MuscleMeat

waarom zou je NIET aan de aas gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het schrijnend.
-Waar vele festivaljuicers, fake nattys en zogenaamde pt's (die 2 curls hebben gedaan en hun klanten in de meest vreemde posities manouvreren);
-Waar menigeen met goed licht en een bijna ontplofte kop een blokje ziet in de spiegel en denkt dat hij op 12% zit en totaal geen benul heeft van zijn of haar calorie inname, laat staan macros, micros, en suppletie;
-Waar menigeen deadlift als een geschrokken kat en techniek an sich zwaar te wensen overlaat;

De orals naar binnen werken als snoepjes en vaker darten dan Barney.

-Waar drugs de wereld van bodybuilding en de fitnessindustrie domineert;
-Waar het hele beeld van wat nou werkelijk naturel haalbaar is, compleet is opgefokt;

Dat er dan zo gereageerd wordt op mijn voornemen en dat ik word uitgemaakt als naief, triest, zot, suicidaal en wat voor dingen meer.

Lachwekkend gewoon
Gast :roflol::roflol::roflol:

Ja, er zijn zoveel debielen en die zouden wij ook maar al te graag veroordelen hier. Maar wat hebben al die mensen ermee te maken? Misschien verstandig om naar je eigen te kijken? Dat suïcidaal gaat te ver.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat zij belachelijke dingen doen,maakt het uwe niet minder erg.

Ik zit niet aan de AAS,partysnoepjes zeggen me ook niks,alcohol ook niet.

Heb niks tegen mensen die "verantwoord" omspringen met AAS. Maar daar val jij in mijn ogen niet onder. En al die beachboys die winny snoepen omdat het zomer wordt ook niet trouwens.

Ik vind kuren voor de fun eerder lachwekkend. Wat had je gehoopt?dat ze dit gingen toejuichen?

"Verantwoord"
Lees het hebben van wedstrijdambities.

Nee ik had verwacht reacties te krijgen waar ik om vroeg en waar ik wat aan zou hebben.

Zoiets simpels als na on te zijn geweest wordt off trainen een stuk minder leuk.

Omdat zij belachelijke dingen doen,maakt het uwe niet minder erg.

Ik zit niet aan de AAS,partysnoepjes zeggen me ook niks,alcohol ook niet.

Heb niks tegen mensen die "verantwoord" omspringen met AAS. Maar daar val jij in mijn ogen niet onder. En al die beachboys die winny snoepen omdat het zomer wordt ook niet trouwens.

Ik vind kuren voor de fun eerder lachwekkend. Wat had je gehoopt?dat ze dit gingen toejuichen?

De reden maakt toch geen f**k uit waarom je aan de AAS gaat? Of je nu een enorm verlegen jongetje bent omdat je test op een schamele 9,5 schommelt en je graag meer uit het leven wilt halen, of dat je graag wat groter wilt worden, of dat je graag veel groter wilt worden.. Of je nu wel of geen drugs gebruikt, of je nu man of vrouw bent, kaal of een behaarde aap.

Een wijsvingertje uitsteken is oh zo makkelijk en 9/10x gebaseerd op vooroordelen en hokjesgedrag. Als je iemand zijn of haar verhaal niet kent, waarom zou je er überhaupt je energie insteken? Leven en laten leven, zo moeilijk is dat toch niet?

"Verantwoord"

Nee ik had verwacht reacties te krijgen waar ik om vroeg en waar ik wat aan zou hebben.

Zoiets simpels als na on te zijn geweest wordt off trainen een stuk minder leuk.

Het hebben van wedstrijdambities is een doel en het gebruik van AAS een middel om bij je doel te komen. Dat staat compleet los van het wel of niet verantwoord bezig zijn met de gezondheid van je lichaam.

Doe jezelf een plezier, lees je gewoon in over alle risico's, weeg af wat het je waard is om een bepaald doel te bereiken, wat die ook moge zijn en hak de knoop door. Reacties waar je wat aan gaat hebben vind je zelden terug in topics met titels zoals deze op DBB.

"Verantwoord"

Je wil dus alleen horen wat in je Eigen straatje past.

De reden maakt toch geen f**k uit waarom je aan de AAS gaat? Of je nu een enorm verlegen jongetje bent omdat je test op een schamele 9,5 schommelt en je graag meer uit het leven wilt halen, of dat je graag wat groter wilt worden, of dat je graag veel groter wilt worden.. Of je nu wel of geen drugs gebruikt, of je nu man of vrouw bent, kaal of een behaarde aap.

Een wijsvingertje uitsteken is oh zo makkelijk en 9/10x gebaseerd op vooroordelen en hokjesgedrag. Als je iemand zijn of haar verhaal niet kent, waarom zou je er überhaupt je energie insteken? Leven en laten leven, zo moeilijk is dat toch niet?

Iedereen doet wat hij wil.

Maar kuren voor de FUN. Meh slaagt gewoon op geen kloten.

Leven en laten leven idd. Hij doet ermee wat hij wil uiteindelijk. Maakt mij ook geen reet uit.

Maar als je alleen maar mag posten om iemand toe te juichen ookal is het een debiel plan.

Het hebben van wedstrijdambities is een doel en het gebruik van AAS een middel om bij je doel te komen.

Doe jezelf een plezier, lees je gewoon in over alle risico's, weeg af wat het je waard is om een bepaald doel te bereiken, wat die ook moge zijn en hak de knoop door.

Je legt de vinger precies op de zere plek. Gebruikers hebben doorgaans een doel: groter, sterker, droger of sneller. Om dat te bereiken wordt dan aas gebruikt.
TS heeft geen doel. Aas gebruiken is het doel. Dat is natuurlijk waardeloos en precies de reden dat iedereen zo reageert.

Mi is er maar één terechte reden om aas (test) te gebruiken en dat is wanneer je arts het je voorschrijft. Elke andere reden en het goedpraten daarvan vind ik onzinnig.

Mijn reden om aas te willen gebruiken is echt niet onzinniger dan welke andere reden dan ook

Als ik de behoefte heb om iets onzinnigs te doen dan staat me dat toch vrij

Mi is er maar één terechte reden om aas (test) te gebruiken en dat is wanneer je arts het je voorschrijft. Elke andere reden en het goedpraten daarvan vind ik onzinnig.

Mijn reden om aas te willen gebruiken is echt niet onzinniger dan welke andere reden dan ook

Als uw reden even dwaas is dan een andere reden zoals je zelf zegt dan blijft je reden nog steeds dwaas.

Je zegt het zelf enkel als je arts het voorschrijft. Blijf er dan maar gewoon af.

Je probeert jezelf steeds goed te praten door anderen aan te wijzen lol.

Als ik de behoefte heb om iets onzinnigs te doen dan staat me dat toch vrij

Ja doe maar hoor. Als je onzinnig wil doen mij niet gelaten. Maar beetje gaan huilen omdat je hier niet de antwoorden krijgt die je had willen horen....meh.

Spuit lekker maar wat AAS voor de fun.En om later geen spijt te hebben van het niet te doen.

Ik vind sommige onzinnige dingen erg leuk. Ik ben nieuwsgierig naar deze

Haha huilen? Ik vind het juist zeer vermakelijk:D

Het aantal huichelaars hier weerspiegelt perfect hoe het is gesteld met de fitnessindustrie.
Mooi om te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven