AndroidHealthClinic

Wanna see BEEF ?

Woeste fysiek man ! en ik had begrepen dat jullie NIET squaten en Deadliften toch?

• Topic Starter Topic Starter
zijn benen zijn ook huge, rond de 70cm omtrek en kuiten zijn nog 45-46 , met het cutten zijn de kuiten redelijk gekrompen maar nog steeds maar 1cm kleiner als ze armen.
squatten en deadliften wel, maar niet zo fanatiek als de meesten hier.

en nee er is niks mis met triceps ze zijn allebei huge, ik vind zelfs de foto nog een vertekend beeld geven van zen fysiek, als hij hier naast me in de kamer staat te poseren lijkt i nog stukken groter!!!

Huuuuuuugggeeeeeeeeeee!

Beestige fysiek!

Waarom geen benen en/of fullbody?

zijn benen zijn ook huge, rond de 70cm omtrek en kuiten zijn nog 45-46 , met het cutten zijn de kuiten redelijk gekrompen maar nog steeds maar 1cm kleiner als ze armen.
squatten en deadliften wel, maar niet zo fanatiek als de meesten hier.

en nee er is niks mis met triceps ze zijn allebei huge, ik vind zelfs de foto nog een vertekend beeld geven van zen fysiek, als hij hier naast me in de kamer staat te poseren lijkt i nog stukken groter!!!

foto's maken iemand wat kleiner, in het echt is de persoon altijd groter.

Gave foto's! Ziet er top uit. Heb je misschien ook een foto van ervoor, ik ben benieuwd hoe dat eruit zag.

Wat voor kuur zit je in? Ik heb alleen de test+tren gevonden, maar dat topic is al van november. Lijkt me niet dat je daar nu nog aan zit :D

Huge mofo! :eek:

Ik wou dat ik zo'n vrienden had...die van mij zijn allemaal skinny bastards :(

Ja ik zag de vraag al staan maar ook ik ben erg benieuwd wat hij in dr bij heeft gebruikt om zo te worden. ****ing nice though, erg dikke sjihit

Grttz

Logan

erg bruut,als je dit ziet zou je direct zin hebben om ook te gebruiken:D
Hoe lang heeft hij naturel getraind?

Prachtig beestachtig fysiek,
maar vind Lee Haney nog ietsje beter :p

wat kuurt deze gast, verder wel bruut

Amai echt wel zot... Daar zou ik toch ni graag een lap van krijgen :D
Nothing more than a massive Beast. Mooi zo!

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste ik heb niet gezegd dat die beester is als lee haney grapjassen, ik zeg dat die goed in de buurt komt van zijn massa + dat hij nog maar 21 is .
als ik de traingvids zie van lee en ik vergelijk die met men maat in de gym dan zie ik kwa BEEF weinig verschil. maar goed

als je wat terug naaronder scrollt in fototopic vind je de fotos van 2 maand geleden van voor de kuur.

hij traint nu 4.5 jaar maar ervoor afgetraind van 135kg aan +- 30% naar 89-90 aan 12%

kuurtje was sustanon/primo/tren ace

vond de titel nogal schreeuwerig maar gezien de beelden mag het voor een keer :D

Terug
Naar boven