gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch goed dat je megedaan heb, goed voor de ervaring.
Heb vandaag zelf bij Gijs getraint anders had ik wel even komen kijken.
Mooie training geweest en we hebben er zeker weer van geleerd! Truck pull de start wat jammer dat ging even niet zo lekker.. Moet zeggfn dat je daarna wel echt snel was!
Tire klote ook door mij een foutje was een teveel aan het tellen de hele tijd.. K*t
Hold is zeker lekker gegaan!
Log op reps.. Prima 3 was je doel en de 4 de zou pr zijn en die zat er in jammer dat die niet helemaal in de bewegingsbaan was!
Stones lekker pr! Had je iets ofwat hars gehad nog was die 160 er zeker op gegaan!!!
Volgende x wat plekjes opschuiven!!
maar ff op start van pull en tyre op reps.Toch maar even meteen een kwali gedaan voor de korte tijd dat je strongman doet, goed gedaan.
Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn. Spreek je waarschijnlijk wel bij sterksteman van Nederland.

Mooie ervaring lijkt me dat zo'n kwali, wil de vids wel zien!

Prima werk geleverd en het heeft ons allemaal veel geleers.
Gezien de kort tijd dat je traint kan je toch echt prima meekomen hoor.
Volgende keer wat meer vertrouwen en lekker kwaad erin..
Ik ben trots op je snelle vooruitgang!

jonge je bent gewoon goed bezig, laatste plaats zegt niks. ga zo door en we willen vids zien baas !
Niet slecht hoor. 3 reps op de log en op 1 na alle stenen erop. Die stenen doe ik vaak beroerder dan dat en dat dan voopr je 1e kwali. Progressie zo doorzetten dan sta je er volgend jaar samen met Niels op de finale.

Goed hard gewerkt vandaag Danny, je hebt de afgelopen tijd veel progressie laten zien dus zo doorgaan en jij komt er zeker!!

Toch maar ff mooi gestaan daar. Als je deze progressie door weet te trekken kom je volgend jaar een heel eind denk ik.

Gezien het niveau van de kwali's in NL en hoe goed je met alle onderdelen meekon, kan ik alleen maar zeggen: super gedaan! Natuurlijk zijn er wat schoonheidsfoutjes, maar dat is die veelbesproken ervaring, waarin je nu opeens een pak rijker bent geworden. Keep it up!
En sterkte met de voorbereiding van jullie huwelijk!![]()