AndroidHealthClinic

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit stukje laat ongeveer zien hoe ik tegen evolutie aankijk.

http://seemyparadigm.webs.com/evolution.htm

Oh leuk, ik kan je weer eens alle hoeken van de kamer laten zien en sommigen hier wat informeren.

Brief history of Evolution Theory: First, Charles Darwin accepted the fact that fossil evidence strongly disapprove of evolution (read Origins of Species).

Vooraleerst is het evolutionary theory of theory of evolution, niet "evolution theory".

En nee, de origine van iets dat op evolutietheorie lijkt zat eerst bij de filosoof Anaximander(ook zowat de eerste atomist/materialist, ongeveer 500 jaar vC) die zei dat het leven op land van zee afkomstig was, en de eerste beschrijving van een selectieprocess qua voortplanting bij Aristoteles. Tegen Darwin's tijd was Lamarckiaanse evolutietheorie the bees knees, Darwin heeft deels Lamarckiaanse wetten gebruikt in zijn originele hypothese.
basis wetenschapsgeschiedenis fail

Daarnaast is dit een beruchte quotemine van Darwin, die over zijn voorstel over gradualisme gaat, ipv evolutietheorie. Nu, hij maakte die quote in de late 1800rd, we zijn 2015, denk je echt dat wetenschap uit zijn neus heeft staan vreten, en onze verzameling aan fossielen niet immens vooruit is gegaan is in die tijd?
Strawman/quote mining

Next, modern science further proved Darwins doubts. We discovered that the earliest animals on earth (in Cambrian) were already very complex so evolution is already impossible at this point.

Deels waar, de eerste dieren waren al zeer complex. Alleen vergeet de auteur te vermelden dat dieren redelijk laat op de evolutionaire schaal voorkomen, en dat ze voortkomen uit vroeger leven. Moest je het niet doorhebben, er is, per definitie, geen enkel 1-cellig dier, maar alles voor de Cambriaanse explosie was 1-cellig(hier is discussie over, er is ws een korte overlap met Precambrian). Snap je dat meercellig leven uit eencellig leven kan evolueren? Dan snap je waarom dit argument puur een gebrek aan kennis is.
Basis taxonomy fail

Also, we've never found even one missing link (half-evolved animal).

De term "missing link" is niet wetenschappelijk.
We hebben duizenden transitionele vormen. Maar dan moet je wel de definitie van transitionele vormen in evolutietheorie gebruiken.

Een transitionele vorm is niet gelimiteerd tot animalia. Je bron toont weer aan dat het niet eens weet hoe een "dier" is gedefineerd.
Een transitionele vorm is niet half-geevolueerd omdat zoiets niet bestaat. Evolutie is altijd subjectief aan een wereldtoestand/omgeving(environment), en de meeste wereldtoestanden veranderen na x aantal jaar, en elk organisme moet levensvatbaar tot reproductie blijven om geen evolutionair dood einde te zijn.
Basis evolutionary biology fail

Darwin said this is fatal to his theory so some famous douchebags falsified evidences like the Piltdown Man which was discovered to be fake after 30 years of being displayed in museum.

Piltdown man is het jaar na verschijnen aangetoond als mogelijke combinatie-hoax door Miller(was het ook). Het is 30 jaar later als conclusief fake aangetoond door modernere technieken. Dat wil niet zeggen dat het 30 jaar als geldig werd aanvaard. Ondertussen hadden we Homo Erectus ontdekt.

Dus kom maar op met wat er in je geloof staat tov

Homo erectus erectus
Homo erectus yuanmouensis
Homo erectus lantianensis
Homo erectus nankinensis
Homo erectus pekinensis
Homo erectus palaeojavanicus
Homo erectus soloensis
Homo erectus tautavelensis
Homo erectus georgicus

Zijn ze ook allemaal fraudelent? Of ben je vergeten dat je in wetenschap niet de mong**l uit kan hangen en dat ijzertijd-dogma er niet in voorkomt? Wetenschappelijke methodologie heeft een ingebouwd mechanisme waardoor het zaken als fraude eruithaalt, jouw boekje niet.

Strawman/factual error

Now, modern evolutionists accepted the fact that the missing links are still missing

http://www.botany.wisc.edu/courses/botany_940/06EvidEvol/powerpoints/TransitionalFossil.ppt

Strawman/factual error

but they now claim that animals suddenly evolved in an instant

Nope, 20-50 miljioen jaar, afhankelijk van definities.
Als jij dat een ogenblik vindt, wil je hele familie een ogenblik gratis voor me werken?

Strawman/factual error

without leaving any transitional forms

Hebben we wel. Lobopods f.e. Waarom wordt hier plots wel de wetenschappelijke term gebruikt?
Het probleem met de Cambriaanse explosie is dat er plots veel niches in te nemen waren door onaangepaste organismen, en natuurlijke selectie enorm streng was.
Factual error

Niks met HOX-genes te maken.
Strawman

and/or some sort of cosmic radiation that caused some magical super perfect programming in DNA.

Nog nooit van gehoord. Magie is jullie ding. Is er ergens een bron voor?
Strawman

Tel jij de drogredeneringen en/of feitelijke fouten op en post je ze hier?

Het leven moet toch makkelijk zijn als je gewoon in 20tal zinnen niks anders dan leugens mag verkondigen, en er dan een paar millioen idioten erintrappen omdat je gaat allahu akbarren op het eind.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

god***domme ik ben het laatste gedeelte kwijt door bad gateway error, ga het niet opnieuw typen.

Laatst bewerkt:
@ Calyptus
god***domme ik ben het laatste gedeelte kwijt door bad gateway error, ga het niet opnieuw typen.

Nou, nou ik schrik ervan !

Weet je wel wat je zegt, indirect vervloek je nu ook de Grote Zwarte Spleet hé !!!
Komt tot inkeer zeg ik je !

Ap57Dnc.gif

http://edition.cnn.com/2015/02/20/living/coptic-bishop-isis/index.html

It is a crime against humanity, and if there's anything we should stand for as human beings, first and foremost it's the sanctity of all human life.

We don't forgive the act because the act is heinous. But we do forgive the killers from the depths of our hearts. Otherwise, we would become consumed by anger and hatred. It becomes a spiral of violence that has no place in this world.

:roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Waarom de islam verspreid ?
Dalil Boubakeur, president van de Franse moslimraad, heeft zaterdag gepleit voor verdubbeling van het aantal moskeeën in Frankrijk. Er zijn nu 2200 islamitische gebedsruimten in het West-Europese land, maar dat moet volgens Boubakeur binnen 2 jaar tot ruim boven de 4000 zijn gestegen.

Hij zei dat er voor de "7 miljoen" moslims in Frankrijk onvoldoende moskeeën zijn. Daarmee schatte hij het aantal moslims aanzienlijk hoger dan vele anderen, die ervan uitgaan dat er 4 tot 5 miljoen in Frankrijk zijn.

Er moet toch echt een dag komen dat alle mensen die liever bezig zijn om islam critici aan te vallen met termen als 'angst en haat zaaiers, racisten, islamofoben' of alle mensen die liever uitwijken of wegkijken ook eens gaan beseffen dat de groei van de islam geen ver van je bed amusement is.

Of gaan de linksen (na jarenlang wegkijken en realisten de mond snoeren) het straks gooien op: "tsja er zijn er zoveel dus het is logisch'.

Als het in het bestemmingsplan van een gemeente past..

gebedsruimte is geen plicht voor de gemeente/overheden

Waarom de islam verspreid ? Er moet toch echt een dag komen dat alle mensen die liever bezig zijn om islam critici aan te vallen met termen als 'angst en haat zaaiers, racisten, islamofoben' of alle mensen die liever uitwijken of wegkijken ook eens gaan beseffen dat de groei van de islam geen ver van je bed amusement is. Of gaan de linksen (na jarenlang wegkijken en realisten de mond snoeren) het straks gooien op: "tsja er zijn er zoveel dus het is logisch'.

De groei van de Islam is geen probleem. Net alsof je zegt dat de groei van christen een probleem zou zijn, enkel omdat een paar republikeinen gek op oorlog zijn.

Het geeft ook gewoon nobodies en marginalen een superioriteitsgevoel. En het is voor ongeletterden makkelijker een sprookjesboek te volgen dan zelf alles uit te zoeken.

De groei van de islam is geen probleem. Net alsof je zegt dat de groei van christen een probleem zou zijn, enkel omdat een paar republikeinen gek op oorlog zijn.

Dat is het wel als het er voor zorgt dat mensen irrationeel worden en wetenschappelijke bewijzen negeren.
Ik blijf er bij: de islam zal een ware revolutie moeten ondergaan, of zal uitsterven. De islam zal net als het christendom in Europa steeds minder gaan betekenen. Alleen in de wat achterlijke landen gaat het iets langer duren maar de secularisering is begonnen, er is geen stoppen aan. Ik geloof er steevast in dat we binnen 30 jaar een zeer seculiere wereldgemeenschap zullen hebben waar hier en daar nog een paar kleinere dorpen, steden of kleine landen, nog trachten vast te houden aan hun oude tradities en cultuur maar binnen 100 jaar is het theisme dood!

Dat is het wel als het er voor zorgt dat mensen irrationeel worden en wetenschappelijke bewijzen negeren. Ik blijf er bij: de islam zal een ware revolutie moeten ondergaan, of zal uitsterven. De islam zal net als het christendom in Europa steeds minder gaan betekenen. Alleen in de wat achterlijke landen gaat het iets langer duren maar de secularisering is begonnen, er is geen stoppen aan. Ik geloof er steevast in dat we binnen 30 jaar een zeer seculiere wereldgemeenschap zullen hebben waar hier en daar nog een paar kleinere dorpen, steden of kleine landen, nog trachten vast te houden aan hun oude tradities en cultuur maar binnen 100 jaar is het theisme dood!

Hier maak je de denkfout die echt serieus heel veel mensen maken veelal linkse signatuur. Ik woon in de grote stad en ik zie het om mij heen, islam is niet aan het verminderen eerder andersom. Organisaties zijn op allerlei fronten bezig om te zorgen dat hetgeen gebeurde met het christendom, niet gebeurd met hun geloof. Geldstromen van ver, het blijven binnenhalen van immigranten uit moslimlanden et cetera zorgt ervoor dat de natuurlijke beweging (waarin geloof moeilijker te handhaven blijft) tegen wordt gewerkt.

Ze weten wat er is gebeurd met het christelijk geloof in Nederland (bijvoorbeeld) en weten wat ze eraan kunnen doen om niet datzelfde te laten gebeuren met hun geloof. Meer moskeeën, meer scholen, meer instanties dat is de waarheid die zich afspeelt mogelijk gemaakt. Oorlogen en allerlei zaken zorgen ervoor dat er meer 'leven' onder moslims blijft en je geen vergelijking met christendom kan maken.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Het salafisme is daarbij zelfs een opkomende stroming die wat mij kennis betreft geeneens door de oude generatie wordt gehanteerd maar wel onder jongeren leeft.

Hoe kun je dan denken dat het wel binnen 30 jaar zal uitsterven ?

Hier maak je de denkfout die echt serieus heel veel mensen maken veelal linkse signatuur. Ik woon in de grote stad en ik zie het om mij heen, islam is niet aan het verminderen eerder andersom.

Organisaties zijn op allerlei fronten bezig om te zorgen dat hetgeen gebeurde met het christendom, niet gebeurd met hun geloof. Ze weten wat er is gebeurd met het christelijk geloof in Nederland (bijvoorbeeld) en weten wat ze eraan kunnen doen om niet datzelfde te laten gebeuren met hun geloof.

