XXL Nutrition

Wanna see BEEF ?

• Topic Starter Topic Starter
bench is 1x190 gelukt voor de kuur , maar nu tijdens durfde hij niet te voluit te gaan, schrik om iets te vernken ofzo, hij deed 6 x 150 bench toen hij die 1x190 kon, nu doet hij laatste set 4x160 en dan nog 2 met hulp dus 1x200 kan i wel denkk.

deadlifts met 150x10

bicep curls met 30
euhm barbell curl met 60-70

schoulder press met 44kg dbb's

en zo verder

Squats?

Deadlift moet hij nog wel aan werken.

Godsamme, ****ing buff.

bench is 1x190 gelukt voor de kuur , maar nu tijdens durfde hij niet te voluit te gaan, schrik om iets te vernken ofzo, hij deed 6 x 150 bench toen hij die 1x190 kon, nu doet hij laatste set 4x160 en dan nog 2 met hulp dus 1x200 kan i wel denkk.

deadlifts met 150x10

bicep curls met 30
euhm barbell curl met 60-70

schoulder press met 44kg dbb's

en zo verder

Krachtverhoudingen vind ik wel vreemd. Mega sterk in bench, maar de rest is uit verhouding. Zijn benen zien er goed uit. Vooral zijn kuiten! Valt op een of andere manier toch op dat de meesten die AAS gebruiken altijd zo sterk met benchpress zijn.. of is dat gewoon toeval :D

ja inderdaad heel sterk voor 21jaar. al vind ik ook dat jou maat blijkbaar heel sterk is in bench ik duw maar max 1X150 uw maat 1X200 terwijl shoulderpress van mijn dan wel gaat met 52kg en bij uw maat maar met 44kg. ik ben zelf ook slechts 21 jaar dus weet ik hoeveel je er moet voor doen. blijkbaar blinkt uw maat serieus uit in borst e. maar nogmaals heel sterk voor die leeftijd. en veel mooier volgens mij dan de hele zwaargewichten, als je weet dat arnold droog "slechts" 107kg woog voor 1m89 zegt dat genoeg denk ik terwijl arnold toch voor velen de beste blijft

zegt ook niks hoeveel gewicht je kunt verzeten gaat om de reps enz enz dit is bb en geen powerlifting .maar dat hoef ik juillie niet uit teleggen hahahahahah ontopic zeerrrrrrrr bruut

Echt zwaar netjes. Brute fysiek en dan ook nog bij zo'n lengte. Echt imposant. Genetic freak :) Maar dit was zijn 1e kuur?

ja die shoulder press is omdat zijn halters niet hoger gaan als dat hèhèhèhè, we trainen niet samen, hij had een jaarobbo genomen vorig jaar toen ik nog ergens anders werkte en voor mij was het stom om samen te gaan dan, nu train ik dichterbij, binnkort komt i naar mijn gym , daar gaan ze tot 62 !!!
hij doet trouwens 100kg military press met de olymp baar.

ik weet ook dat hij legg press deed met 450kg aan schijven en een maatje van 60kg erbovenop maar dat was in de breektijd, nu traint hij veel stricter en lichaamsvriendlijker want je word krom van TE zwaar te willen gaan!

ik ben er ook zeker van dat hij bevoorbeeld 36kg halters ook kan curlen, maar de bedoeling is maximum stimulatie dus beter strict en wat minder dan.

ik heb em ook es front raises met 30kg/hand zien doen,das heavy shit !!!

front raises met 30kg haha.. lol

Ziet er goed uit! verbeterpuntje: onderrug. In verhouding minder massa op de onderrug (totaalplaatje)

Dat zeker! Huge mofo. Gaat ie nog wedstrijden doen?

hij word 22 in januari, dus ik zei als je echt iets cools wil bereiken moet je voor eind 2008 ergens een wedstrijd doen , anders is die geen junior meer zeker?

en ja nu in oktober zijn hier wedstrijden maar hij heeft nu pas gedaan met kuur en wou minstens 6 maand off gaan dus dat zit er ook niet in.

moet trouwens nog wat aan de abs gewerkt worden en achterkant benen alvorens hij ready is.

Als hij klaar is tegen die tijd laat hem mij maar een email sturen. Ik heb zo lijst met bonden en leeftijds klasses. Iederen heeft daar wat andere regels voor dus heb dat zelf een keer allemaal op een rij gezet. Hoe zit met jou beast? Wil jij nog onstage?

Ziet er erg goed uit vooral voor zijn leeftijd, ik zou zeggen maak hem ook snel een actieve lid van DBB.

Greetz

Terug
Naar boven