AndroidHealthClinic

Wabba Goes 2009 -> Jeppe's verslag !

  • Topic starter Jeppe
  • Startdatum
  • Reacties 98
  • Weergaven 8K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

volgens mij had jeppe een schetser mee en zijn de tekeningen nu bij de schilder, als ze droog zijn worden ze gescanned en geupload :)
 
duurt idd wel zeer lang ... spanning er in laten cava , maar dit gaat er een beetje over :(
 
Ik wacht op foto's van een maat en die heeft examens...en die van Mascha en die moet ook nog heel wat doen denk ik dus....ik heb er geen controle over he gasten, geduld :p
 
ik zei toch dat die belgen sloom waren met foto s:P
 
Ik wacht op foto's van een maat en die heeft examens...en die van Mascha en die moet ook nog heel wat doen denk ik dus....ik heb er geen controle over he gasten, geduld :p

ben je vlaming btw ? zoja vanwaar ben je
 
Ben vlaming ja, Leuven, waarom?
 
kan ik ergens een paar goeie foto's zien waar alle deelnemers op staan met een paar poses ofzo :) ?
 
Een paar foto's...

2wcpl3m.jpg


21o7lsh.png


2afbx53.jpg


2u5e6fo.jpg


2vdpmdk.jpg
 
2yzfvah.jpg


vhdzc3.jpg
 
2qte0rt.jpg
 
super man !!!!
 
Eindelijk wat goede foto's! Hier lijk je echt een beest!
 
die met zen lang haar ziet er ook niet slecht uit, maar lang niet zo droog als den jeppe
 
Thx, van Mascha verwacht ik ook nog betere fotos.
 
Prachtige rug!
 
check die lijneeeeen :D
nicenicenice jeppe :D komaan nog foto's man ;) ziet er HEEEEEL goed uit! gelukkig dat ik er dit jaar niet moest staan ;p
 
Verdiend gewonnen :). Prachtige fysiek , estethisch perfect. Ik vind het alleen nog bruter met dat vocht erbij :P Maar dat is eigenlijk mening natuurlijk.
 
Back
Naar boven