MuscleMeat

Wat begon als een hobby....

:roflol:

dat die combinatie niet werkt weet ik al langer hehe,

toch nog goed doorgetraind :)

Lekker die stone danny alleen was het wel 175cm? En de farmers waren toch 110kg?

Toch nog aardig getraind man !

@Niels, 1.67m hoogte en 110kg farmers (als het die koffertjes waren) ;)

• Topic Starter Topic Starter
netjes pik

Wat waren de hoogtes dan pik?

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 17:17 ----------

Dus 167cm was je hoogste?
En de rest van de hoogtes?

Mij bad, bij mn thuis is 1.67m de hoogste :roflol:

Ik heb het platform vorige week met Sanne nog gemeten en het laagste was 1.32m en dan per 10cm omhoog tot 1.72m

Gymtraining 17-12-2012

Pushpress (1e clean)
20x20kg strict
8x60kg strict
5x80kg
5x90kg
3x100kg
5x110kg PR (makkie, had er zeker nog minimaal 2 over, maar kreeg weer last van m'n arm. Volgende x reps maken op 115) ZIE FILMPJE!

Pin Press (13, wenkbrauw) met red bands
5x60kg
3x80kg
3x90kg
3x100kg

Nog een beetje lichte sets dumbbell curls gedaan om m'n arm te doorbloeden.

Schoot bij de pinpress laatste set flink in m'n rug. Beetje jammer van al die pijntjes. Is maar eens tijd voor deload weekje.

Laatst bewerkt:
Toch echt weer sterk hoor die push press!! Aankomende week staat deload op de planning hij komt als geroepen merk ik hier ;)

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 21:23 ----------

Video al gezien maar EASY met grote letters hoor!

Sterk man Danny!

Nice kerel, die stones en een hele vette pushpress! Succes met die pijntjes, er irritant allemaal. Weekje rust was bij mij de oplossing. De boel in de tijgerbalsem zetten voor het trainen doet bij mij ook altijd wonderen.

Nice kerel, die stones en een hele vette pushpress! Succes met die pijntjes, er irritant allemaal. Weekje rust was bij mij de oplossing. De boel in de tijgerbalsem zetten voor het trainen doet bij mij ook altijd wonderen.

Thanx! Weekje rust vind ik heel moeilijk en moet van de fysio ook blijven doorbloeden. Ga nu samen met Niels ff een weekje deload doen, hopen dat dat helpt. Tijgerbalsem ga ik proberen!!

Gymtraining 19-12-2012

Fullsquat
10x20kg
10x60kg
5x100kg
5x140kg
3x160kg (belt om)
3x180kg
2x190kg 3e fail (wraps om) Ze voelde al niet goed, maar dacht ga het wel proberen. Moet ook echt ff deloadweekje!!

Deadlift
5x120kg
5x180kg
3x200kg
3x220kg
3x240kg PR!! Niet verwacht, maar ik ging helemaal los!!

Crunshes
x50
x50
x50

Echt toe aan deload! Daarna lekker reps maken en wat terug op gewicht. Zin in!

deload in de kerstweek, lekker bulken

Nette training, squat mag ook wel eens he, je bent de afgelopen maand alleen maar hoger gegaan.. Deadlift was gewoon erg strak.
Prima!

Wel toevallig dat we er allebij echt klaar mee zijn haha deloaden en dan weer gaan!!

Erg nette deadlift.

deload in de kerstweek, lekker bulken

Heerlijk!! :D

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 07:39 ----------

Nette training, squat mag ook wel eens he, je bent de afgelopen maand alleen maar hoger gegaan.. Deadlift was gewoon erg strak.
Prima!

True...

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 07:40 ----------

Wel toevallig dat we er allebij echt klaar mee zijn haha deloaden en dan weer gaan!!

Ja vooral met die squat ben ik te hard gegaan. En jij ook. Samen deload is ook fijner

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 07:42 ----------

Thanx beest!

Terug
Naar boven