TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je werd hier grondig, eerlijk en rationeel terecht gewezen, doch blijf je volharden dat je gelijk hebt.
DIT is het belangrijkste gevaar van religie: het zorgt er voor dat mensen, ondanks de rationele uitleg en bewijzen toch blijven volharden in hun geloof. Dit leidt vaak tot dergelijke irrationele beweringen.
Wil je oprecht gewoon dingen beter begrijpen? Lees dan meer dan enkel de Koran, de hadieth of internetsites die je visie ondersteunen.
Lees eens wetenschappelijke boeken. Start met de basis.
dit is nog de grootste leugen van heel dit topic. Eigelijk vrij eng dat jij van jezelf denkt dat je een objectief, normaal persoon bent. Eerlijk gezegd heb je tot nu toe nog geen regels van het forum overtreden maar ik vind niet dat wij zulke levels van subjectiviteit en onwetendheid hoeven te pikken dus ik hoop dat mods je gewoon bannen. Ga weg, niemand leert hier iets bij, jij nog het minst van allemaal.
Maar goed, je was Galen bijles aan het geven, please carry on. Kun je mij straks ook Spaans bijles geven? mijn bacheloropleiding vond ik nogal ontoereikend en mss kan je me wat youtubelinkjes sturen over gebruik van Subjuntivo.
Ik zei verschillende soorten. (zoals ook naar voren komt uit al die bronnen die ik heb meegestuurd)Je zei soorten, niet verschillen. Je reageert dan met (functionele) verschillen. Heel leuk, maar dan heb je het niet meer over hetzelfde.
Oi, moron, we zaten wel over biochemie/genetica te praten. Dan zit je over biochemische functies te praten. En dan weer zit je over chemische classificatie te praten.
Definities zijn zeer belangrijk in wetenschap en filosofie.
Heel je presentatie over deze feiten gaan van overal naar nergens. Dat is je probleem.
Defineer eerst ipv dan je argument te staven, en gebruik de wetenschappelijke definities.
Je bent nog altijd een dogmatist. Jouw truth assignment function is"quran=waar".
Lees het nog een keer. Nergens zeg ik dat we geen bewijzen hebben. Ik zeg dat transitionele fossielen dienen waarvoor ze volgens de definitie voor dienen. Ik ken geen enkele bioloog die zegt dat taxonomie directe lijnen weergeeft. Anders hadden we geen cladistiek nodig.
Dat is in principe hoe idioot jouw punt weer is, je doet alsof je een gat in de wetenschap gevonden hebt terwijl je er geen fl**ker van kent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossilBecause of the incompleteness of the fossil record, there is usually no way to know exactly how close a transitional fossil is to the point of divergence. Therefore, we can't assume transitional fossils are direct ancestors of more recent groups, though they are frequently used as models for such ancestors. Bron:
http://en.wikipedia.org/wiki/Transitional_fossilBecause of the incompleteness of the fossil record, there is usually no way to know exactly how close a transitional fossil is to the point of divergence. Therefore, we can't assume transitional fossils are direct ancestors of more recent groups, though they are frequently used as models for such ancestors. Bron:
Oja, en dit heeft niks met hypothesevorming te maken.
Ik stop ermee. Dit is echt mijn limiet. Ik ga echt niet langer mijn tijd verspillen aan een sukkel die nog niet eens een basis aan wetenschappelijke terminologie beheerst.
Ik ga niet 40 paginas lezen, vooral niet als het over evolutie gaat (evolutie = feit, ga anders ook zeggen dat de aarde plat is zoals die Saudische imam), dus misschien is het al gezegd maar islam verpreid omdat het gemeenschap en identiteit brengt. Ooit, toen ik wat jonger was, flirte ik met islam, maar achteraf weet ik alleen voor de gemeenschap en identiteit, de gedeelde rituelen (ramadam), het verkrijgen van broeders, bij iets groters horen dan jij als individu. islam verpreid om vervreemding. Daarom dat die bekeerlingen vaak 'losers' zijn.
Doorheen de eeuwen werd het als "dag " vertaald, omdat dit gebaseerd was op het scheppingsverhaal uit het Oude testament.
Toen de wetenschap duidelijk aantoonde dat het onmogelijk was, kwamen ze, zoals altijd, met een andere, bredere vertaling. NEt zoals het "struisvogelei-vorm " van de aarde.

Jij kunt wel heel creatief lezenVolgens mij kan jij niet lezen.
Galen heeft mij gelijk gegeven m.b.t. het punt dat ik maakte.

Nee, en het DNA op chromosoom 1 is ook niet exact hetzelfde als het DNA op chromosoom 2, en mijn DNA Is ook niet exact hetzelfde als jouw DNA. Hieruit volgt het volgende: 46 chromosomen per mens gemiddeld (jij waarschijnlijk 47), 6 miljard mensen, maakt 276 miljard verschillende soorten menselijk DNA. Oh vergeet ik mitochondriaal DNA mee te nemen, dus zijn nog veel meer verschillende soorten. Happy now? Jij kunt niet beredeneren waarom het verschillende soorten DNA zouden zijn, omdat er simpelweg geen verschillende soorten DNA bestaan. Je kunt niet afdwingen dat iets een ander soort iets zodra het niet 100% identiek is.

Je zal maar dag in dag uit zo mentaal gehandicapt zijn![]()
get a life
srs
maak vrienden, wordt wat socialer, ontdek het leven.
Waar zijn de mods?
Ontopic plz.
Maak maar je eigen topic aan.
Pfff, jij blaast het meteen weer zo op.get a life
srs
maak vrienden, wordt wat socialer, ontdek het leven.
Galen is echt zo'n arrogante blaaskaak. Typisch zo iemand die veel vliegsimulators speelt en ook echt geen liefdesleven heeft. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken kent 'ie de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Hij gaat zeker ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huilt hij ook van binnen dat hij in zo'n ding had moeten zitten.
Ja hoor. Hee maar naverbrander. Arrogante blaaskaak? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukraïne dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n toestenbord op tafel moeten zetten en dekking moeten zoeken voor yasmine maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)