Adil 23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 453
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
teriug naar de hoofdvraag van dit topic: waarom is de islam zo wijdverspreid?
Mijn antwoord: er moet dan toch wat positiefs aan/in zitten..

Wat betekent islam dan voor jou, Adil?teriug naar de hoofdvraag van dit topic: waarom is de islam zo wijdverspreid?
Tja, Nazisme was ook zeer verspreid. Wat een argument!
Wanhoop, indoctrinatie en onderdrukking?teriug naar de hoofdvraag van dit topic: waarom is de islam zo wijdverspreid?
Wees blij zulke creaturen hebben nog respect voor traditionele klederdracht en gezinswaarden.Ik zie overigens steeds meer totaal bedekte moslim vrouwen (klein ogen gat geopend) en ook meer traditioneler geklede moslim vrouwen (dan bedoel ik een totale jurk aan, gezicht wel geheel zichtbaar). Ook constateer ik dat er nu al meisjes van 7 of 8 met hoofddoeken rondlopen in tegenstelling tot mijn basisschool tijd waar ik op bijvoorbeeld klasse foto's geen enkele hoofddoek zichtbaar is. Maar van islamisering zal wel geen sprake zijn....
Het is positief dat u ook iets positiefs wilt erkennen.Er zat ook heel wat positief aan nazisme. Niet op menselijk vlak, maar van een land in de stront een wereldmacht maken op quasi geen tijd, weinigen die het kunnen.
Religie bestaat echt niet meer in de toekomst hoor.
Zijn natuurlijk geen 'moslimgeleerden', wat hetzelfde is als een homofiele hetero.
'Religie groeit niet, ze wordt heviger in haar verval', zegt Britse filosoof
http://www.knack.be/nieuws/wereld/r...gt-britse-filosoof/article-normal-562463.html
Dat religie weer lijkt te groeien en aan de basis van veel conflicten ligt, is volgens de Britse filosoof en auteur Anthony Clifford Grayling paradoxaal genoeg mogelijk een teken dat ze aan haar doodsstrijd bezig is.
Verdwijnen die 'mosimgeleerden' dan ook? Mijn correctieprogramma gaat ook niet akkoord met dat woord zie ik nu. Hebben we dan ook christengeleerden? Kunnen we niet beter zeggen moslimlijers? Ben Belg, dus weet niet of dat een correct woord is.