AndroidHealthClinic

Wanna see BEEF ?

Wow. Dat is zeker n aardige hoeveelheid BEEF:p

Toch verbazingwekkend hoe groot hij is voor z'n lengte/gewicht verhouding..maarja zijn VP is ook erg laag.

Echt een beest!

Die rug owned echt hard man .. t*ring !

prachtfysiek!!!

Super! Een van de beste die ik hier gezien heb.

Jammer dat je benen niet post voor het totaalbeeld.

Wat voor borsttraining doet hij? Zn upper chest is goed ontwikkeld:).

• Topic Starter Topic Starter
de kuren en de training maakt geen hol uit, ik kan je zijn chesttraining geven enz maar daar ben je niets mee.
hij doet hetzelfde als iedereen, 4-5 oefeninge waarvan 2-3 press en 2 fly bewegingen

voor rug ZELDEN deadlift want hij heeft een zwakke onderrug, veel rows an optrekken met halter tss benen.

de kuren en de training maakt geen hol uit, ik kan je zijn chesttraining geven enz maar daar ben je niets mee.
hij doet hetzelfde als iedereen, 4-5 oefeninge waarvan 2-3 press en 2 fly bewegingen

voor rug ZELDEN deadlift want hij heeft een zwakke onderrug, veel rows an optrekken met halter tss benen.

Dan moet hij juist gaan deadliften.

Ook barbell rows?:)

Ws bedoelt hij dat hij niet goed kan deadliften omdat hij dan veel last krijgt aan zn onderrrug.
Wel echt een goed fysiek man....doet ie goed:).

• Topic Starter Topic Starter
6bmkwlk.jpg

4uyu6c3.jpg

ferm goed voor 21jaar

holy **** dat ziet er goed uit. wat een kuiten ook!:eek!:

Genetic FREAK :eek:

Door zulke pics zou ik ook ooit nog is eens een keer wllen gaan kuren gezien ik dit in heel me leven niet eens naturel zou kunnen halen... Hij is zoow bruut voor 21 jaar.

Jaloerzie hier:D

**** me... hoe bruut is die rug _O_

gruwelijk, maar sorry ben niet overtuigd dat ie groter is dan lee haney.

Echt ****ing brute massa en hij is nog lang ook, dus hij zal er waarschijnlijk echt HUGE uitzien als je naast hem staat (brede kleine mannetjes ogen immers niet erg imposant). Zouden veel biefstukken van gemaakt kunnen worden ;)

Wat zijn zijn krachtstats?

****ing hell :thumb:

Terug
Naar boven