XXL Nutrition

Wat begon als een hobby....

Danny mee doen zondag ! jij trekt/duwt echt wel noemenswaardige gewichten, er zijn zoveel afmeldingen en jij hebt het volle recht om op die groep aan te sluiten.

Je hoeft geen entree te betalen en krijgt een tshirt en medaille. Wat zou je nog meer willen, buiten een knuffel van mij dan.

Normaal train je ook zwaar op zondag :)

Dan word ik jou coach en jij de mijne Danny:p

Als mijn log 10 kg sterker was zou ik ook gewoon mee doen, alleen al voor de sfeer en mezelf op een wedstrijd proberen te verbeteren...

Nette training Danny, zou gaaf zijn om mee te doen jongen!
Lukt jou wel!

• Topic Starter Topic Starter
Nee ben nog niet zover... Log is wel ok maar ja 110 log is voor meisjes ;) en die deadlift is gewoon kwa techniek niet zo goed en als ik nou volgend jaar die 260 trek of zelfs meer dan doe ik mee. Niels, zou jij ook niet doen, je wil wel iets laten zien daar.

Gewoon meedoen zondag pik

Nee ben nog niet zover... Log is wel ok maar ja 110 log is voor meisjes ;) en die deadlift is gewoon kwa techniek niet zo goed en als ik nou volgend jaar die 260 trek of zelfs meer dan doe ik mee. Niels, zou jij ook niet doen, je wil wel iets laten zien daar.

Doe voor jezelf mee man, winnen zit er sowieso toch niet in. Toch mooi om daar wat PR's te zetten

meedoen

Training 05-11-2012

Benchpress
10x50kg
10x80kg
5x100kg
5x122,5kg
5x122,5kg
5x122,5kg
5x122,5kg Volgens mij VPR

Machine Fly
15x77kg
15x77kg
12x77kg

Chinups
BWx15
BWx15
BWx14

Dip
12x BW+21kg
10x BW+26kg
7x BW+31kg Helemaal op...

Vorige week MP na het bankdrukken gedaan, maar is fines voor mij schouders. Daarom deze eruit gelaten en lekker veel borst. Voelt goed! Wil sterk worden met die bench. Ik haal bij de log veel uit mijn borst, vandaar.

hele sterke bench maat;)

Prima training en die bench is inderdaad erg netjes!

Die is niet mis , mooi

Thanx boys!!:)

benchen haha :sd:

Sterke bench kerel.

Goed bezig ! :thumbup:

Haha geintjeeee coach:p

Terug
Naar boven