AndroidHealthClinic

Wat begon als een hobby....

King!;)

Easy 10x210kg deadlift is akelig sterk Dannyboy.

sterke DL baas

bazig bezig

• Topic Starter Topic Starter
Mijn dank! We zullen vanavond eens zien wat de log gaat doen. Moet nog een beetje wennen....

Training 09-01-2013

Loglift 28cm
10x35kg (strict)
8x65kg
IFSA
5x80kg
5x90kg
3x100kg
Fx110kg :mad:
2x105kg
3x105kg (bij de laatste set stond ik echt te kloten met m'n evenwicht. Is nu de 2e x met die nieuwe log. En moet echt rustig weer opbouwen na mijn blessure. Hopelijk lukt dat nog voor de wedstrijd)

Squat
10x60kg
5x100kg
5x140kg
3x160kg (vanaf hier belt om)
6x172,5kg RepPR Pffff heavy!!
4x172,5kg (leeg) prima

Farmers
95kg 40mtr (met draai na 20)
105kg 40mtr (met draai na 20)
125kg 20mtr (gingen lekker vlot)

Mooi rep PR op de squat. Zit maar niet te zeer in over die 110kg fail op de log. Je duwt met een matige vorm 3x105kg in je laatste set , dus dat is een bevestiging dat er meer in het vat zit, zeker als je een paar weken verder bent. Soms niet te hard zijn voor jezelf.

Mooi rep PR op de squat. Zit maar niet te zeer in over die 110kg fail op de log. Je duwt met een matige vorm 3x105kg in je laatste set , dus dat is een bevestiging dat er meer in het vat zit, zeker als je een paar weken verder bent. Soms niet te hard zijn voor jezelf.

Ja klopt helemaal, maar ja heb 3x2x110 gedaan, dus viel ff tegen. Komt goed!

Moet jij wat zeggen pr's vliegen je ook hier om de oren. ;)

Heavy squat maar toch netjes gedaan hoor!

Sicke training weer zeg, heel vet PR op je squat! :thumbs:
Enne, 3x105 log na een blessure is echt geen schande hoor. :D

dikke training. wanneer zit je te kloten met je evenwicht op de log, op de borst of bovenin

Prima gewoon toch. 5kg minder en 1 rep meer. Soon gewoon 2 x 115!

sterk bezig geweest man

Dank jongens!
@Bob, bovenin, ik hang best ver naar achteren om die log uit te stoten. Ga altijd aan de wandel met dat ding.

Gewoon sterke training en eens gaan trainen op stabilisatie voor jou.. komt helemaal goed en gewoon hard getraind

Was er vandaag niet bij maar evenwicht begint langzaam wel te komen toch? Kan me nog herinneren dat je naar 3 of 5 herhaling 180graden gedraaid was. Laatste tijd ging dit veel beter. Nette squats jonge gaat goed vooruit!

Zeikerd;) top maat komt wel

6x172,5kg RepPR Pffff heavy!!

en dan nog eens 4x 172.5kg op je trap leggen? Dat je daar nog die zin in had dan :D

Nice work !

Terug
Naar boven