Fitness Seller

Wat begon als een hobby....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Lekkere training.
Maar dacht dat je ook wedstrijd mee zou doen afgelopen zaterdag, of had ik dat verkeerd begrepen?

Nu ik de onderdelen heb gezien, had ik dat achteraf beter wel kunnen doen denk ik. Zon medley is wel mijn ding. Ben licht dn dus redelijk snel daarmee. Maar de 26e ben ik erbij :) vanaf het begin die datum gepland.

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 10:12 ----------

Gladde tyre's hadden wij vandaag ook last van, best gevaarlijk als die ineens uit je handen schiet.
Goeie training verder wel Danny.

Dankje jongens!!

• #1.262
Lekker pomp dagje vandaag:

Dumbbell shoulder press: (gewicht per hand uiteraard)
10x22kg
10x32kg
10x39kg
10x39kg
10x39kg
8x39kg (dacht dat ik 37 aant drukken was, oeps!)

Dippen:
15xBW
15xBW+8kg
10xBW+16kg
8xBW+26kg
6xBW+36kg (easy reps)

Dumbbell rows fat grip: (k*toefening)
10x42kg (drop bij 8)
10x42kg (drop bij 6 en 8)
10x42kg (paar drops)

Optrekken:
x10
x10
x10 +8kg

Superset crunches en plank:
2 sets

Laatst bewerkt:
Optrekken laatste set plus
8kg! Verder ook voor jou een easy training:) op naar woensdag

Prima training jongen ben benieuwd op de wedstrijd. .

Sterke dumbbell presses, Danny!

Lekkere presses Danny belooft veel als deze gewichten easy gaan!

• #1.268
Dankje jongens, zo makkelijk gingen ze niet ;)

• #1.269
Vandaag licht getraind ivm wedstrijd, rest van de week ook.

Prowler:
2x25mtr 100kg
2x25mtr 180kg
25mtr 220kg (misselijk!!)

Tyre flips 420kg:
6 flips
6 flips (mooi tempo)

Farmer hold:
105kg 60sec (schouder begon weer bij 50 sec. Blijven oefenen)

Stones:
5x120kg @ 140cm

Prima.

Lekkere training zo. Waarom werd je misselijk van die prowler?

Balen even van je schouder, maar ik ga ervan uit dat dit bij de hercules wel een stuk minder is. Deze week echt even rustig trainen he knul ;) weet dat dat voor jou nog moeilijker is dan pr's zitten maar laat dat pr beest op de wedstrijd maar los :D.

Lekkere training zo. Waarom werd je misselijk van die prowler?

Balen even van je schouder, maar ik ga ervan uit dat dit bij de hercules wel een stuk minder is. Deze week echt even rustig trainen he knul ;) weet dat dat voor jou nog moeilijker is dan pr's zitten maar laat dat pr beest op de wedstrijd maar los :D.

Van prowler word je nou eenmaal misselijk :D

Goed getraind Danny deze week ff rustig aan en dan zondag knallen!!

• #1.275
Zo ja inderdaad wordt je daar misselijk van :)
Ik zal rustig aan doen Tom... :p

Jaaa echt een killer zon prowler klote maar hoort erbij.. Eten eten eten eten eten beetje lamballen op de trainingen en zaterdag een mooie wedstrijd neerzetten! Super dat je nu een kwalificatie meedraait puur voor de ervaring en is te kijken waar je staat!

• #1.277
1e kwali gedaan vandaag.
Laatste plaats.

Truckpull verpest bij wegkomen en tyre conditioneel niet sterk. Truckpull laatste en tyre een na laatste.
Hier dus nog flink op trainen.

Hercules hold wel wat beter. Heb hier een paar grote namen achter me gelaten. Eerste keer dat ik dit onderdeel doe. Grip iets over, maar m'n lats rechts was aant kloten.

Log, 3 reps hadden er 4 kunnen zijn. Kwam bij de derde wat naar voren. Daarna toch nog een kunnen doen.

Stones tevreden, alles erop behalve de 160. Had geen hars meer. PR op dit onderdeel.

Veel geleerd van deze wedstrijd, en dat was het doel. Ik had gerekend op laatste plaats dus prima. Volgend jaar hopelijk 2 plaatsjes naar voren. Leuk om mee te doen.

Dank aan de jongens van Powerbase voor de support!!

Filmpjes volgen...

Toch goed dat je megedaan heb, goed voor de ervaring.
Heb vandaag zelf bij Gijs getraint anders had ik wel even komen kijken.

Mooie training geweest en we hebben er zeker weer van geleerd! Truck pull de start wat jammer dat ging even niet zo lekker.. Moet zeggfn dat je daarna wel echt snel was!

Tire klote ook door mij een foutje was een teveel aan het tellen de hele tijd.. K*t

Hold is zeker lekker gegaan!

Log op reps.. Prima 3 was je doel en de 4 de zou pr zijn en die zat er in jammer dat die niet helemaal in de bewegingsbaan was!

Stones lekker pr! Had je iets ofwat hars gehad nog was die 160 er zeker op gegaan!!!

Volgende x wat plekjes opschuiven!!

Toch maar even meteen een kwali gedaan voor de korte tijd dat je strongman doet, goed gedaan.
Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn. Spreek je waarschijnlijk wel bij sterksteman van Nederland.

Terug
Naar boven