Meer moskeeën, meer scholen, meer instanties dat is de waarheid die zich afspeelt mogelijk gemaakt. Oorlogen en allerlei zaken zorgen ervoor dat er meer 'leven' onder moslims blijft en je geen vergelijking met christendom kan maken.

je onderschat toch de kracht van secularisering en liberalisering. Als middeleeuws Europa kan omgevormd worden tot het huidige Sodom, kan de Islam ook omgevormd worden. De opflakkeringen van religieus fanatisme of gevoel van religieuze identiteit is niet cultureel maar maatschappelijk (ongenoegen, lage maatschappelijke klasse, laaggeschoold, seggregatie, etc.). Buiten dat zou de islam zelfs nu al enkel nog cultureel beleefd worden door moslims, net zoals wij ons christelijk heritage cultureel beleven ipv religieus. Toegegeven, het is nog sterker aanwezig, maar das ook logisch, wetende waar zij vandaan komen.

ik geloof dat yasmine gelijk heeft, en dat maakt hem noch ik 'links', want in mijn geval is het absolute tegendeel waar. Maar rechts zijn wilt niet zeggen dat je geen kennis mag genomen hebben van maatschappelijke/culturele/historische tendensen en moet blindstaren op op huidige maatschappelijke ontwikkelingen, iedereen kan zo een ongefundeerd beeld vormen van hoe goed of slecht het met de wereld gesteld is.

Hier maak je de denkfout die echt serieus heel veel mensen maken veelal linkse signatuur. Ik woon in de grote stad en ik zie het om mij heen, islam is niet aan het verminderen eerder andersom. Organisaties zijn op allerlei fronten bezig om te zorgen dat hetgeen gebeurde met het christendom, niet gebeurd met hun geloof. Geldstromen van ver, het blijven binnenhalen van immigranten uit moslimlanden et cetera zorgt ervoor dat de natuurlijke beweging (waarin geloof moeilijker te handhaven blijft) tegen wordt gewerkt.

Ze weten wat er is gebeurd met het christelijk geloof in Nederland (bijvoorbeeld) en weten wat ze eraan kunnen doen om niet datzelfde te laten gebeuren met hun geloof. Meer moskeeën, meer scholen, meer instanties dat is de waarheid die zich afspeelt mogelijk gemaakt. Oorlogen en allerlei zaken zorgen ervoor dat er meer 'leven' onder moslims blijft en je geen vergelijking met christendom kan maken.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Het salafisme is daarbij zelfs een opkomende stroming die wat mij kennis betreft geeneens door de oude generatie wordt gehanteerd maar wel onder jongeren leeft.

Hoe kun je dan denken dat het wel binnen 30 jaar zal uitsterven ?
Je denkt dat ik een denkfout maak? Maar ik denk helemaal niet en baseer me al helemaal niet op mijn eigen "lokale " ervaring.
Ik ken de moslimgemeenschap van binnenuit al meer dan 20 jaar. Ik ga al 22 jaar naar de volgende landen:
Jordanië, Libanon, Marokko, Irak, Syrië, Tunesie, Algerije, en heb de afgelopen 8 jaar meer dan 150 facebookvrienden in deze landen opgedaan waarmee ik dagelijks praat.
Zij bevestigen wat ik zelf oook heb gemerkt: de jongere generatie (tot 40 jaar) is sterk aan het seculariseren. De radicalen merken dat ze de strijd aan het verleizen zijn en doen nu een soort einsprint;
Maar de sociale media en de makkelijkere toegang tot meer informatie zorgt ervoor dat ze minder makkelijk om de tuin geleid kunnen worden;
10 jaar geleden was het onmogelijk in deze landen om zichzelf openlijk atheist te noemen. Nu zijn er zelf groeperingen die openlijk strijd voeren om tijdens de ramadan op straat en in het openbaar te eten. En hun aanhang groeit.

Hier, in het Westen, laat de laaggeschoolde moslimjongere zich nu nog manipuleren omdat hij hier merkt dat hij als een tweederangsburger (wiens schuld dat iks laat ik momenteel in het midden) wordt behandeld. Hij heeft geen toekomst en krijggt van niemand respect. Tot hij aangesproken wordt door de radicale gekken die hem eerst salafi maken. Daardoor gedraagt hij zich beter en zijn zijn familieleden heel tevreden en krijgt hij respectvan deze mensen;
En dan komt de radicale gek hem nog net iets gekker maken en tracht hem nog een staf verder te krijgen. De meeste jongeren hervallen echter in hun oude levenspatroon, maar een paar radicaliseren verder.

Ik geloof er steevast in dat we binnen 30 jaar een zeer seculiere wereldgemeenschap zullen hebben waar hier en daar nog een paar kleinere dorpen, steden of kleine landen, nog trachten vast te houden aan hun oude tradities en cultuur maar binnen 100 jaar is het theisme dood!
Ik denk dat ze dat 100 jaar geleden ook zo dachten.
kijk maar naar Turkije: toen Ata turk aan de macht kwam, dacht men dat de Islam daar ook zou uitsterven. Nu bijna een eeuw verder is het alleen maar religieuzer geworden.
Ik denk dat binnen 100 jaar wel steeds meer mensen atheïst zullen worden. maar of religie helemaal afsterft? neen, dat betwijfel ik ten zeerste. ik denk dat geloven in een grotere macht (wat niet bestaat) al sinds de mensheid gebeurt en dat het bijna 'natuurlijk' is om dat te blijven doen.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ---------- Het salafisme is daarbij zelfs een opkomende stroming die wat mij kennis betreft geeneens door de oude generatie wordt gehanteerd maar wel onder jongeren leeft. Hoe kun je dan denken dat het wel binnen 30 jaar zal uitsterven ?
Dat klopt. en die jongeren zullen het waarschijnlijk nog aan hun kinderen meegeven.
Het effect is dat de gematigde moslim wel over 100 jaar uitsterft (even Yasmine na doen), terwijl de fanatiekelingen juist in de meerderheid zullen zijn.
(flink overdreven, maar je snapt wat ik bedoel)

Ik denk dat ze dat 100 jaar geleden ook zo dachten.
kijk maar naar Turkije: toen Ata turk aan de macht kwam, dacht men dat de islam daar ook zou uitsterven. Nu bijna een eeuw verder is het alleen maar religieuzer geworden.
Ik denk dat binnen 100 jaar wel steeds meer mensen atheïst zullen worden. maar of religie helemaal afsterft? neen, dat betwijfel ik ten zeerste. ik denk dat geloven in een grotere macht (wat niet bestaat) al sinds de mensheid gebeurt en dat het bijna 'natuurlijk' is om dat te blijven doen.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Dat klopt. en die jongeren zullen het waarschijnlijk nog aan hun kinderen meegeven.
Het effect is dat de gematigde moslim wel over 100 jaar uitsterft (even Yasmine na doen), terwijl de fanatiekelingen juist in de meerderheid zullen zijn.
(flink overdreven, maar je snapt wat ik bedoel)

Turkije religieuzer geworden? You need a reality check.
En let op de details. Ik zei dat het theisme zal uitsterven. Het deisme misschien niet.

ik zou maar even wat meer verdiepen in Edoghan en hem vergelijken met Ata turk.

Je, reduceer het hele Turkse volk tot Erdoghan en zijn partij.
Je vergist je trouwens als je denkt dat hij een islamist is. Dat is de populaire aantijging die het Westen graag oproept, maar wie verder kijkt dan enkel de Westerse media leert heel wat meer./

Dat dit topic nog steeds leeft. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven