggen dat jullie jullie uitspraken stafen met bronnen.

Betweter. hahah echt zielig.

Gast als we jouw reacties lezen komt duidelijk naar voren dat je geen reet weet.

Je hent zelf niet eens via een wetschool kennis opgedaan (heb je zelf toegegeven). Je hebt nooit de basis beheersd van de islam. Er zijn trwns ook theologische scholen trwns.

Kortom je bent als het ware een zelfverklaarde chirrurg die een of twee boeken over geneeskunde leest en het niet heeft begrepen. Dombo dat je bent zie je niet hoe dom je klinkt.

Gebruik je eigen verstand?

Dude jij hebt niet genoeg kennis om dit te kunnen doen. Iemand kan niet gelijk een dokter worden door zijn eigen verstand te gebruiken. Je loopt eerst stage bij een dokter etc. Idem bij islam heb dit al vaak genoeg tegen je gezegd en uitgelegd. Niet denken dat je alles beter weet!!! Je maakt basale fouten en begrijpt niet wat je leest ik heb dit meerdere malen aangetoond. Iedereen kan dit rustig nalezen.

Vergelijk jezelf met al je onjuiste aannames en onkunde nooit met anderen. Ik ben jouw niet en jij bent mij niet. Niet denken dat jij alles weet. Je hebt te veel onjuiste aannames over de islam (= veroorzaakt door jouw eigen gebrekkige verstand) Je hebt islam kennelijk nooit goed begrepen. Eigenlijk erg triest. Waarschijnlijk door je Salafi achtige upbringing.

Aanname nr. 9000090990 over de islam. Als moslim geloof ik dat niemand tegen iemand anders kan zeggen dat hij gaat branden in hel voor eeuwig die keuze ligt alleen bij Allah. Alleen allah weet wie naar hemel en naar hel gaat. Gast jij hebt echt een verwrongen beeld van de islam.

Allah is the just.

Niemand zal onverdiend branden in hel.

Maar jij weet kennelijk alles beter. betweter dat je bent.

Ga eens inhoudelijk in om mijn reactie over transationele fosielen. Je rent continu weg en loopt emotioneel te doen.

Wie is hier onlogisch en irrationeel?

Ik vraag om een inhoudleijk reactie van jouw mbt mijn statement over transationele fosielen?

Wanneer krijg ik die?

Laat zien dat je rationeel en logisch bent.

Ik ga het kort houden:
De koran zegt duidelijk dat shirk niet wordt vergeven. Shirk, je weet wat dat is dus als ik er niet in slaag in Allah te geloven, dan zal ik eeuwig branden in de hel.

De link die je gaf over de fossielen legt uit hoe dit probleem aangekaart en opgelost is ondertussen. Je hebt de neiging een bron te geven die je niet volledig hebt gelezen of begrepen waardoor je heel idioot overkomt.
Trouwens, de evolutietheorie baseerde zich vroeger enkel op de "fossil records" die in de tijd van Darwin zeldzaam waren, maar ondertussen is het "missing link " -principe reeds opgegeven en wie er nog naar vraagt toont aan dat hij de evolutietheorie niet snapt. Erger nog, de evolutietheorie is ondertussen dankzij de wetenschap over DNA 100% bevestigd. Er bestaat geen twijfel meer over.
Lees eens the blind watchmaker van Richard Dawkins. Download hem. Trouwens, heb je ondertussen al de 7200 hadiths van Bukhari gelezen? Neen, wat doe je hier dan nog? Ik praat over religie met iemand die geen basiskennis heeft over de religie. Het enige wat je doet is religieuze bronnen citeren maar je hebt zelf geen eigen kennis. Studeer 20 jaar zoals mij, en kom dan eens terug. Maar lees ook de boeken van Dawkins,...

transationeel

Was dat de enige schrijffout die je vond?? Galen, you're slipping my brother;
Niet spotten met de jongeman.

Toch wel erg dat iemand als TheDeen op dergelijke wijze denkt, zo irrationeel is, en nog erger, ons zegt dat hij hogere studies heeft aangevat. Ik snap dit echt niet. Enkel religie kan intelligente mensen domme dingen doen zeggen en doen.

Was dat de enige schrijffout die je vond?? Galen, you're slipping my brother;
Niet spotten met de jongeman.

Toch wel erg dat iemand als TheDeen op dergelijke wijze denkt, zo irrationeel is, en nog erger, ons zegt dat hij hogere studies heeft aangevat. Ik snap dit echt niet. Enkel religie kan intelligente mensen domme dingen doen zeggen en doen.
Nope, het was de eerste schrijffout die ik vond :roflol:

Ik lees het niet meer, het leedvermaak begint me nu wel te vervelen

next

Niets aan de hand Centaur, niets aan de hand.

Stel dat het katholieke of protestantse geloof een hernieuwde stimulans kreeg, zeg maar zoals de islam heden ten dage kent, zouden de critici van Wilders (politiek linkse hippie signatuur) nu ook die ontwikkeling goedkeuren ?

Neen, de hypocriete linkse hippies die nu en masse Wilders aanvallen om zijn islamkritiek durven wel kritisch te zijn op christenen. De geschiedenis wijst dit uit.

Het probleem met jouw stelling is, TheUnknownKnown, is dat niemand die "ontwikkeling goedkeurt". Een stropop. Links komt op voor de zwakkeren in de samenleving, en in het Westen zijn dat veelal moslims: hogere werkloosheid, hogere armoede, minder vertegenwoordigd in de politiek. In het Midden Oosten zijn het de christenen juist (behalve in Libanon), en daarom is links in Turkije, in Iraq, in Koerdistan vel anti-islamistisch (niet anti-islam want het zijn v aak zelf moslims). En 'Marokkanen' zijn geen moslims als je begrijpt wat ik bedoel, dus als je zegt dat je minder Marokkanen, minder Antillianen wilt, dan gaat het niet om islam maar om ethniciteit -- racisme, niet "Islamkritiek", wat een stom excuus.

Het probleem met jouw stelling is, TheUnknownKnown, is dat niemand die "ontwikkeling goedkeurt". Een stropop. Links komt op voor de zwakkeren in de samenleving, en in het Westen zijn dat veelal moslims: hogere werkloosheid, hogere armoede, minder vertegenwoordigd in de politiek. In het Midden Oosten zijn het de christenen juist (behalve in Libanon), en daarom is links in Turkije, in Iraq, in Koerdistan vel anti-islamistisch (niet anti-islam want het zijn v aak zelf moslims). En 'Marokkanen' zijn geen moslims als je begrijpt wat ik bedoel, dus als je zegt dat je minder Marokkanen, minder Antillianen wilt, dan gaat het niet om islam maar om ethniciteit -- racisme, niet "islamkritiek", wat een stom excuus.

Rot op linkse hippie!!111!1

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Stel dat het katholieke of protestantse geloof een hernieuwde stimulans kreeg, zeg maar zoals de islam heden ten dage kent, zouden de critici van Wilders (politiek linkse hippie signatuur) nu ook die ontwikkeling goedkeuren ?

Neen, de hypocriete linkse hippies die nu en masse Wilders aanvallen om zijn islamkritiek durven wel kritisch te zijn op christenen. De geschiedenis wijst dit uit.

Voorbeeld van zo’n ontwikkeling en voorbeeld uit de geschiedenis?

Het probleem met jouw stelling is, TheUnknownKnown, is dat niemand die "ontwikkeling goedkeurt".

Een stropop. Links komt op voor de zwakkeren in de samenleving, en in het Westen zijn dat veelal moslims: hogere werkloosheid, hogere armoede, minder vertegenwoordigd in de politiek.

In het Midden Oosten zijn het de christenen juist (behalve in Libanon), en daarom is links in Turkije, in Iraq, in Koerdistan vel anti-islamistisch (niet anti-islam want het zijn v aak zelf moslims).

En 'Marokkanen' zijn geen moslims als je begrijpt wat ik bedoel, dus als je zegt dat je minder Marokkanen, minder Antillianen wilt, dan gaat het niet om islam maar om ethniciteit -- racisme, niet "islamkritiek", wat een stom excuus.

1) Wegkijken om wat voor reden dan ook is ook goedkeuren. GroenLinks behoort zich bijvoorbeeld met man en macht te verzetten tegen elke groei van de islam of moskee maar nee, onder het mom van 'buitenlanderhaat, racisme' en dergelijke houden ze hun waffel.

Links hoop dat educatie, welvaart en wat nog meer gaat geen zoden aan de dijk zetten zoals zovelen denken. Educatie voor kinderen regelt de moslim zelf, eigen taal leren regelt de moslim zelf. Mede mogelijk gemaakt door links zelf.

2) Links vooral de Pvda heeft zijn politieke agenda (net als zijn gemeenteraadsleden) omgezet naar een grote groep stemmers, allochtonen. Allochtone gemeenteraadsleden die tot verbazing van de autochtoon eerder gekozen werden vanwege hun afkomst. De allochtone stemmer kiest liever voor een allochtone Pvda'er dan een autochtoon, hoe ironisch.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Rot op linkse hippie!!111!1 ---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ---------- Voorbeeld van zo’n ontwikkeling en voorbeeld uit de geschiedenis?

Islam in NL kent tegenwoordig een stroming genaamd het salafisme en kent sinds een jaar of 3 Syriëgangers. Islamieten die vechten voor hun geloof in Syrie.

De hoofddoek wordt door sommige moslima's al vervangen door een totaal gesluierde variant waardoor slechts een envelopen het gezicht kan bereiken.

D'66 is historisch zwaar antichristelijk (abortuswet bijvoorbeeld) doch heb ik hun nog niet op een kritische blik op de islam kunnen betrappen.

GroenLinks behoort zich bijvoorbeeld met man en macht te verzetten tegen elke groei van de islam of moskee

nee

Educatie voor kinderen regelt de moslim zelf, eigen taal leren regelt de moslim zelf. Mede mogelijk gemaakt door links zelf.

Google even op verzuiling, is niet enkel moslim aangelegenheid.

2)De allochtone stemmer kiest liever voor een allochtone Pvda'er dan een autochtoon, hoe ironisch.

Ironisch? Het is logisch. Iemand die op jou lijkt (niet qua uiterlijk), zal eerder vechten waar jij voor staat.

nee Google even op verzuiling, is niet enkel moslim aangelegenheid. Ironisch? Het is logisch. Iemand die op jou lijkt (niet qua uiterlijk), zal eerder vechten waar jij voor staat.

GroenLinks behoort zich te verzetten tegen de islam en de feitelijke (!) groei. Dat is een vaststaand feit. Dat durven ze niet en doen ze niet dat is wat anders, ze blijven hopen op een 'goede afloop'.

Maar de praktijk is dat de islam in NL al zoveel knelpunten heeft dat een goede afloop een illusie is.

Als je alleen al miljoenen nodig heb om 'geradicaliseerde' moslims (zijn gewoon strenggelovig niks radicaal, radicaal impliceert iets negatiefs of 'foutopvattend' maar Syriëgangers hebben in geloofsboeken alle justificatie)

Islam = als een gekregen auto die je om de haverklap naar de garage moet brengen om te laten repareren.

GroenLinks behoort zich te verzetten tegen de islam en de feitelijke (!) groei. Dat is een vaststaand feit. Dat durven ze niet en doen ze niet dat is wat anders, ze blijven hopen op een 'goede afloop'.

Nee

islam = als een gekregen auto die je om de haverklap naar de garage moet brengen om te laten repareren.

kromme vergelijking

Verder kan je je woorden over moslims in de Nederlandse samenleving soms beter vervangen met "gereformeerden". Als er een groep verzuild is, dan is het die groep wel.

Nee kromme vergelijking Verder kan je je woorden over moslims in de Nederlandse samenleving soms beter vervangen met "gereformeerden". Als er een groep verzuild is, dan is het die groep wel.

Niks kromme vergelijking, jij bent krom door onzin te lullen. Nederland kreeg de islam en nu moeten we alle zeilen bijzetten om het enigszins in toom te houden, dat is al een grote faal op zich, als je paal en perk wilt stellen mag je 24/7 beveiliging om je heen tegemoet zien en vooral geen spotprenten plaatsen want dan ben je je leven niet veilig.

Politiek algemeen durft men geen paal en perk te stellen, kans op aanslagen wordt groter en het individu moet worden beveiligd maar diep van binnen weet elke partij dat het eigenlijk niet goed gaat. Maar dan moeten ze de steden in, de steden en de wijken in waar meer dan 50% allochtoon is en een parallelle samenleving is ontstaan. Ga dat maar eens terugdraaien...

Nee men verhuisd liever om de problemen te omzeilen en de politici ? Die spreken nooit met moslims 'van de straat'. Altijd vertegenwoordigers van een organisatie of een instantie die hebben hele andere woorden. Die zeggen we bouwen een multicultureel centrum, terwijl het eigen volk weet = moskee.

Islam = intimidatie = werkt.

stop crying and fist yourself already.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven