Fitness Seller

Waarom voel ik de rug en biceps nooit na en goede training

Varieer je oefeningen, varieer het aantal sets, varieer het aantal reps, varieer tussen concentrische - en excentrische spierbewegingen (daar heb je ook weer verschillende oefeningen voor). Kortom variëren!

Ik zou eens voor de verandering, Borst - Biceps doen, Dan train je alleen je biceps los en vermoei je niet je biceps door de rugoefeningen.(bij mij werkt het, kan ook gewoon aan mij liggen)

Rest-paused preacher curls gevolgd door directe extreme streching 60 sec = gegarandeerd pijn in je biceps, direct, en ook de volgende dag. Doe daar verder geen oefeningen bij, die ene oefening voldoet!

voor je lats moet je eens proberen close grip pull ups te doen als je dat weinig doet. Verder voor spierpijn in je rug gerust een beetje verantwoord(!!) cheaten en meer gewicht pakken en meer varieren in je oefeningen.

Doe je chins? Doe je zware rows?

Als je ze met ja beantwoord hebt: Zou ik eens proberen contractie vast te houden op het eindpunt, dus bijv. bij rows even vasthouden als de stang bij je borst is.

• Topic Starter Topic Starter
veel informatie. bedankt hiervoor.

Chinnen ben ik nog niet mee begonnen omdat ik dat simpelweg nog niet trek en geen assist heb bij deze oefening (had ik op de vorige sportschool wel).
rows doe ik wel en ook wel voor mij op het juiste gewicht.

Ik zal morgen als ik deze week de rug train jullie info even in gedachten houden en uitproberen

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ik zou eens voor de verandering, Borst - Biceps doen, Dan train je alleen je biceps los en vermoei je niet je biceps door de rugoefeningen.(bij mij werkt het, kan ook gewoon aan mij liggen)

Ik doe reeds borst/ biceps, rug triceps

veel informatie. bedankt hiervoor.

Chinnen ben ik nog niet mee begonnen omdat ik dat simpelweg nog niet trek en geen assist heb bij deze oefening (had ik op de vorige sportschool wel).
rows doe ik wel en ook wel voor mij op het juiste gewicht.

Ik zal morgen als ik deze week de rug train jullie info even in gedachten houden en uitproberen

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ik doe reeds borst/ biceps, rug triceps

maak een rugschema met de informatie die je nu hebt gekregen. Werkt het niet, dan weten wij misschien wat je verkeerd hebt gedaan, werkt het wel dan weet je dat het voor jou werkt!;)

Terug
Naar boven