AndroidHealthClinic

Wat begon als een hobby....

Wat een lichte Deadlift !!! :cool:

dem weights on that DL ...

Netjes!

Aan mij nu de etterende taak 5x250 raw te doen :P

[Link niet meer beschikbaar]
en bij aankondigigen kalender 2013 op het powerlifting forum.

Inderdaad, in de kalender 2013, onder 'aankondigingen en verslagen'. :)

In Brunssum is er een car DL, maar daarvoor staat Danny zo te zien niet ingeschreven... Maar het is natuurlijk mogelijk dat de deelnemerslijst niet up to date is.

Anyway, als je een pakje hebt, kan je er natuurlijk maar beter mee leren werken. Ik weet van met Sanca samen te trainen, dat dit niet evident is. Dus sowieso is het een goede tactiek om al te reppen in je DL suit. Dat je er al mee kan reppen, is btw nice. Want naar wat ik gezien heb van Sanca, is dat NOG moeilijker. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.131
Inderdaad, in de kalender 2013, onder 'aankondigingen en verslagen'. :)

In Brunssum is er een car DL, maar daarvoor staat Danny zo te zien niet ingeschreven... Maar het is natuurlijk mogelijk dat de deelnemerslijst niet up to date is.

Anyway, als je een pakje hebt, kan je er natuurlijk maar beter mee leren werken. Ik weet van met Sanca samen te trainen, dat dit niet evident is. Dus sowieso is het een goede tactiek om al te reppen in je DL suit. Dat je er al mee kan reppen, is btw nice. Want naar wat ik gezien heb van Sanca, is dat NOG moeilijker. :p

Zag idd dat er geen deadlift in zit. Die dus nu maar even laten voor wat t is en focus op de rest.

---------- Post toegevoegd 22 April 2013 om 20:48 ----------

Training vandaag: events en deadlift van gisteren was nog goed te voelen. Training iets te zwaar ingeschaald voor vandaag. Leren we weer van. Focus nu op woensdag en zondagtrainingen en de rest vulling...

Mp:
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg
5x90kg (verkeerde stang, voelde heel zwaar)
5x90kg
4x90kg 5f :mad: (5 was pr geweest. Te veel opwarm sets en begonnen met verkeerde stang. Anders was t misschien gelukt)

Chinups:
x10
x10
x10

Swissbar press:
10x75kg
10x110kg
9x120kg 10f (komop man!! Bij de laatste rep ineens de spanning weg)
8x120kg

One arm dumbbell row:
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Cable face pulls:
x15
x15
x15

Laatst bewerkt:
Prima johh niet altijd feest;) woensdag en zondag dat zijn de dagen voor ons! En die rows waren 52kg

Komt goed!!

toch een goede training wel.
ik had precies hetzelfde training ging bij mij zwaar kloten.

Nu de focus weer op woensdag maat en helemaal geen slechte training, het kan niet altijd pr's waaien!

Gister ook wel hard getraind he.. was niet helemaal jou dag maar toch nette gewichten verschoven.. woensdag gewoon volle bak zoals we van je gewend zijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.136
Mwa.... Woensdag herkansing :)

Toch super volume op press, hoor. ;) Natuurlijk jammer van die laatste set.

Niets mis met die training pik

Niet te hard zijn voor je zelf. Denk maar zo, een slechte training is voer voor een PR de week erna.

Geen slechte training, volgende keer pak je die VPR gewoon;).

Terug
Naar boven