XXL Nutrition

Waarom islam verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
'Links vergist zich in het islamdebat'
http://www.knack.be/nieuws/belgie/links-vergist-zich-in-het-islamdebat/article-normal-562275.html

'Elk land waar moslims wonen, heeft last van radicalisme,' zegt filosoof Maarten Boudry. 'Met racisme kan het bij ons dus niet veel te maken hebben.'

Ik snap deze man niet. Hij heeft tot op de letter dezelfde mening als mij over islam, en waarom ik zwaar tegen links ben, vooral met de bombshell "Niemand heeft het recht om niet beledigd te worden.".
Iets waar het huidige links absoluut komaf mee wil maken, om naar een vorm van totalitair politieke correctheid en special snowflakism te streven. En toch gaat hij dan in hetzelfde artikel gewoon te zeggen dat hij nog links is.

How in fucks name does that make sense? You can't have your cake and eat it too.

Laatst bewerkt:
Ik snap deze man niet. Hij heeft tot op de letter dezelfde mening als mij over islam, en waarom ik zwaar tegen links ben, vooral met de bombshell "Niemand heeft het recht om niet beledigd te worden.".
Iets waar het huidige links absoluut komaf mee wil maken, om naar een vorm van totalitair politieke correctheid en special snowflakism te streven. En toch gaat hij dan in hetzelfde artikel gewoon te zeggen dat hij nog links is.

How in fucks name does that make sense? You can't have your cake and eat it too.

Je kan gewoon links zijn met die mening hoor :p Ben ik ook, alhoewel ik vind dat er altijd een correcte/degelijke manier van verwoording is zonder je standpunt te veranderen. 1 factor anders maakt nog geen verschuiving.

de joden hebben het gedaan.

"elk land met magnetrons heeft last van radicalisme" :eek:
Wat is er mis met radicale ideeën.
Moeten ideeën enkel ontstaan uit polderen en homeopathische verdunningen van wijn.
Stop het mietje uit te hangen en laat uw ideeën ontstaan ipv overloos de hoofdstroommedia te volgen.

Moeten ideeën enkel ontstaan uit polderen en homeopathische verdunningen van wijn.
Stop het mietje uit te hangen en laat uw ideeën ontstaan ipv overloos de hoofdstroommedia te volgen.

strong post to magnetron ratio

http://www.nrc.nl/nieuws/2015/04/17/invloed-ultraorthodoxe-moslims-in-moskee-groeit/

In Nederlandse moskeeën groeit de invloed van het salafisme, een ultraorthodoxe stroming binnen de islam. Gemeenten, politie en landelijke overheden hebben vorig jaar tientallen meldingen binnengekregen uit moskeeën over salafisten die invloed proberen te verwerven. Dat bevestigen bronnen tegenover deze krant.

Zoals ik hier al eerder neertypte, en een nieuwsbericht is uiteraard geen bevestiging perse maar er staan een aantal zaken in die ik ook waarneem.

Mijn eigen inbreng: huidige politiek kan niet op tegen de progressie van islam/salafisme ander beleid is nodig.

Dietser jij ook hier bedelaar?

http://www.nu.nl/politiek/4035680/duizenden-sympathisanten-jihadisme-in-nederland.html
Nederland kent enkele honderden jihadisten en enkele duizenden sympathisanten van het jihadisme. Dat schrijft inlichtingendienst AIVD in het jaarverslag 2014.

Harde realiteit, men kan zich dan afvragen maar er gebeurd toch amper wat in Nederland ? Klopt maar dat is omdat er nog geen reden is voor 'iets' in Nederland omdat de huidige politiek en maatschappij uitbreiding van 'hen' niet in de weg staat de cijfers bewijzen het.

Er is een ontwikkeling gaande wat 'islam praktijk' betreft in de allochtone wijken van de grote en middelgrote steden en je moet er binnen staan om dat te zien, woon je dat niet zul je je er mogelijk niet druk om maken. Het is geen bangmakerij, of islamofobie, het zijn de feiten.

Enkele honderden 'jihadisten' = mensen die vechten voor hun geloof. Duizenden symphatisanten van jihadisten.

http://www.nu.nl/politiek/4035680/duizenden-sympathisanten-jihadisme-in-nederland.html

Harde realiteit, men kan zich dan afvragen maar er gebeurd toch amper wat in Nederland ? Klopt maar dat is omdat er nog geen reden is voor 'iets' in Nederland omdat de huidige politiek en maatschappij uitbreiding van 'hen' niet in de weg staat de cijfers bewijzen het.

Er is een ontwikkeling gaande wat 'islam praktijk' betreft in de allochtone wijken van de grote en middelgrote steden en je moet er binnen staan om dat te zien, woon je dat niet zul je je er mogelijk niet druk om maken. Het is geen bangmakerij, of islamofobie, het zijn de feiten.

Enkele honderden 'jihadisten' = mensen die vechten voor hun geloof. Duizenden symphatisanten van jihadisten.

a85ca952ab14dbe87194c0266faf08a5.jpg

Gandhi is doodgeschoten en India is een puinhoop.

:trollfacex:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven