MuscleMeat

Wat begon als een hobby....

Gingen zeer vlot ! goed bezig hier

Damn kerel wat een nette squats.. Zelfde geld voor je deads, ben benieuwd wat je doet als je helemaal fit bent. :thumbs:
Hoe is het met je arm trouwens?

Hilarisch eigenlijk hoe mensen zich blesseren met idiote activiteiten terwijl ze bijna dagelijks zonder problemen met dikke gewichten lopen te gooien. :D

• Topic Starter Topic Starter
Damn kerel wat een nette squats.. Zelfde geld voor je deads, ben benieuwd wat je doet als je helemaal fit bent. :thumbs:
Hoe is het met je arm trouwens?

Hilarisch eigenlijk hoe mensen zich blesseren met idiote activiteiten terwijl ze bijna dagelijks zonder problemen met dikke gewichten lopen te gooien. :D

Thanx man! Arm gaat wel iets beter maar voelde em gisteren wel weer bij de pullups. Morgen bankdrukken, ben benieuwd...

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 13:47 ----------

Gingen zeer vlot ! goed bezig hier

Thanx kerel!

Nice die squats, ben je er zaterdag ook bij?

Gym 6-12-12

Carpull
20mtr handrem 3 (warming up)
20mtr handrem 4
paar mtr handrem 5 (geen grip met dit weer, gleed contant weg)

Benchpress
10x20kg
10x60kg
5x100kg
5x120kg
3x130kg (niet te doen, doet echt zeer!)

Kreeg bij de laatste sets weer echt last van mijn arm. Wilde voor de 5x140 gaan.
Ik ga nu mijn schema helemaal omgooien, want ik kom niet van mijn blessure af. Komende weken focus op benen en heel licht het bovenlichaam. Volgende week naar de fysio, want is toch serieuzer dan ik dacht.

Laatst bewerkt:
Komt goed even omheen trainen zoals ik zei en goed doorbloeden rustig focus op andere belangrijke zaken en vanuit daar weer rustig terug opbouwen!

Goeie squat, sterk bezig daar in eindhoven.

Wil volgend jaar anders ook eens langskomen om met jullie te trainen.

Balen zeg Danny, je blijft wel sterk zeg, handrem 5 is erg prima met dit weer..

Heb nog iets gevonden van je blessure.. ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt goed even omheen trainen zoals ik zei en goed doorbloeden rustig focus op andere belangrijke zaken en vanuit daar weer rustig terug opbouwen!

Ja ik zal er toch aan moeten geloven maat. Morgen ff fysio bellen.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:21 ----------

Hahahaha dat filmpje. K*tjanus!!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:22 ----------

Goeie squat, sterk bezig daar in eindhoven.

Wil volgend jaar anders ook eens langskomen om met jullie te trainen.

Gemotiveerde mensen zijn altijd welkom!

Klote man dat het niet beter word de blessure. Hopelijk kan de fysio wat duidelijkheid geven. Verder toch nette trainingen nog

Ja ik zal er toch aan moeten geloven maat. Morgen ff fysio bellen.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:21 ----------

Hahahaha dat filmpje. K*tjanus!!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 21:22 ----------

Gemotiveerde mensen zijn altijd welkom!

Komt goed ik ben ook zo goed als van die jumpers knie af en ook door goed op te letten en rustig om de blessure heen te trainen!! Trouwens car pull op 4 uitgelopen he je had totaal geen grip op de 5. Op naar de yoke zondag!! En let op het is al even geleden dat je die gedaan hebt he dus pak wat extra warm ups;)

Haha geweldig filmpje, zo zal het er vast uit hebben gezien. Idd klote van je blessure maar kan gebeuren; zorgen dat het zo snel mogelijk over gaat en dan weer groeien. Ik ben er helaas niet bij zaterdag/zondag dus ik hoor daarna wel hoe het gegaan is.

Vandaag event training. Het regende en met de blessure aan mijn arm maar bij yoke en farmers gelaten. Morgen afspraak bij de fysio, ben benieuwd.
Was zeker 2 maanden geleden dat ik events gedaan heb!

Yoke
140kg 15+15 mtr
180kg 15mtr
220kg 15mtr
270kg 15mtr (2x gedropt, ff wennen aan gewicht weer, wilde veel te snel)
270kg 15mtr makkie
310kg 11mtr 3 drops PR

Farmers
65kg 15+15 mtr
95kg 15+15 mtr
125kg 15+15 mtr PR! (pfff heavy)

Toch lekker die pr's na paar weken geeen events.. Volgende keer mag er wel wat meer bij he;) ofjaa zonder blessure bedoel ik!!:

Toch lekker weer 2 PR's gepakt :)

Hoop dat je problemen met je elleboog snel voorbij zijn. Nice Yoke en farmers.

Terug
Naar boven