XXL Nutrition

waarom zou je NIET aan de aas gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
ik denk dat ts gay is

Ja natuurlijk. Ik heb altijd al eens een log bij willen houden voor een stelletje papegaaiende huichelaars (op een enkeling daargelaten)
Leuk!
In antwoord op je vraag in het begin, waarom je niet aan de aas zou gaan. En mind you ik heb geen verstand van AAS en ga dus puur af op de reacties die hier zijn gepost:
1. Gezondheid
2. Resultaten zijn tijdelijk van aard
3. Verslavings gevoelig product.

Ik denk persoonlijk, als je het doet dat je niet zo heel erg in de problemen zou komen, aangezien de history die je zelf hebt aangegeven omtrent je sportgeschiedenis en gecombineerd met het feit dat er mensen zijn die om veel, en dan bedoel ik veel dommer redenen AAS gebruiken en met veel slechtere voedingssschema' s zit je goed.

Ook is er een bekende DBB' er van galen dacht ik die een boekje hieromtrent (dit onderwerp) heeft uitgebracht, misschien de moeite waard om te proberen.

Als reactie op de quote, ik denk juist als je een log begint, serieus bent en dedicated dat niemand meer je zo uitlachen na pagina 3. Dat komt ook door de manier waarop je originele comment is vormgegeven waardoor het zoveel slechte kritiek heeft gekregen, denk ik iig.

Suc6 en HF bro :D all the best!

In antwoord op je vraag in het begin, waarom je niet aan de aas zou gaan. En mind you ik heb geen verstand van AAS en ga dus puur af op de reacties die hier zijn gepost:
1. Gezondheid
2. Resultaten zijn tijdelijk van aard
3. Verslavings gevoelig product.

Ik denk persoonlijk, als je het doet dat je niet zo heel erg in de problemen zou komen, aangezien de history die je zelf hebt aangegeven omtrent je sportgeschiedenis en gecombineerd met het feit dat er mensen zijn die om veel, en dan bedoel ik veel dommer redenen AAS gebruiken en met veel slechtere voedingssschema' s zit je goed.

Ook is er een bekende DBB' er van galen dacht ik die een boekje hieromtrent (dit onderwerp) heeft uitgebracht, misschien de moeite waard om te proberen.

Als reactie op de quote, ik denk juist als je een log begint, serieus bent en dedicated dat niemand meer je zo uitlachen na pagina 3. Dat komt ook door de manier waarop je originele comment is vormgegeven waardoor het zoveel slechte kritiek heeft gekregen, denk ik iig.

Suc6 en HF bro :D all the best!
Ja men spuit graag kritiek zeker als het aankomt op aas. Hij mag wel blij zijn dat ze hem er van weghouden want aas is geen lachertje en uberhoopt mensen hebben dat niet nodig. Als je iets serieus wil doen zoals aas denk dan na of het de moeite wel waard is om zo groot en sterk te worden... wat mis je in je leven om dat te willen of ben je echt bereid om jezelf stevig te testen en is het een doel van je om in je leven alles gegeven te hebben en meer. Want aas is buiten de natuurlijke gang van zaken.

Als ik van hem was en hij heeft geen bepaald doel voor ogen dan zou ik het niet doen. Voor de fun rook je eens een sticky ofzo. Hoewel dat ook verslavend kan zijn. Fun en thrillseeking behavior is iets anders en zeker niet het beste dat je kan doen met je leven.

Waarom ik al 15+ jaar train en nog niet heb gekuurd.

- een enkel kuurtje is zinloos, kuren blijft huren
- diepe dalen na een kuur, zowel fysiek en mentaal
- waar is de grens, geleerd tevreden te zijn met wat je hebt een kuurtje stelt je niet tevreden je wil altijd meer.
- je eigen test. productie verkloten voor altijd waar je nog 50 jaar mee verder moet, om nu iets gespierder rond te lopen. Je wordt sneller oud eenmaal gestopt door je lage test. levels.
- mogelijke schade aan organen.
- spelen met je hormonen is spelen met je gemoedstoestand, hoe pakt dit uit als je al stemmingswisselingen hebt.

Als ik zou gaan kuren zou het voor altijd zijn, af en toe een kuurtje lijkt me zinloos. Maar hoe ga ik dat in hemelsnaam betalen. Ik heb er op dit moment ook geen enkele behoefte aan maar als ik in de 40 ben weet ik niet of ik nog de plezier het de sport haal die ik er nu aan beleef als resultaten enkel minder gaan worden.

• Like
Waarderingen: Inb4
Waarom ik al 15+ jaar train en nog niet heb gekuurd.

- een enkel kuurtje is zinloos, kuren blijft huren
Hangt ervan af of je al je natuurlijke grens hebt bereikt (waarschijnlijk niet).

- je eigen test. productie verkloten voor altijd waar je nog 50 jaar mee verder moet, om nu iets gespierder rond te lopen. Je wordt sneller oud eenmaal gestopt door je lage test. levels.
Je eigen test productie is niet voor altijd verkloot na een kuur, misschien als je jarenlang AAS misbruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven